Dusan píše:ANo je to chyba, a to hned v 3 prispevku
Je to primitivny altik taj to opravit niekomu c otomu rozumie robota na 10min-diagnostika.
Neviem si napnut remen nemam na to naradie, ale zato mam automechanikov ktory mi povadali ze to je v pohode, a ze kup si radsej normalne auto
Alternatror je po oprave... znova je pokazeny...
Ušetrime korunu, nech to stojí milión. Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Pokud takto skáče napětí v palubní síti, chvíli to jde normálně a ztoho je to úplně mrtvé, tak to podle mě nemá s dobíjením nic společného, ale je někde špatný kontakt. Nejpravděpodobněji se mi jeví špatné ukostření. Takže jak už tu bylo řečeno, DŮKLADNĚ projít VŠECHNY spoje, zejména UKOSTŘENÍ.
Spoje a ukostrenie som presiel, baterkou to nemoze byt ked ma nahodou zasulfatovane clanky ci co (aj ked predtym nez to zacalo robit somariny bola dobra)?
Navyse, ked to videl vyuceny autoelektrikar on by mal vediet co pozret na tom...
Naposledy upravil(a) corsair dne čtv bře 12, 2015 16:20, celkem upraveno 7 x.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión. Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Tak jak som pisal...
Auto je teraz (zas) v "dobrych" rukach, tak dufam, ze na druhy pokus sa "to" podari... Mne pripada, ze nieco ten altik "vyskratuje" alebo ako to nazvat. Ked sa skratuje (nehovorim ze ano) chyba moze byt len medzi alt a baterkou alebo aj inde? A ide v tom pripade na baterku prud?
Diody boli vymenene v predchadzajucom pripade (boli vadne), a priznaky su teraz rovnake.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión. Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Podívej se ještě jednou a pořádně na kostry, který s tím mají co společnýho
Motor <--> karoserie, karoserie <--> baterie.
Dále se podívej na silový kabel alternátor <--> baterie, jestli náhodou někde není prodřená izolace a nešoupe se o karoserii. L.
2107 je trochu sofistikovanější než má 06 a já nejsem autoelektrikář, ale pokud jsou všechny kostry v pořádku, myslím i ty skryté pod palubovkou, u světel a pod., podíval bych se asi především do pojistkovky. Nejsou u tohoto modelu nějaké pošňáky nebo něco podobného právě tam? Pokud si pamatuji, tak takovéto postupné "umírání" a znovufungování bylo časté u první generace Favoritů - muselo se to všechno nově proletovat. U Felicie mi zase někdy zhasínala světla, i stírače, cvakalo to na relátku v pojistkovce, prošel jsem všechny kostry, kabely a pod., koupil jinou pojistkovku (ostatně kvůli tomu jsem tu Feldu koupil pro švagra doslova za pár kaček). Vždy, když se zdálo, že je to lepší, opět se to projevilo. Nakonec po několika měsících zlobení na to náhodou přišel švagr sám, dělal to přívodní plusový kabel ke startéru! Nepamatuji si přesně jestli byl nějak divně zaoxidovaný, nebo/a jestli od tamtud není tažené dále + do pojistkovky, v každém případě od té doby dosud v pořádku. H
Luděk Musil píše:Podívej se ještě jednou a pořádně na kostry, který s tím mají co společnýho
Motor <--> karoserie, karoserie <--> baterie.
Dále se podívej na silový kabel alternátor <--> baterie, jestli náhodou někde není prodřená izolace a nešoupe se o karoserii. L.
Motor-kasna = ok
Kasna baterky = ok
Alternator baterka = ok
Kabel ku starteru je od vyfuku daleko
Na aleternatore bol (uz ne ten druhy krat) vymeneny "srandašák" na kt su uhliky, konektor 15 a z druhej strany biely kablik (je to regler?). bolo to total zaoxidovane, cele zelene.
Ušetrime korunu, nech to stojí milión. Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD