NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
No, vzdy som sa toho bal, ze to zvysi spotrebu, ale absolutne. Mam pocit, ze je snad i lepsie. Ovsem mam to iba v diferakoch, v prevodovkach mam 75W90(vacsinou)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
To jsi mohl udělat dobrý skutek a vytáhnout je, oni by Ti za odměnu udělali silniční kontrolu s pokutičkou . L.Jarda_NIVA1.7 píše:... tak jsem to vzal hlubokým sněhem a oni s octavkou zapadli ... .
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
kolega to chtěl vyzkoušet a takto jsem se zahrábnul - mám ten zadek hrozně nízko...
njn on na T3 a přizvednutá (předek 3 a zadek 5 cm) proti mojím voltyre a sedícímu zadku, to bylo jasné... tak alespoň, že mě vytáhnul
njn on na T3 a přizvednutá (předek 3 a zadek 5 cm) proti mojím voltyre a sedícímu zadku, to bylo jasné... tak alespoň, že mě vytáhnul
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
tak jsem se trochu pustil do povareni....
- Přílohy
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Chtěl bych se zeptat, mohu srazit vnější kloubek poloosy na namontované poloose v diferenciálu ?http://www.autoprospect.ru/vaz/21213-ni ... rnira.html
potřebuju vyměnit prachovky na řidičově poloose a mám strach, abych něco nepoškodil, když do toho bouchnu. Děkuji.
potřebuju vyměnit prachovky na řidičově poloose a mám strach, abych něco nepoškodil, když do toho bouchnu. Děkuji.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
tak už mám namontovanou tu převodovku - 3 dny práce, řadí pěkně, ale přijde mi že dost "šumí" nebudou to ložiska na hlavní hřídeli? doufám, že bude fungovat.... uvažuju o přísadě od LM
Chci se zeptat, jak mají být kloubky kardanu, na kratším je mám pootočené navzájem o 90°, ale na delším asi o cca 75°, to mi přijde dost divné, mám je taky dát o 90°? Předem moc děkuji za odpověď.
tak už mám namontovanou tu převodovku - 3 dny práce, řadí pěkně, ale přijde mi že dost "šumí" nebudou to ložiska na hlavní hřídeli? doufám, že bude fungovat.... uvažuju o přísadě od LM
Chci se zeptat, jak mají být kloubky kardanu, na kratším je mám pootočené navzájem o 90°, ale na delším asi o cca 75°, to mi přijde dost divné, mám je taky dát o 90°? Předem moc děkuji za odpověď.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
prevodovka od Lady zvykne "sumiet", prave kvoli tym loziskam. Ak objavis olej alebo prisadu, ktora to uplne odstrani, budes prvy. Su tu aj taki, co ju preloziskovali a zacala hucat este viac(lebo nekvalitne loziska). Nebyva to zavada, ktora by auto znehybnila a vacsinou to "sumi" rovnako aj po tisickach kilometrov(nezhorsuje sa to).
Kardan vzdy o 90°! Myslel som, ze som jediny, kto na svojej Nive objavil pootoceny kardan - predny na Chevy, rok od kupi som s tym jazdil a nevsimol som si to aj ked som ho mal dole Znicilo mi to vystupne lozisko na pridavnej a vstupne na kardane, vo vacsej rychlosti vibrovalo autom a uz sa to nedalo vydrzat. Vik niekde daval video, z ktoreho je okrem ineho jasne, aka je suosost kardanu dolezita, ked ho potocis, prenasany krutiaci moment bude trhany( https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY )
Inak ked to vytiahnes na tisichrane, mas dve moznosti ako to zasunut aby to bolo "spravne", no iba v jednej z tych dvoch to bolo vyvazovane. Takze odporucam vyskusat oba sposoby a odsledovat, kedy to menej vibruje(rychlost aspon 100)
Kardan vzdy o 90°! Myslel som, ze som jediny, kto na svojej Nive objavil pootoceny kardan - predny na Chevy, rok od kupi som s tym jazdil a nevsimol som si to aj ked som ho mal dole Znicilo mi to vystupne lozisko na pridavnej a vstupne na kardane, vo vacsej rychlosti vibrovalo autom a uz sa to nedalo vydrzat. Vik niekde daval video, z ktoreho je okrem ineho jasne, aka je suosost kardanu dolezita, ked ho potocis, prenasany krutiaci moment bude trhany( https://www.youtube.com/watch?v=gmV4qwLfOMY )
Inak ked to vytiahnes na tisichrane, mas dve moznosti ako to zasunut aby to bolo "spravne", no iba v jednej z tych dvoch to bolo vyvazovane. Takze odporucam vyskusat oba sposoby a odsledovat, kedy to menej vibruje(rychlost aspon 100)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
tak jsem všude dal přísady LM s MOS2 a to šumění se moc nezlepšilo, ale řekl bych, že je to tiší za jízdy a hlavně jde teď dobře řadit a hlavně vyřazovat uzávěrka.
Ten kardan je nějakej nepovedenej, o 90° to nejde natočit, protože to neumožňuje drážkování ale povedlo se mi to dát trochu líp než to bylo.
Ještě jsem zkoušel vystředit přídavnou, zařadil jsem na ní neutrál a roztočil jsem to, zkoušel jsem všechny kvalty, ale lezla stále dozadu, až se zastavila na těch oválných otvorech, ono mi přijde, že to mám celé posunuté - motor s převodovkou, když dám manžetu na řadičku, tak mi začne vypadávat 2,4,R :/.
Zítra jedu na STK, tak jsem zvědav, ale brzdy jsem opravil, tak by to mělo vyjít. Emise byly s odřenýma ušima .
Zvednul jsem předstih o cca 4° - propiloval jsem otvor snímače polohy kliky, hned je to na lpg zivejsi a doufam pujde i trochu spotřeba dolu. Ještě musím poladit ventily, ono by to chtělo i vyměnit gufera, protože 1l/1000km mi přijde celkem dost.
Ještě se chci zeptat, jestli když přizvedáte předek, tak prodlužujete přední tlumiče? Mám to o 3 cm a jeden mi začal týct . Vzadu mám delší pružiny o 6cm a tlumiče jsem prodlužoval o 5 cm.
tak jsem všude dal přísady LM s MOS2 a to šumění se moc nezlepšilo, ale řekl bych, že je to tiší za jízdy a hlavně jde teď dobře řadit a hlavně vyřazovat uzávěrka.
Ten kardan je nějakej nepovedenej, o 90° to nejde natočit, protože to neumožňuje drážkování ale povedlo se mi to dát trochu líp než to bylo.
Ještě jsem zkoušel vystředit přídavnou, zařadil jsem na ní neutrál a roztočil jsem to, zkoušel jsem všechny kvalty, ale lezla stále dozadu, až se zastavila na těch oválných otvorech, ono mi přijde, že to mám celé posunuté - motor s převodovkou, když dám manžetu na řadičku, tak mi začne vypadávat 2,4,R :/.
Zítra jedu na STK, tak jsem zvědav, ale brzdy jsem opravil, tak by to mělo vyjít. Emise byly s odřenýma ušima .
Zvednul jsem předstih o cca 4° - propiloval jsem otvor snímače polohy kliky, hned je to na lpg zivejsi a doufam pujde i trochu spotřeba dolu. Ještě musím poladit ventily, ono by to chtělo i vyměnit gufera, protože 1l/1000km mi přijde celkem dost.
Ještě se chci zeptat, jestli když přizvedáte předek, tak prodlužujete přední tlumiče? Mám to o 3 cm a jeden mi začal týct . Vzadu mám delší pružiny o 6cm a tlumiče jsem prodlužoval o 5 cm.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Přední tlumiče není potřeba prodlužovat, holt odešel do kopru, pasuje tam skodovackej bez problemu, jediný co můžeš udělat je podložit celou misku jak je pružina a tlumič, jak jsem ti to ukazoval na svém autě...
Martas
Martas
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
tlmice su na roztiahnutie stavane, horsie je ked nejake auto znizis a oni idu na doraz... proste nahoda, odisiel...
to s tym motorom/posunutim znie celkom drsne, nieco podobne som mal na normalnom zigulovi tak, ze som musel skracovat kardan, tu by to bolo riesit skor nejakym spatnym posunutime vpred...
to s tym motorom/posunutim znie celkom drsne, nieco podobne som mal na normalnom zigulovi tak, ze som musel skracovat kardan, tu by to bolo riesit skor nejakym spatnym posunutime vpred...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
No nějakou ránu to dostalo, vzhledem k novému L podběhu, ale není to až tak moc, ale cca 10-15 mm by to chtělo... stou origo převodovkou to bylo lepší, ale s touhle ze sedanu to takhle blbě vychází :/.
->Martas:
jj, to podložení taky zkusím - kolik si mohu se sériovým difem a poloosama dovolit?
Teď mě nejvíc štve, že mám zadek nahnutý k pravé straně a to jsem tam dal pružinu, která byla o cenťák delší. Rezervu jsem dal do motorového prostoru, jediné, co tam je dělané je uchycení panhardské tyče nebo může být ohnutá pravá strana nápravy? Mám na té straně i víc kolo do negativu.
No nějakou ránu to dostalo, vzhledem k novému L podběhu, ale není to až tak moc, ale cca 10-15 mm by to chtělo... stou origo převodovkou to bylo lepší, ale s touhle ze sedanu to takhle blbě vychází :/.
->Martas:
jj, to podložení taky zkusím - kolik si mohu se sériovým difem a poloosama dovolit?
Teď mě nejvíc štve, že mám zadek nahnutý k pravé straně a to jsem tam dal pružinu, která byla o cenťák delší. Rezervu jsem dal do motorového prostoru, jediné, co tam je dělané je uchycení panhardské tyče nebo může být ohnutá pravá strana nápravy? Mám na té straně i víc kolo do negativu.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak STK mám na 2 roky, sice 7 lehkých, což je asi můj osobní rekord ale hlavně, že je. Nejvíc mě dostalo, že do protokolu napsal ten motor, co je v autě 21073 a napsal, že z hlediska ev. kontroly vyhovuje - za to mě z evidenčky jiný technik vyhodil. Doufám, že se v tom úředník nebude rejpat a přepíše to na mě na základě vyhovující evidenčky. Nejlepší, že v protokolu o emisích mám motor 21214. To jsem teda zvědav, jak to dopadne.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
To mas za to, ze medzi emiskou a technickou menis motor
Roman
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak převod úspěšně dokončen, ale podle úředníků to vypadá, že mám asi 2 motorový speciálRoman píše:To mas za to, ze medzi emiskou a technickou menis motor
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- mirozv
- Příspěvky: 959
- Registrován: úte kvě 11, 2010 20:45
- Bydliště: okr. Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Niečo ako toto? http://www.autobild.de/klassik/artikel/ ... 47187.htmlJarda_NIVA1.7 píše: Tak převod úspěšně dokončen, ale podle úředníků to vypadá, že mám asi 2 motorový speciál