Hodnocení srazu MH2015
Moderátor: Moderátoři
- Martin-MTX
- Příspěvky: 481
- Registrován: stř lis 08, 2006 18:32
- Bydliště: Mělník
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení srazu MH2015
Ahoj, já samozřejmě také moc děkuji za super organizaci, na sraz jsem se těšil a užil si ho (i na pár neočekávaných situací ) jako vždy!
JMJ: Vím, že už to tu bylo řečeno, ale i tak se k tomu vyjádřím i já: kola si samozřejmě kontroluji na ostrých závodech vždy. Bohužel souhra náhod byla takové, že když jsem zrovna nesoutěžil tak jsem (díky účasti mé dodávky s kompletní zásobou náhradních dílů) tyto součástky distribuoval všem co potřebovali
V době, kdy se každý "normální" člověk s nevytuněným a naprosto PEREKTNIM ! autem připravoval na spanilku, jsem řešil s Mušketýrem můj podval aby odtáhl své auto do kempu a pak jsem pomáhal Koprovi na konci letiště opravit čep, který mu vypadl..!
Bohužel přiznávám, bylo mou chybou, že jsem ve chvíli, když už celá kolona odjížděla a já byl poslední, jsem si ty kola už neobešel...
No nic, ještě jednou díky, těším se zase na příště !!
P.S. Mé auto rozhodně není vytuněné. Mám homologovanou repliku 1600MTX se sport. průkazem a STK dělám 1x ročně a jsou při ní taková kritéria, za kterých by určitě několik aut, která jela spanilku taky, ani neprošla... Nojo, ale nějaká ta rez nevadí že, hlavně, že měli všichni dotažená kola...
JMJ: Vím, že už to tu bylo řečeno, ale i tak se k tomu vyjádřím i já: kola si samozřejmě kontroluji na ostrých závodech vždy. Bohužel souhra náhod byla takové, že když jsem zrovna nesoutěžil tak jsem (díky účasti mé dodávky s kompletní zásobou náhradních dílů) tyto součástky distribuoval všem co potřebovali
V době, kdy se každý "normální" člověk s nevytuněným a naprosto PEREKTNIM ! autem připravoval na spanilku, jsem řešil s Mušketýrem můj podval aby odtáhl své auto do kempu a pak jsem pomáhal Koprovi na konci letiště opravit čep, který mu vypadl..!
Bohužel přiznávám, bylo mou chybou, že jsem ve chvíli, když už celá kolona odjížděla a já byl poslední, jsem si ty kola už neobešel...
No nic, ještě jednou díky, těším se zase na příště !!
P.S. Mé auto rozhodně není vytuněné. Mám homologovanou repliku 1600MTX se sport. průkazem a STK dělám 1x ročně a jsou při ní taková kritéria, za kterých by určitě několik aut, která jela spanilku taky, ani neprošla... Nojo, ale nějaká ta rez nevadí že, hlavně, že měli všichni dotažená kola...
LADA 1600MTX Rallye Team
http://ladamtx.cz/
http://ladamtx.cz/
Re: Hodnocení srazu MH2015
>V době, kdy se každý "normální" člověk s nevytuněným a naprosto PEREKTNIM ! autem připravoval na spanilku,...Nojo, ale nějaká ta rez nevadí že, hlavně, že měli všichni dotažená kola...<
Tak i my s Hurikánem jsme dnes už dorazili domů Letos jsme konečně urvali trochu času na prodloužený pobyt, společně s Holgerem (Ladaklub Deutschland, červená nulačtverka KH....) a jeho rodinou. Tak, jako na sraze, i my jsme měli ještě stále hezké počasí, střídavě zataženo bez deště nebo taky sluníčko. Najeli jsme notně přes 1000 km, ale Holger to měl horší. Jen jeho cesta na sraz obnášela přes 700 km(!), podobně jako Tilo z Hamburku a další.... Takže klobouk dolů! Kluci z Německa (přátelé z Lada-Welt i "ladaholiči") ostatně letos příjemně překvapili hojnou účastí, za niž jsme rádi. Trabíci byli zpestřením, ale byť nejsem velkým přítelem tuningu, většina "břichoplazů" byla upravena podle mne ještě docela přijatelně a snad i s vkusem. Teď se bude asi René divit... Holt chápu, že vysoký výkon a vysoký podvozek k sobě moc nejdou. Potěšitelný byl rostoucí podíl "vymazlených", reprezentativních lad všech modelů, i představení nových vozidel z Ruska díky krokodýlovi a Tommelovi. A při letošní absenci Estonců a Stiga z Norska zase pozitivně překvapila po létech obnovená účast Rakušanů, kluků z Polska a příjemným překvapením byla i premiérová návštěva jednoho vozu ze Slovinska(!), kterou nelze, než kvitovat s uznáním. Taky díky za tradiční přítomnost pana Vašenkova s dodávkou nových dílů a osádce vozu Českého červého kříže, a poděkování všem účastníkům za ukázněné chování na ploše i při odpolední jízdě kolony.
Bohužel, tak, jako už po několikáté, byv uvázán u boudy (u vjezdu), moc jsem toho na ploše nepostíhal, tak-tak se mi podařilo udělat pár fotek, a pohovořit s pár známými. Spanilka byla opět prima, byť se při návratu z Jičína roztrhala. Popravdě řečeno, těžko se tomu při takovém počtu vozů divit. Navíc chybělo spojení (víc CBček), a z důvodu změny trasy, kterou se už nepodařilo promítnout do připravených itinerářů, nebyly tyto distribuovány mezi účastníky, byť byly Luďkem (LK) nachystány. Je to ponaučení pro příště, že takto dlouhá kolona by bez itineráře jet neměla. A to i přes vydatnou výpomoc "vébáckých" a jedné červené policejní lady na problémovějších křižovatkách (tímto jim za klub děkuji). Do Jičína to ale bylo na jedničku, podívaná to byla úctyhodná, a zpátky do kempu nakonec dojeli všichni, kdo chtěli.
Ze srazu mám celkově velmi dobrý pocit, zvláště, když práce, vynaložená organizačním týmem, došla zúročení a dobrého hodnocení se strany účastníků. Navíc jako mimořádný bonus pohodové čtyři další dny, v nichž jsme s přáteli z Německa s ladami projeli i nám dosud neznámá místa Čech. J.
P.S.: Chovám naději, že do organizace příštího ročníku se zapojí i další nové tváře.
Tak i my s Hurikánem jsme dnes už dorazili domů Letos jsme konečně urvali trochu času na prodloužený pobyt, společně s Holgerem (Ladaklub Deutschland, červená nulačtverka KH....) a jeho rodinou. Tak, jako na sraze, i my jsme měli ještě stále hezké počasí, střídavě zataženo bez deště nebo taky sluníčko. Najeli jsme notně přes 1000 km, ale Holger to měl horší. Jen jeho cesta na sraz obnášela přes 700 km(!), podobně jako Tilo z Hamburku a další.... Takže klobouk dolů! Kluci z Německa (přátelé z Lada-Welt i "ladaholiči") ostatně letos příjemně překvapili hojnou účastí, za niž jsme rádi. Trabíci byli zpestřením, ale byť nejsem velkým přítelem tuningu, většina "břichoplazů" byla upravena podle mne ještě docela přijatelně a snad i s vkusem. Teď se bude asi René divit... Holt chápu, že vysoký výkon a vysoký podvozek k sobě moc nejdou. Potěšitelný byl rostoucí podíl "vymazlených", reprezentativních lad všech modelů, i představení nových vozidel z Ruska díky krokodýlovi a Tommelovi. A při letošní absenci Estonců a Stiga z Norska zase pozitivně překvapila po létech obnovená účast Rakušanů, kluků z Polska a příjemným překvapením byla i premiérová návštěva jednoho vozu ze Slovinska(!), kterou nelze, než kvitovat s uznáním. Taky díky za tradiční přítomnost pana Vašenkova s dodávkou nových dílů a osádce vozu Českého červého kříže, a poděkování všem účastníkům za ukázněné chování na ploše i při odpolední jízdě kolony.
Bohužel, tak, jako už po několikáté, byv uvázán u boudy (u vjezdu), moc jsem toho na ploše nepostíhal, tak-tak se mi podařilo udělat pár fotek, a pohovořit s pár známými. Spanilka byla opět prima, byť se při návratu z Jičína roztrhala. Popravdě řečeno, těžko se tomu při takovém počtu vozů divit. Navíc chybělo spojení (víc CBček), a z důvodu změny trasy, kterou se už nepodařilo promítnout do připravených itinerářů, nebyly tyto distribuovány mezi účastníky, byť byly Luďkem (LK) nachystány. Je to ponaučení pro příště, že takto dlouhá kolona by bez itineráře jet neměla. A to i přes vydatnou výpomoc "vébáckých" a jedné červené policejní lady na problémovějších křižovatkách (tímto jim za klub děkuji). Do Jičína to ale bylo na jedničku, podívaná to byla úctyhodná, a zpátky do kempu nakonec dojeli všichni, kdo chtěli.
Ze srazu mám celkově velmi dobrý pocit, zvláště, když práce, vynaložená organizačním týmem, došla zúročení a dobrého hodnocení se strany účastníků. Navíc jako mimořádný bonus pohodové čtyři další dny, v nichž jsme s přáteli z Německa s ladami projeli i nám dosud neznámá místa Čech. J.
P.S.: Chovám naději, že do organizace příštího ročníku se zapojí i další nové tváře.
Re: Hodnocení srazu MH2015
Do dneška jsem se léčil,taky bych chtěl poděkovat za super sraz, moc se mi to líbilo a nabilo mě to zase na dlouho energií (poděkoval bych rovněž firmě moog která mi do krabičky k novému čepu řízení přibalila matici s jemným závitem když tam patřila s klasickým... a já debil se mohl zabít)
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Hodnocení srazu MH2015
Ještě i sem dám předběžný přehled zúčastnivších se lad, snad to bude pro vás zajímavé.
Vrátili jsme se ze srazu až dnes večer , takže na tiskovou zprávu asi pozdě. Ale pro pořádek - registrováno bylo podle soupisky 124 vozidel, z toho 104 značky Lada, resp. VAZ. V přehledu jsou jen základní modely, bez rozlišení subvariant.
Z toho:
2101 (nejpočetněji zastoupené auto na srazu): 23
21011: 4
2102: 3
2103: 14
2104: 8
2105: 6
2106: 14
2107: 6
2108,09,099: 7 ( z toho 2x cabrio)
2110,11,12: 5
2121: 8 (+ samostatně uvedena 21214 Niva-Urban)
2170,71,72: 3 (Priora)
1117: 1 (Kalina)
21214: 1 (exponát Lada Niva-Urban)
1600MTX: 1 (závodní speciál)
---
Moskvič: 3 (bez rozlišení modelů)
UAZ 2363 Patriot: 1
Takže nejvíce zastoupena byla stará dobrá "kopějka", pak 2103 a 2106. Nejméně pak Kalina (jeden sirotek), kombík 2102 a Priora. J.
Vrátili jsme se ze srazu až dnes večer , takže na tiskovou zprávu asi pozdě. Ale pro pořádek - registrováno bylo podle soupisky 124 vozidel, z toho 104 značky Lada, resp. VAZ. V přehledu jsou jen základní modely, bez rozlišení subvariant.
Z toho:
2101 (nejpočetněji zastoupené auto na srazu): 23
21011: 4
2102: 3
2103: 14
2104: 8
2105: 6
2106: 14
2107: 6
2108,09,099: 7 ( z toho 2x cabrio)
2110,11,12: 5
2121: 8 (+ samostatně uvedena 21214 Niva-Urban)
2170,71,72: 3 (Priora)
1117: 1 (Kalina)
21214: 1 (exponát Lada Niva-Urban)
1600MTX: 1 (závodní speciál)
---
Moskvič: 3 (bez rozlišení modelů)
UAZ 2363 Patriot: 1
Takže nejvíce zastoupena byla stará dobrá "kopějka", pak 2103 a 2106. Nejméně pak Kalina (jeden sirotek), kombík 2102 a Priora. J.
Re: Hodnocení srazu MH2015
Pěkný a zajímavý soupis, jen Kalina byla 2x stejné barvy. V tom počtu je jasné, že něco unikne.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- nuladvojka
- Příspěvky: 367
- Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
- Bydliště: Teplice
Re: Hodnocení srazu MH2015
A taky 2102 nebyly 3 ale 4
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Hodnocení srazu MH2015
Tak že všichni co byli na srazu si to dají tento víkend znovu a přepočítat!
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Re: Hodnocení srazu MH2015
Není problém...
2107 - 89’- 1700 inside...
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
2103 - 74’ - Čůza zelená
2107 - 86’ - Kaštánek
Re: Hodnocení srazu MH2015
Tož kurňa nepruďte
Nivy jsou počítány bez rozlišení modelu, u těch ostatních jsem v noci po návratu počítal podle toho, co bylo při příjezdu načmáráno do papírů - někde model dokonce i chybí Sice jsem to nepsal všechno jen já, ale stejně chci poznamenat, že když vám stojí před bránou ve špičce fronta až 20 vozů, je to odbavení i ve dvou docela stresovka, aby to odsypávalo a vy jste tam nečekali dlouho. Pro zajímavost kritikům: Zapsat je nutno SPZ/RZ, značku/model, jméno řidiče, k tomu jeho podpis, pak inkaso za členskou známku a vjezd, zapíšete inkasované částky, vylepíte čl.známku a na sklo nalepíte účastnické číslo. No uznejte, že to vlastně vůbec nic není Omlouvám se za skutečně jen drobné nepřesnosti při zápisu, i když si myslím, že rychlost zde měla oprávněně přednost před nějakým byrokratickým hnidopišstvím. J.
P.S.: Kdyby si chtěl někdo stěžovat, že nebyl zinkasován, ať se zde přihlásí.
Nivy jsou počítány bez rozlišení modelu, u těch ostatních jsem v noci po návratu počítal podle toho, co bylo při příjezdu načmáráno do papírů - někde model dokonce i chybí Sice jsem to nepsal všechno jen já, ale stejně chci poznamenat, že když vám stojí před bránou ve špičce fronta až 20 vozů, je to odbavení i ve dvou docela stresovka, aby to odsypávalo a vy jste tam nečekali dlouho. Pro zajímavost kritikům: Zapsat je nutno SPZ/RZ, značku/model, jméno řidiče, k tomu jeho podpis, pak inkaso za členskou známku a vjezd, zapíšete inkasované částky, vylepíte čl.známku a na sklo nalepíte účastnické číslo. No uznejte, že to vlastně vůbec nic není Omlouvám se za skutečně jen drobné nepřesnosti při zápisu, i když si myslím, že rychlost zde měla oprávněně přednost před nějakým byrokratickým hnidopišstvím. J.
P.S.: Kdyby si chtěl někdo stěžovat, že nebyl zinkasován, ať se zde přihlásí.
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení srazu MH2015
Ivane - myslím si, že na to, že ste tam byli jen dvá a zpracovali jste tolik agendy ... odhadem jste museli během cca hodiny odbavit 100 vozů ... tož klobúk důle za drobné dvě chyby . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Hodnocení srazu MH2015
Luděk má pravdu, já tu Nivu přežiji, škoda, že Vám nepomohli ti třídiči aut, rovnou mohli ukazovat řidičům který směr mají nabrat
®; Člen LKCS
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hodnocení srazu MH2015
proc se toho vlastne tolik zapisuje pri vjezdu??? vzdyt to docela zdrzuje...kolona 20ti aut, to je na maslu popojizdet furt - chtelo by to system mytnych bran, do priste mate o cem premyslet...a odpadla by stresujici prace dosti lidi a mohli by si sraz uzit. Berte mne s rezervou, dnes byl den blbec, vse je v zivote jednou poprve
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Re: Hodnocení srazu MH2015
Chybí tam Mercedes benz w124, ale 124 vozidel tu křivdu napravilo vlastnějacek píše:Ještě i sem dám předběžný přehled zúčastnivších se lad, snad to bude pro vás zajímavé.
Vrátili jsme se ze srazu až dnes večer , takže na tiskovou zprávu asi pozdě. Ale pro pořádek - registrováno bylo podle soupisky 124 vozidel, z toho 104 značky Lada, resp. VAZ. V přehledu jsou jen základní modely, bez rozlišení subvariant.
Z toho:
2101 (nejpočetněji zastoupené auto na srazu): 23
21011: 4
2102: 3
2103: 14
2104: 8
2105: 6
2106: 14
2107: 6
2108,09,099: 7 ( z toho 2x cabrio)
2110,11,12: 5
2121: 8 (+ samostatně uvedena 21214 Niva-Urban)
2170,71,72: 3 (Priora)
1117: 1 (Kalina)
21214: 1 (exponát Lada Niva-Urban)
1600MTX: 1 (závodní speciál)
---
Moskvič: 3 (bez rozlišení modelů)
UAZ 2363 Patriot: 1
Takže nejvíce zastoupena byla stará dobrá "kopějka", pak 2103 a 2106. Nejméně pak Kalina (jeden sirotek), kombík 2102 a Priora. J.
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN