NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
ano benzin funguje docela normálně, líp než když jsem měl KO lambdu u feldy a i přepínání z benzinu na LPG je bezproblémové a okamžité, když je to teda trochu zahřáté, jinak úplně studené na LPG chcípá
ano benzin funguje docela normálně, líp než když jsem měl KO lambdu u feldy a i přepínání z benzinu na LPG je bezproblémové a okamžité, když je to teda trochu zahřáté, jinak úplně studené na LPG chcípá
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Já mám číslo motoru vyraženo nad filtrem, (co je kolečko) je tam taková vybroušená ploška, akorát že já mám motor co je na obrázku vpravo takže mi to kreje držák čerpadla posilovače řízení.
®; Člen LKCS
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Novsie motory uz maju cislo zvrchu, ako keby na vrchu bloku, na ploche, kde sa dava tesnenie pod hlavu..len je ta plocha rozsirena a vyčuhuje spod hlavy von a na nej je vyrazene cislo...ale u SPi jenormalne tam kde aj na starych motoroch.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak jsem vyměnil olej v zadním diferáku, dal jsem tam Mogul 80-W90H, ten, co jsem vypustil nebyl až tak hroznej, ale byl úplně černej, nevím jestli provozem, nebo jestli tam někdo dal třeba přísadu LM s MoS. Na magnetu ježek byl, ale to si myslím je normální. Chtěl jsem udělat i předek, ale začalo pršet, tak příště...
Do motoru jsem dal Mogul Extreme 15W-40 ACEA A3/B3, API SL/CF, VW 501.01/505.00, filtr MANN. To poblikávání kontrolky oleje se zlepšilo, začne mírně blikat, až když otáčky klesnou na cca 400/min. a nezhoršuje se to ani při hodně zahřátém motoru. Ještě víc jsem rozhodil LPG tím, že jsem dal novej vzducháč - filtron, původní byl trochu od oleje, to taky není úplně nejlepší stav, ale přítelkyně to má na fabii ještě víc. Volnoběh jsem se snažil vyladit, ale je dost nestabilní zkusím asi ten mechanickej škrťák.
Omlouvám se za mystifikaci, ale mám zapalovací modul, žádnej rozdělovač, nevím, jak jsem na to koukal a co jsem viděl....
Číslo nad filtrem na motoru mám 21073 ale nejsou u něho žádné hvězdičky, nic jen vyražené číslo, to mi přijde divné. Je to vidět pod tím zapalovacím modulem aniž bych ho demontoval nebo má být něco ještě výš? co je zakryté.
Auto jsem byl trochu projet a co se mi nejvíc nelíbí je rána při rozjezdu jakoby uprostřed. Vypadávající čtyřka se tam nechá udržet jedině násilím rukou. Vůle na přední nápravě to se pořeší. Velká vůle v řízení, to jsem někde četl, že to jde nějak částečně dotáhnout.
Do motoru jsem dal Mogul Extreme 15W-40 ACEA A3/B3, API SL/CF, VW 501.01/505.00, filtr MANN. To poblikávání kontrolky oleje se zlepšilo, začne mírně blikat, až když otáčky klesnou na cca 400/min. a nezhoršuje se to ani při hodně zahřátém motoru. Ještě víc jsem rozhodil LPG tím, že jsem dal novej vzducháč - filtron, původní byl trochu od oleje, to taky není úplně nejlepší stav, ale přítelkyně to má na fabii ještě víc. Volnoběh jsem se snažil vyladit, ale je dost nestabilní zkusím asi ten mechanickej škrťák.
Omlouvám se za mystifikaci, ale mám zapalovací modul, žádnej rozdělovač, nevím, jak jsem na to koukal a co jsem viděl....
Číslo nad filtrem na motoru mám 21073 ale nejsou u něho žádné hvězdičky, nic jen vyražené číslo, to mi přijde divné. Je to vidět pod tím zapalovacím modulem aniž bych ho demontoval nebo má být něco ještě výš? co je zakryté.
Auto jsem byl trochu projet a co se mi nejvíc nelíbí je rána při rozjezdu jakoby uprostřed. Vypadávající čtyřka se tam nechá udržet jedině násilím rukou. Vůle na přední nápravě to se pořeší. Velká vůle v řízení, to jsem někde četl, že to jde nějak částečně dotáhnout.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
a pod ním musí být vyraženo č. motoru. Sundej zapalovací modul a uvidíš to. L.Jarda_NIVA1.7 píše:... Číslo nad filtrem na motoru mám 21073 ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Ja kdyz byl na evidencce tak se technik spokojil s cislem nad filtrem ale ja tam mam tusim 21214 coz je typove cislo a cislo motoru se dnes jiz nepise a ani jej technik nehledal.
®; Člen LKCS
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
... a na to jsem zapomněl ... já hlava děravá .Raduz píše:... cislo motoru se dnes jiz nepise ...
Pokud tam číslo motoru (na mnou zmiňovaném místě) nebude - tak tento motor již výrobní číslo nemá, z důvodu, že je považován za náhradní díl. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
u vas este niekto nieco take kontroluje? Vsak musi stacit to velke(odliatok) pod vyfukom! By som ho niekam poslal....
aha.... uz vidim
aha.... uz vidim
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
njn, ale já bych měl mít 21214 a mám 21073
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Se podívej, co máš napsaný ve velkým TP za typ motoru.
VAZ 1117
- mušketýr
- Příspěvky: 1249
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Motor se v praxi nekontroluje, ale měl by.A to jak při STK či evidenčce.Kontrolovat se má i v případech že je motor ve TP vymazaný.
Mušketýr
Mušketýr
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
odliatok pod vyfukovymi zvodmi musi byt 21214 aj u motoru s cislom 21073. Nechapem v com je problem, je to ten samy motorJarda_NIVA1.7 píše:njn, ale já bych měl mít 21214 a mám 21073
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo: ale jak to vysvětlit technikovi asi budu muset jet na evidenčku ještě jinam...
edit: to co mysliš je ta položka 3 v oválu? to nevím, jestli bude přes LPG vidět, jdu se na to mrknout...
->Luděk Ondrůch: v TP 21214
edit: to co mysliš je ta položka 3 v oválu? to nevím, jestli bude přes LPG vidět, jdu se na to mrknout...
->Luděk Ondrůch: v TP 21214
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
ano, to som myslel, len mi nedoslo, ze tam vlastne bude 21213(nie 21214, to byva len tam kde mas 21073). Rozhodne by som siel na stk inam pretoze toto je cista buzeracia
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Tak to nejspíš někdo motor měnil, bloky jsou stejný, na nálitku pod svodama v tom oválu je na obou 21213, liší se pouze tím co vyrazili na levý bok motoru při kompletaci. Oproti 21073 se liší zkompletovaný motor 21214 olejovou vanou a olejovým čerpadlem. Pokud bys měl motor venku, tak nejjednodušší je číslo vybrousit vyrazit raznicemi správné a pak to na chvíli potřít kyselinou aby to trochu zoxidovalo a nebylo vidět že se to leskne po broušení.
VAZ 1117