problem : startovanie
Moderátor: Moderátoři
Re: problem : startovanie
kto da naozaj kostru na veko ventilov, nie je vcelku "elektrikar". Akoze dat to na ten M6 sroub, ked tadial tecu 100vky amperov? ked uz, tak sa to dava na M8micku, bud na vyfukovom potrubi alebo este lepsie na jeden zo stiftov vodneho vystupu vpredu z hlavy. A pouziva sa na to kabel na zvaracku(16mm2)...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: problem : startovanie
pardon, napisal si to tak vselijako...vyslo mi z toho, ze chybu nenasiel elektrikar, ale az ty...pardoncorsair píše:Chybu som nasiel az autoelektrikar (overeny - cestoval som za nim 300km) ale po prekostreni - minus rovno na motor - to uz ide.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: problem : startovanie
Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa "opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz fungujeMajo píše:kto da naozaj kostru na veko ventilov, nie je vcelku "elektrikar". Akoze dat to na ten M6 sroub, ked tadial tecu 100vky amperov? ked uz, tak sa to dava na M8micku, bud na vyfukovom potrubi alebo este lepsie na jeden zo stiftov vodneho vystupu vpredu z hlavy. A pouziva sa na to kabel na zvaracku(16mm2)...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: problem : startovanie
A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: problem : startovanie
s tymto som mal aj na kombiku problem, kym som nedorobil tu vpredu, startovalo mi kazdy druhy krat. Asi to zoxidovalo v mieste napojenia na karoseriu...Koko Loko píše:A kostra kastle u kose prevodovky je zapojena?
ono ide skor o to, ze viko ventilov je polozene na tesneni, takze ,,kostra" prechadza iba cez stift a pri dlhom startovani by v extremnom pripade mohlo aj roztavit plech okolo. Taku ,,neuveritelnu" vec som uz videl a bolo to prave na Lade - chalanovi nedociahol minusovy kabel od baterky na opacnu baterku, tak namiesto jeho vymeny za dlhsi ho presunul viac ku stredu auta. Proste vyvrtal dieru do predneho cela a zaujimavymi metodami to tam uchytil. Jediny problem bol, ze tam uz nie je ta "vyztuha", takze to bolo oprete len o 1mm plech karoserie a ten normalne natavilo a stracalo to tam kontakt. Ked som potiahol za kabel, tak sa to normalne vytrhlo ako to bolo prehriate.corsair píše:Schvalne kolko mm2 ma ten kabel... odhadom sirka 15mm hrubka 2-3mm 30-45mm2. Plocha akou sa ,,opiera" o kostru motora 5mm x 10-15mm - teda by to malo byt ok. podstatne je ze (aspon) to uz funguje
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4