no, ja nepoznam firmu, ktora by bola schopna vylisovat zo ziguliackej hlavy sedla, vyfrezovat otvory a osadit tam sedla napr z Forda.... Ty ano?
Navyse, robim to preto, ze na to aby som to dal spravit do madarska nemam prachy(ale co tebe budem hovorit, nam sa to este ani nenarodilo)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Ahoj Luďku, já to neumím přelisovat, nebo sem spíš natvrdlej a nepochopil jsem tvůj varovnej příspěvek.
Majo, Maďaři by to asi uměli, ale podle těch hlav, co od nich máme, se jim do toho taky moc nechce. Každopádně se ti tady v ČR můžu poptat, myslím, že bych o někom věděl. Pokud se to povede dojednat, šel bych do toho se svojí maďarskou hlavou taky. Jsou tam origo sedla a myslím, že je to nejužší místo...
Pátrači, sdílím podobné pocity. Hlavně když náš malej Ríša ocucává dvě moje oblíbené hračky...
Ludek to evidentne myslel tak, ze do mna rypes a ze ti to pridem rucne strucne vysvetlit Ale ja som kludas a okrem toho to neberiem ako rypanie
S tymi Madarmi je to tak, ze na firmu, kde sme to davali robit my(wolfmotor), nepocujem nikde nic dobreho. Ale vtedy ked sme hlavy preberali a nezdalo sa nam to, tak hovoril nieco o tom, ze vie aj dat este vacsie ventily a vymenit sedla, ale ze by to este stalo omnoho viac. No, bola tam znacna komunikacna bariera... Kazdopadne teraz uz viem, ze hlavy robi aj HavassyMotorsport v Budapesti, co nie je len ovela blizsie, ale aj je to vraj ovela lepsia praca(od nich som doviezol 3 vacky co sa potuluju v Ladaklube(myslim ze 272 ma Cory, 312 Ger a 296 je u mna).
S tym ci je to najuzsie miesto, tazko povedat, je dost mozne, ze pri driekoch ventilov je to este horsie... Kazdopadne na tie nase pidimotorceky to staci...
A pre mna sa u Vas pytat nemusis, uz mi to dost hori, potrebujem milacika pojazdneho
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Aby sa nezabudlo na tych, co nepouzivaju Faceblud:
Tak som dnes(17.5) konecne spojazdnil kombika po zimnom spanku, zobral som spat hlavu so Chevy, pretoze ten moj projekt je este stale na dlhe lakte, hoci uz staci len zafrezovat ventily. Kazdopadne vytiahol som ho na dvor, zaparkoval na rovine vo dvore a siel do dielne este pre nejake naradie. Len som spravil par krokov a BUM, otocim sa, brana sa otvara a znej vychadza kombik. Najprv som nechapal, co sa deje, rozbehol som sa za utekajucim autom, otvoril dvere a sotva sa trochu strcil dnu, auto trafilo dverami strom a mna do nich privrelo. Kym som sa otriasol malo uz dole kopcom slusny naskok, ani neviem ako som ho znovu dobehol, no naskocit sa mi nepodarilo a koleso mi v pade preslo cez stehno. Odniesli to len roztrhnute monterky a skrabance. To som sa uz ale ani nepozviechal, uz som len krical na ratu a dufal, ze autu nikto nepride do cesty. Rana ako z dela, susedovi priamo do sopy z doskami. Karoseria na odpis, spolu s motorom, prevodovkou, chladicom, servocerpadlom a mnohym dalsim. Nastastie sa vsak nikomu nic nestalo. Neskutocne. Na 1.5m auto len vetrom(fukal teda riadny) nabralo na rovnikne taku rychlost, ze vyvalilo branu, dalej cestou porucalo niekolko stromov a zastavila ho az hromada hranolov a dosiek.
Definitivny koniec to ale neni, uz od jesene mam nachystanu druhu karoseriu, toto len urychlilo reinkarnaciu. Tuto karoseriu by som uz stejne znovu nevyvaral. Tie "odkvapy" co som urezal a zaklepal uz zacali pucit zvnutra, s tym by uz nebolo nic a to je len spicka ladovca(aj uchyt pandhardky uz vyzeral velmi smutne).... Pripadne mozno bude reinkarnacia este rychlejsia, ale nepredbiehajme...
Přílohy
toto preslo ako nic... ja nie...
tu niekde som sa strepal a uz som iba videl ako ide sam a az kym sa neozvala rana som krical ako drevorubac
celne sklo, spolujazdcove sklo, karoseria KO...
praskla a ohla sa dokonca aj zadna sedacka - operadlo, musela to byt pecka
skoro nova bat prezila, aj zanovny 115A alt, aj servo nakoniec(okrem remenice), takisto inducka a mnoho dalsich veci, z ktorych je kazda nad 100€
chladic nalisovany na motore
Praskol dokonca aj liatinovy blok, aj hlava
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
NTVL
Říkal mi o tom v pondělí Pátrač, ale ty obrázky teda stojí za to.
Ještě že se nikomu nic nestalo ... teda až na tu Tvou přejetou nohu, modřiny a škrábance ... Tě to mohlo taky zabít .
L.
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Majo ty seš kovboj. No mohlo bejt hůř. Fotka číslo pět mě rozesmála. Je z ní vidět, že si se poučil. Sice poněkud drahá lekce, ale o to důkladnější. Přijedeš o víkendu?