Tak konečně mám auto připravené na sezónu. Opravil jsem lak a zase trochu upgradoval techniku. Po roce od výroby jsem konečně osadil štelovací věci na podvozek a podložil jsem spodní ramena o 6 mm, abych dostal negativní odklon kol.
V jednom pneuservisu u nás mají novou laserovou geometrii, tak jsem si tam domluvil takovou kooperaci, abych si to mohl seřídit sám. Navěsili mi čidla na kola, pak jsem si seřídil zadní nápravu a nechal si vytisknout protokol, s kterým jsem jel domů na dílnu. Zjistil jsem, že jsem asi 7 let jezdil na pěkně rozhozený geometrii, záklony čepu měly rozdíl víc než 1,5°.
Tak jsem propočítal podle návodu od Marka, kolik podložek kde změnit, abych se dostal na hodnoty, které jsem potřeboval. Pak už to stačilo jen provést na autě a mazat zpátky na přeměření. Znovu navěšení čidel, záklon čepu i odklony jsem trefil parádně, takže už jsem jenom seřídil sbíhavost a bylo to. Při testovací jízdě jsem nevěřil, jak se to řízení změnilo, teď je to fakt paráda.
