Zdravím všechny příznivce Lad a Niv zvláště!
Před časem jsem se přestěhoval do kopců a příjezdovka k bydlení je zčásti lesně-polní a "do hrba"..
Tak ve mně začala hlodat myšlenka na koupi Nivy až se prohlodala skrz.
Můj nový stroj je z r. 2006 , LPG , s posilovačem řízení.
Mám z ní ohromnou radost.
Pár fleků rzi lze uvidět,ale až do podzima 2012 jezdila po nesolené Itálii , tak to není tak zlé.
Čeká mně seřízení cukajícího lpg pod 2000 ot. a diagnostika co budu muset udělat aby Niva bylo co nejdéle OK.Něco už jsem načetl a tak mám dojem že každý Nivař se časem stává automechanikem - specialistou..
Pokud jste někdo z Valašska nebo Novojičínska a máte zkušenosti s Nivkama,bylo by super se někde potkat a předat zkušenosti (zatím dost jednostranně ).
Martyho Niva
Moderátor: Moderátoři
Re: Martyho Niva
Tak vítej mezi námi a ať Nivka slouží ke spokojenosti
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martyho Niva
Ak len trošku chodíš do terénu, ten výfuk tam dlho mať nebudeš....
Ja ho síce mám umiestnený podobne, ale trčí mi podstatne menej pod auto, a už som ho tiež pár krát čuchol o zem. A to som len občas na poliach.
Ja ho síce mám umiestnený podobne, ale trčí mi podstatne menej pod auto, a už som ho tiež pár krát čuchol o zem. A to som len občas na poliach.
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martyho Niva
Pěkná, to máš LPG pod autem? mohl bych poprosit o foto, jak to máš udělané? taky to plánuju... díky.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: Martyho Niva
Moc dík za přivítání. Ten vyfuk zvládá prijezdovku , ale rád bych ho vice zvedl. Lpg nafotim a dam sem.
Re: Martyho Niva
vitaj, pozeram, ze stejny rok ako moja, zrejme spolu viseli na linke
s tym vyfukom - nechapem to nutkanie tahat ho pod vodica. Moj konci skryto pod spolujazdcom a jeho celkova dlzka je len o nieco lepsia nez u 120ky(a to je tam kat a pruzny clen)
s tym vyfukom - nechapem to nutkanie tahat ho pod vodica. Moj konci skryto pod spolujazdcom a jeho celkova dlzka je len o nieco lepsia nez u 120ky(a to je tam kat a pruzny clen)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Martyho Niva
Majo,díky moc za přivítání!
Naše Nivky visely vedle sebe,ale pak ta moje odjela slunit se do Itálie
Ten výfuk bych rád časem pořešil,aby nesnižoval tak moc světlou výšku vozu,ale jeden klad to má - vím,že se s autem nejezdil ani střední terén.
Co ještě řeším je spotřeba,moje kuckající lpg mi vezme 13,5l/100km,což u tohohle vstřikování mi přijde hodně,byť jezdím denně do práce vesnicemi v kopcovitém terénu.Čeká mně servis LPG,pod 2000 ot. mi to nechce táhnout,za studena je to horší ale i za tepla.
Naše Nivky visely vedle sebe,ale pak ta moje odjela slunit se do Itálie
Ten výfuk bych rád časem pořešil,aby nesnižoval tak moc světlou výšku vozu,ale jeden klad to má - vím,že se s autem nejezdil ani střední terén.
Co ještě řeším je spotřeba,moje kuckající lpg mi vezme 13,5l/100km,což u tohohle vstřikování mi přijde hodně,byť jezdím denně do práce vesnicemi v kopcovitém terénu.Čeká mně servis LPG,pod 2000 ot. mi to nechce táhnout,za studena je to horší ale i za tepla.