Mix otázek a odpovědí III

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Voda
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Voda »

Je to jako bys tam koupil rohlík.
:)
Uživatelský avatar
Marťas
Příspěvky: 3466
Registrován: ned čer 21, 2009 22:56
Bydliště: Praha 10

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Marťas »

Veteranista píše:Přední brzdy s kotouči na 1203 jsou zapojeny na dva okruhy.
První odvzdušník první okruh, měl by jsi postupovat, že začneš odvzdušňovákem blíže ke středu auta, druhý je pak na vnější straně uprostřed, ten níž.
A pak odvzdušníš druhý okruh, odvzdušňovákem který je nejvýš vně
Super, jdu na to. Díky moc :wink:
2101, r.v.1977, 1700k - Vladimir / 2106, r.v.1978 - Nikolaj / 21061, r.v.1986 - Sergej / 21044, r.v. 1999 :hrob: / 21044, r.v. 1997 Ivan / 1119, r.v. 2009 Kalina / Jawa 20, rv. 1969 / Š1203 rv. 1975 - Blaženka / Jawa 250/353 rv. 1957 / Avia A21 Furgon / Zetor 25A
Obrázek
Жигули навсегда!
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9380
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Vašátor »

Nové auto jsem v Německu nekupoval, ale s ojetým je to velice jednoduché. V Německu vůz koupíš, včetně Německé daně. Od prodejce si necháš vystavit převozní značky (týdenní, měsíční - pokud to teď neměnili) - tzn. buď ti je vystaví přímo prodejce, nebo prodejce s tebou zajde na úřad, kde ti je následně vydají. Na těchto převozních značkách přijedeš do ČR, zajedeš na tzv. dovozovou STK, vůz pojistíš a jdeš na registr silničních vozidel - dovozy vozidel. Vyplníš lejstro, předáš jim veškeré doklady, včetně dovozové STK a cca týden si počkáš, než ti vystaví české doklady. Pak nacvakneš značky a jezdíš. Žádnou českou daň už neplatíš.
V Německu jsem byl pro auto cca před měsícem a celá koupě, včetně formalit a prohlídky vozu, nám zabrala 3h. ... včetně TUV (auto ji mělo propadlou). Není se čeho bát. Jen bych doporučil nakupovat z velkých bazarů či dealera značky. Nikoli od překupníků a soukromníků.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
uha2324
Příspěvky: 1081
Registrován: čtv led 05, 2012 12:41
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od uha2324 »

dekuji za strucnou a jasnou radu! uha
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
Voda
Příspěvky: 603
Registrován: úte lis 25, 2014 12:20
Bydliště: Brno

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Voda »

Panstvo kde se dají sehnat těsnění pod karburátory SOLEX?Teď to s předsedou řešíme,jestli můj obchod zítra zklame,tak jsme v dlouhodobém horizontu celkem v :laughing7:
Uživatelský avatar
corsair
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od corsair »

tesniaci papier a noznice... obcas je nieco na ebay
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
corsair
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od corsair »

Neviete niekto bajoko aky prietok vzduchu ma ventilator kurenia na lade?Na pomaly a na rychly chod, netreba to presne
Naposledy upravil(a) corsair dne stř čer 10, 2015 10:01, celkem upraveno 1 x.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Luděk Musil »

Stejně to nevím, ale žádám upřesnění otázky: na pomalý nebo rychlý chod? L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7262
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od valda1971 »

Luděk Musil píše:Stejně to nevím, ale žádám upřesnění otázky: na pomalý nebo rychlý chod? L.
Já bych to pochopil, že se ptá na obě varianty. Odpověď ovšem také neznám a myslím, že nejsme sami :wink:
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10557
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Luděk Musil »

Valdo - otázku upřesnil až po mé připomínce :idea: .
A jestli o tomhle uvažuje jako o kompresoru do sání - tak je to obdobně pošetilé jako zkoušet to s vysavačem. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
corsair
Příspěvky: 563
Registrován: pon říj 27, 2014 10:22
Bydliště: TVRDOŠÍN

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od corsair »

Tak skusim inak: 160m3/h by mohlo byt pri rychlom alebo to bude viac? Nie uvazujem o nahradeni original vrtule kurenia za inu, zadny kompresor turbo ani nic podobne ja netaham vykon hore ale spotrebu dole
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Majo »

problem nie je prietok, problem je system prudenia. Ked by si dal hocijaku vrtulu tak, ako je umiestnena v Zigulovi, tak je to o nicom. Preto su ,,moderne" ventilatory do ,,slimaka". Takze vymenit vrtulu skutocne nepomoze, musel by si to cele od zakladu prekopat. Poradim Ti lepsie: daj si na kapotu nasavace a ventilator na 2jku ani nezapnes
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Uživatelský avatar
valda1971
Příspěvky: 7262
Registrován: úte pro 06, 2011 16:45
Bydliště: Bílina

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od valda1971 »

Možná trochu "ulítnu", ale když jsem kdysi používal 2101 (+ Fiat 125p) celoročně bez nasávačů tak i bez použití ventilátoru to topilo (větralo) super, na to jsem byl zklamán následně u 112, která bez bentilátoru v zimě netopila a zas mne těší, že současná moje Priora (ne ty starší) dobře fouká i bez větráku - tedy za jízdy nad cca 60km.....
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9380
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od Vašátor »

Já bych se ještě zeptal, proč ten ventilátor měnit. Kvůli spotřebě je to totiž naprostá hloupost, to na spotřebě neudělá ani prd. Každopádně nasavače, jak píše Majo, jsou na toto výborná věc. Mě naopak u 2101 štvalo, jak to díky nim moc fouká i při vypnutém ventilátoru :mrgreen:
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6561
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Mix otázek a odpovědí III

Příspěvek od JmJ »

U klasiky je fajn, kdyz to saje hodne luftu naporem, protoze to jde plynule regulovat hlavni klapkou. U 2111 to sice nasavalo naporem taky docela dost vzduchu, ale regulovat to neslo. Resp. slo to zavrit uplne, tedy melo to jit zavrit uplne, ale hlavni klapka ovladana podtlakem od 120 nahoru nemela temer sanci. Proste ventilace ala kreten.

Na dnesni pomery klasicky zigul nejak oslnive nefouka, ale myslim si, ze fouka dostatecne. K ventilaci v klasice jsem nikdy vyhrady nemel. Je dobre udrzovat lanovody promazane a nezohybane. Pokud ventilator za studena piska, tak se da jako prvni zachranu pouzit wd40 do nasavani vzduchu, ovsem az tehdy, kdyz ventilator saje vzduch. Zni to jako kokotina, ale mi to vazne pomohlo.

Dalsi veci je zkontrolovat, jestli na sebe dobre pasuji rozvody vzduchu, hlavne jestli roury k bocnim ofuku sedi dobre na plastech u radiatoru. A oblibena pricina maleho ofuku na sklo a boky je to, ze neni zavreny privod vzduch na nohy. Bohuzel byva casto ulomena jeho aretace, takze ani poradne zavrit nejde. Ja jsem to mel ve werglu prichicene plechovym paskem s tim, ze to netesnilo uplne, takze na nohy trosku vzdycky slo, ale hlavne to fucelo dobre na sklo. Vystacil jsem si s tim 10 let a v zime mi zima na nohy nebylo :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“