NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Moderátor: Moderátoři
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Zdravím všechny na zdejším NIVA fóru
Po cca 2 letech vybírání jsem koupil nivu, doufám, že toho nebudu litovat. Napřed jsem hledal, co nejlepší stav a na LPG, což k sobě moc nejde. Nakonec jsem koupil nic moc stav na LPG kvůli tomu, že byla levná a dostal jsem k tomu ještě díly z dvou rozebraných niv. Je to rok 12/1999. Auto jede, vše je dost hlučné, vypadává čtyřka (dostal jsem k ní jinou 5q převodovku a i 4q). Ale říkal jsem si, že to je dobrá příležitost to auto poznat, aby mě pak na cestě něco nezaskočilo a abych si dokázal většinu opravit.
Tak popis auta:
Motor mi přišlo, že jde dobře, ale když se víc ohřeje, tak na volnoběh začne poblikávat kontrolka mazání to může být olejové čerpadlo nebo spíš vyběhaný, ale zase v motoru nic nemlátí. LPG má trochu problém s volnoběhem a když to klesne asi pod 500/min. tak kontrolka začne blikat. Když jsem si nechal předělat feldu na LPG, tak brala skoro 12l LPG, po spoustě úprav jsem se spotřebou pod 8, pokusím se to aplikovat i na nivě, ale nevím, jak třeba zvednout předstih - u feldy jsem posunul snímač polohy klikovky, to nevím jestli tu půjde. Kolik LPG Vám nivy berou?
Na přední nápravě jsou vůle - asi v čepech (spodní a horní čep jsou stejné?) a v řízení je snad 1/4 otáčky.
Pán říkal, že jsou všude nové náplně, pak jsem mu volal, co tam lil a říkal, že všude do diferáků i převodovek dal PP80, to asi nebude v pořádku?
Dnes když jsem s autem jel ráno, tak mi přišlo celkem tiché, ale potom, jak se to ohřálo se hlučnost docela zvýšila a ještě něco pískalo, spíš na volnoběh, když jsem se rozjel, tak se to zlepšilo.
Je normální, že když uberu plyn, že to úplně s autem hodí? Pod plynem mi to přišlo celkem dobře ovladatelný i v zatáčkách.
Ještě je utržená ručka (koukal jsem, že lanovody jsou OK, ale že je zahnutej jeden držák lanovodu a bovden tam nedrží) a děravý poslední díl výfuku, to jsou drobnosti. Někde jsem tu četl, že jde dát LPG místo posledního dílu výfuku, nemáte někdo foto zespodu?
Jinak na škodovkách s motorem vzadu a na favo/feldách dokážu opravit vše, tak doufám, že i u nivy se to naučím. http://skoda-virt.cz/cz/clanky/jine/110 ... o-rapidem/ letos plánuju rapidem Maroko, ikdyž Atlas by byl lepší nivou. Příští rok bych rád někam nivou - asi Albánie, potom bych chtěl nivou k Aralskýmu jezeru a láká mě i Island a třeba v Rumunsku a Bulharsku bych se rád podíval do míst, kam to rapidem prostě nešlo.
Předem mooc díky za komentáře a cenné informace.
Jarda
Po cca 2 letech vybírání jsem koupil nivu, doufám, že toho nebudu litovat. Napřed jsem hledal, co nejlepší stav a na LPG, což k sobě moc nejde. Nakonec jsem koupil nic moc stav na LPG kvůli tomu, že byla levná a dostal jsem k tomu ještě díly z dvou rozebraných niv. Je to rok 12/1999. Auto jede, vše je dost hlučné, vypadává čtyřka (dostal jsem k ní jinou 5q převodovku a i 4q). Ale říkal jsem si, že to je dobrá příležitost to auto poznat, aby mě pak na cestě něco nezaskočilo a abych si dokázal většinu opravit.
Tak popis auta:
Motor mi přišlo, že jde dobře, ale když se víc ohřeje, tak na volnoběh začne poblikávat kontrolka mazání to může být olejové čerpadlo nebo spíš vyběhaný, ale zase v motoru nic nemlátí. LPG má trochu problém s volnoběhem a když to klesne asi pod 500/min. tak kontrolka začne blikat. Když jsem si nechal předělat feldu na LPG, tak brala skoro 12l LPG, po spoustě úprav jsem se spotřebou pod 8, pokusím se to aplikovat i na nivě, ale nevím, jak třeba zvednout předstih - u feldy jsem posunul snímač polohy klikovky, to nevím jestli tu půjde. Kolik LPG Vám nivy berou?
Na přední nápravě jsou vůle - asi v čepech (spodní a horní čep jsou stejné?) a v řízení je snad 1/4 otáčky.
Pán říkal, že jsou všude nové náplně, pak jsem mu volal, co tam lil a říkal, že všude do diferáků i převodovek dal PP80, to asi nebude v pořádku?
Dnes když jsem s autem jel ráno, tak mi přišlo celkem tiché, ale potom, jak se to ohřálo se hlučnost docela zvýšila a ještě něco pískalo, spíš na volnoběh, když jsem se rozjel, tak se to zlepšilo.
Je normální, že když uberu plyn, že to úplně s autem hodí? Pod plynem mi to přišlo celkem dobře ovladatelný i v zatáčkách.
Ještě je utržená ručka (koukal jsem, že lanovody jsou OK, ale že je zahnutej jeden držák lanovodu a bovden tam nedrží) a děravý poslední díl výfuku, to jsou drobnosti. Někde jsem tu četl, že jde dát LPG místo posledního dílu výfuku, nemáte někdo foto zespodu?
Jinak na škodovkách s motorem vzadu a na favo/feldách dokážu opravit vše, tak doufám, že i u nivy se to naučím. http://skoda-virt.cz/cz/clanky/jine/110 ... o-rapidem/ letos plánuju rapidem Maroko, ikdyž Atlas by byl lepší nivou. Příští rok bych rád někam nivou - asi Albánie, potom bych chtěl nivou k Aralskýmu jezeru a láká mě i Island a třeba v Rumunsku a Bulharsku bych se rád podíval do míst, kam to rapidem prostě nešlo.
Předem mooc díky za komentáře a cenné informace.
Jarda
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Nuz vitaj
1999 bude jednobod(okruhly filterbox)? Tam su s montazou LPG problemy, nie ze by tam neslo namontovat, ale vela montaznikov to vie priserne sfusovat. Seriova Niva dokaze jazdit za 10-11l/100km LPG ked ju zdvihnes, das vacsie kolesa, zahradku... pojde spotreba este nejaky liter-dva hore.
To ze motor za tepla blika kontrolkou mazania je velmi zavazne a z takym autom by som rozhodne nesiel dalej od domu ako zvladnem zajst peso Sposobene to moze byt nizkou hladinou oleja, vybehanym olejovym cerpadlom, alebo olejom nevhodnej vizkozity(riedkym, napr 5w/30) alebo jednoducho nekvalitnym shitom z teska. Ani by som sa tomu nexudoval, ak je v diferakoch pp80. Tento by zvladli prevodovky, ale diferencialy rozhodne nie. Toto je s najvacsou pravdepodobnostou zdroj hluku. Ak je v difoch par km, este maju nadej, ak par tisic, tak ich caka uz len kovosrot. Pri vypustani zistis, kolko pilin v nich bude. Skusena ruka vie stav posudit aj podla vole na hruske. Blikanie kontrolky pri 500otackach je normalne(normalne nie su tie otacky).
To cukanie pri ubrati plynu robi len na lpg alebo na benzin?
Nadrz miesto vyfuku mam aj ja, ovsem fotky budem musiet pohladat. Ale nie je to nic natolko zlozite aby k tomu boli nevyhnutne
1999 bude jednobod(okruhly filterbox)? Tam su s montazou LPG problemy, nie ze by tam neslo namontovat, ale vela montaznikov to vie priserne sfusovat. Seriova Niva dokaze jazdit za 10-11l/100km LPG ked ju zdvihnes, das vacsie kolesa, zahradku... pojde spotreba este nejaky liter-dva hore.
To ze motor za tepla blika kontrolkou mazania je velmi zavazne a z takym autom by som rozhodne nesiel dalej od domu ako zvladnem zajst peso Sposobene to moze byt nizkou hladinou oleja, vybehanym olejovym cerpadlom, alebo olejom nevhodnej vizkozity(riedkym, napr 5w/30) alebo jednoducho nekvalitnym shitom z teska. Ani by som sa tomu nexudoval, ak je v diferakoch pp80. Tento by zvladli prevodovky, ale diferencialy rozhodne nie. Toto je s najvacsou pravdepodobnostou zdroj hluku. Ak je v difoch par km, este maju nadej, ak par tisic, tak ich caka uz len kovosrot. Pri vypustani zistis, kolko pilin v nich bude. Skusena ruka vie stav posudit aj podla vole na hruske. Blikanie kontrolky pri 500otackach je normalne(normalne nie su tie otacky).
To cukanie pri ubrati plynu robi len na lpg alebo na benzin?
Nadrz miesto vyfuku mam aj ja, ovsem fotky budem musiet pohladat. Ale nie je to nic natolko zlozite aby k tomu boli nevyhnutne
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
Děkuji za odpověď. Jj je to kulatý filtr, přesně jak říkáš. To že není PP80 vhodný jsem věděl, ale že to je až takový průser . Co říkáš na tento? http://nipass.eu/mogul-trans-80w-90h-1l nohu ho dát i do mezinápravového diferáku?
Jinak motorovej dávám do všech aut Mogul Extreme, sem je vhodnější 10W-40 nebo 15W-40 a nebo ještě něco jiného? Filtr dám určitě MANN, s tím mám nejlepší zkušenosti. No je taky možný, že vyměnil jen olej a ne filtr, to by byl pěknej průser pro motor :/. Čerpadlo je zubový jako u škodovek 1000 - felicie? Celkem nízká hladina byla, dolil jsem tam 15W-40 a je to porád stejné, musím to vyměnit a doufat, že se to zlepší. Za jízdy kontrolka nebliká, jen na volnoběh, když to klesne na těch cca 500 a potom bliká, dokud se nezvedne na cca přes 1000/min.
Jinak 80W-90 dávám do všech škodováckejch převodovek, zkoušel jsem Syntrans 75W, ale kamarád mi za to vynadal, že je moc řídký. Můžu 80W-90 i sem nebo je něco lepšího?
To cuknutí mi neprijde od motoru, spíš od vůlí v nápravách..., když přestane záběr, tak se něco uvolní.
Neznám nikoho, kdo by elektronické LPG dokázal seřídit - je tam elpigaz, tak vyhodím servo a dam tam skrťák jako u karbu, u feldy mpi mi to takto funguje velmi dobře, ještě jsem tam teda u feldy zvednul předstih o cca 4° - auto ožilo a i se snížila spotřeba. LPG hoří delší dobu, je výhodné jít i s k.p. nahoru.
Pod tou podlahou máš toroid? já našel, že tam dávají i válec http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/ ... k3/$_1.JPG , zajímalo by mě i řešení výfuku... nechá se takový výfuk koupit nebo se musí vyrobit? Já tam ještě mám tažné a válec se tam nemůže vejít, toroid mi zas přijde malý, teď je v autě válec 80l.
Tady jsem si ještě vyjel km, nějakou dobu asi jen couvala...
Děkuji za odpověď. Jj je to kulatý filtr, přesně jak říkáš. To že není PP80 vhodný jsem věděl, ale že to je až takový průser . Co říkáš na tento? http://nipass.eu/mogul-trans-80w-90h-1l nohu ho dát i do mezinápravového diferáku?
Jinak motorovej dávám do všech aut Mogul Extreme, sem je vhodnější 10W-40 nebo 15W-40 a nebo ještě něco jiného? Filtr dám určitě MANN, s tím mám nejlepší zkušenosti. No je taky možný, že vyměnil jen olej a ne filtr, to by byl pěknej průser pro motor :/. Čerpadlo je zubový jako u škodovek 1000 - felicie? Celkem nízká hladina byla, dolil jsem tam 15W-40 a je to porád stejné, musím to vyměnit a doufat, že se to zlepší. Za jízdy kontrolka nebliká, jen na volnoběh, když to klesne na těch cca 500 a potom bliká, dokud se nezvedne na cca přes 1000/min.
Jinak 80W-90 dávám do všech škodováckejch převodovek, zkoušel jsem Syntrans 75W, ale kamarád mi za to vynadal, že je moc řídký. Můžu 80W-90 i sem nebo je něco lepšího?
To cuknutí mi neprijde od motoru, spíš od vůlí v nápravách..., když přestane záběr, tak se něco uvolní.
Neznám nikoho, kdo by elektronické LPG dokázal seřídit - je tam elpigaz, tak vyhodím servo a dam tam skrťák jako u karbu, u feldy mpi mi to takto funguje velmi dobře, ještě jsem tam teda u feldy zvednul předstih o cca 4° - auto ožilo a i se snížila spotřeba. LPG hoří delší dobu, je výhodné jít i s k.p. nahoru.
Pod tou podlahou máš toroid? já našel, že tam dávají i válec http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/ ... k3/$_1.JPG , zajímalo by mě i řešení výfuku... nechá se takový výfuk koupit nebo se musí vyrobit? Já tam ještě mám tažné a válec se tam nemůže vejít, toroid mi zas přijde malý, teď je v autě válec 80l.
Tady jsem si ještě vyjel km, nějakou dobu asi jen couvala...
- Přílohy
-
- niva.jpg (13.2 KiB) Zobrazeno 6710 x
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
tu kukni: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=79&t=4439
do prevodoviek(aj pridavnej, v ktorej je medzinapravovy diferak) ide olej "obycajny", takze ten PP80 nie je vobec pruser. Ten H tam dat mozes, ale velmi to nedoporucujeme... Do predneho a zadneho diferaku proste MUSI hypoidny, tam je obycajny fakt obrovsky pruser(to je skoro ako keby si mazal motor fritovacim olejom)
s tym lpg tu poradia skor chalani z Tvojho okolia, ale snad sa tam nejaky sikovny lpg servis najde(ale ano vseobecne je to problem)
pod podlahou mam normalny valec - vojde tam 60-80l, dokonca som uz videl aj 100vku. fotku prihodim, ked nejaku najdem
do prevodoviek(aj pridavnej, v ktorej je medzinapravovy diferak) ide olej "obycajny", takze ten PP80 nie je vobec pruser. Ten H tam dat mozes, ale velmi to nedoporucujeme... Do predneho a zadneho diferaku proste MUSI hypoidny, tam je obycajny fakt obrovsky pruser(to je skoro ako keby si mazal motor fritovacim olejom)
s tym lpg tu poradia skor chalani z Tvojho okolia, ale snad sa tam nejaky sikovny lpg servis najde(ale ano vseobecne je to problem)
pod podlahou mam normalny valec - vojde tam 60-80l, dokonca som uz videl aj 100vku. fotku prihodim, ked nejaku najdem
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Vitej do party, odkud jsi? Máš J ... Mohli by jsme auto projet a kouknout co mu schází...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
1,7 SPi mám i já ... tedy motorově stejný vůz, taktéž osazen LPG Elpigaz.
První zástavbu mi dělali v Zábřehu. A taky mi osadili na hlavní plynovou hadici mezi zplynovač a vstřikovač kromě serva i mechanický škrťák, kterým se ta spotřeba i chod dá ještě doladit. L.
První zástavbu mi dělali v Zábřehu. A taky mi osadili na hlavní plynovou hadici mezi zplynovač a vstřikovač kromě serva i mechanický škrťák, kterým se ta spotřeba i chod dá ještě doladit. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Gratulace, asi na ní bude dost práce ....
®; Člen LKCS
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Majo:
jj, děkuji, imbusy na vypustakach tam jsou teda 12? oleje uz mam nakoupene, tak to o vikendu zkusim vymenit
->martas:
to by bylo super, ale kousek to k Tobě mám Jsem ze Ždírce n.D. Někdy o víkendu bych se stavil... když by Ti to vyhovovalo
->Luděk Musil:
já u feldy to servo úplně vyhodil a dal jsem tam jen škrťák, když jsem tam to servo nechal, tak to moc nefungovalo, ale jestli to nebylo tím, že jsem měl špatnou lambdu, sem určitě ten škrťák zkusím přidat
->Raduz:
děkuji, jestli je k čemu ale tak trochu ji dám snad dohromady technicky a trochu jí povařím...
Chtěl bych se zeptat, kde je na 1.7 číslo motoru? Technik na evidenčce ho nemohl najít, tak napsal, že z hlediska ev. kontroly nevyhovuje - není identifikace motoru . Děkuji.
jj, děkuji, imbusy na vypustakach tam jsou teda 12? oleje uz mam nakoupene, tak to o vikendu zkusim vymenit
->martas:
to by bylo super, ale kousek to k Tobě mám Jsem ze Ždírce n.D. Někdy o víkendu bych se stavil... když by Ti to vyhovovalo
->Luděk Musil:
já u feldy to servo úplně vyhodil a dal jsem tam jen škrťák, když jsem tam to servo nechal, tak to moc nefungovalo, ale jestli to nebylo tím, že jsem měl špatnou lambdu, sem určitě ten škrťák zkusím přidat
->Raduz:
děkuji, jestli je k čemu ale tak trochu ji dám snad dohromady technicky a trochu jí povařím...
Chtěl bych se zeptat, kde je na 1.7 číslo motoru? Technik na evidenčce ho nemohl najít, tak napsal, že z hlediska ev. kontroly nevyhovuje - není identifikace motoru . Děkuji.
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Servo tam mám ... v pořadí zplynovač, servo, škrťák, vstřikovač.
Číslo motoru je na tom samým místě, kde je mají i jiné (lada)motory.
Bohužel v případě jednobodu je číslo skryto pod zapalovacím modulem ... takže leda 3 matky dolů a hned za nimi zapalovací modul (nebo přesvědčit technika). L.
Číslo motoru je na tom samým místě, kde je mají i jiné (lada)motory.
Bohužel v případě jednobodu je číslo skryto pod zapalovacím modulem ... takže leda 3 matky dolů a hned za nimi zapalovací modul (nebo přesvědčit technika). L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
On jednobod nemá rozdělovač? tak já mám :/ Takhle nějak: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=84&t=18410
ale nechápu jak je to udělany, vstřikování paliva tam je a i snímač polohy klikovky, tzn. pootočením rozdelovače nezměním přestih
bude to asi něco ala favorit/felicia jednobod BMM tam jsou taky rozdělovače, asi to někdo dodělal s klasickou indukčkou, když mu odešel modul zapalování
ale nechápu jak je to udělany, vstřikování paliva tam je a i snímač polohy klikovky, tzn. pootočením rozdelovače nezměním přestih
bude to asi něco ala favorit/felicia jednobod BMM tam jsou taky rozdělovače, asi to někdo dodělal s klasickou indukčkou, když mu odešel modul zapalování
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Mám už 3. SPi-čko ... a ani jedno nemělo rozdělovač a karburátor ... zdá se, že mě ošidili . L.
Edit: sorry ... udělal jsem si trochu srandu.
Pokud je tam napasovanej rozdělovač a zapalovací cívka a zbytek elektroniky motoru vč. vstřikovače tam je - tak by to (čistě teoreticky) mělo fungovat.
Znamená to však, že rozdělovač je normálně hnanej od rozvodů a snímač na klice má význam (pouze) pro vstřikovací jednotku.
Edit 2: ještě mě tak napadá - jak se chová kontrolka motoru Check Engine. Protože mám pocit, že poruchu zapalovacího modulu řídící jednotka odhalí ... teda aspoň myslím ... musím se podívat do manuálu
Edit 3: tak odhalí (kod 42) a přejde do nouzovýho režimu.
Edit: sorry ... udělal jsem si trochu srandu.
Pokud je tam napasovanej rozdělovač a zapalovací cívka a zbytek elektroniky motoru vč. vstřikovače tam je - tak by to (čistě teoreticky) mělo fungovat.
Znamená to však, že rozdělovač je normálně hnanej od rozvodů a snímač na klice má význam (pouze) pro vstřikovací jednotku.
Edit 2: ještě mě tak napadá - jak se chová kontrolka motoru Check Engine. Protože mám pocit, že poruchu zapalovacího modulu řídící jednotka odhalí ... teda aspoň myslím ... musím se podívat do manuálu
Edit 3: tak odhalí (kod 42) a přejde do nouzovýho režimu.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
Kdyby to tak bylo, tak bych si rozdělovačem mohl nastavit předstih a to by mi pro LPG vyhovovalo, ale myslím, že ŘJ spíná nějak indukčku, felda/favo jednobod má sice modul zapalování, který je spínán ŘJ, ale taky má rozdělovač, ve kterém není nic, jen palec.
Kontrolka závad nesvítí, ale otázka, jestli tam vůbec je...
Pán říkal, že mu auto najednou přestalo jet a bylo to vypadlým kabelem z čidla polohy klikovky, to by přeci jelo na LPG dál, když by si rozdělovač řídil zapalování.
p.s. ještě, kde je to číslo motoru? někdo mi tvrdil uprostřed pod svíčkou 2. a 3. válce, ale tam jsem našel pod číslem hlavy jen nějaké 3 místné
musím něco nastudovat o diagnostice těchto motorů, mám doma OBD II zásuvku a VAG, ale to mi zde asi bude k ničemu
Kdyby to tak bylo, tak bych si rozdělovačem mohl nastavit předstih a to by mi pro LPG vyhovovalo, ale myslím, že ŘJ spíná nějak indukčku, felda/favo jednobod má sice modul zapalování, který je spínán ŘJ, ale taky má rozdělovač, ve kterém není nic, jen palec.
Kontrolka závad nesvítí, ale otázka, jestli tam vůbec je...
Pán říkal, že mu auto najednou přestalo jet a bylo to vypadlým kabelem z čidla polohy klikovky, to by přeci jelo na LPG dál, když by si rozdělovač řídil zapalování.
p.s. ještě, kde je to číslo motoru? někdo mi tvrdil uprostřed pod svíčkou 2. a 3. válce, ale tam jsem našel pod číslem hlavy jen nějaké 3 místné
musím něco nastudovat o diagnostice těchto motorů, mám doma OBD II zásuvku a VAG, ale to mi zde asi bude k ničemu
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
1. Felda néni žigul a princip zapalování, resp. elektroniky motoru je rozdílný
2. Získat odpověď na otázku (přítomnost žárovky, připojení kabelu k žárovce)
3. "přestalo jet + vypadlý kabel od čidla" . Čidlo polohy kliky je nejdůležitější čídlo na celé elektronice motoru. Bez ní prostě ten motor nepojede. Neví, kdy má vstříknout palivo, neví kdy má zapálit
4. číslo motoru je opravdu pod zapalovacím modulem. Nebo jinak: nad olejovým filtrem.
Pokud budeš chtít nějakou literaturu, tak Ti nasypu příručku vstřikování do mejlu.
L.
PS: doplň si bydliště do profilu.
PS2: Jo vlastně ten Ždírec ... to nemám z boudy (Milovy) až tak daleko, ale nejsem tam příliš často
2. Získat odpověď na otázku (přítomnost žárovky, připojení kabelu k žárovce)
3. "přestalo jet + vypadlý kabel od čidla" . Čidlo polohy kliky je nejdůležitější čídlo na celé elektronice motoru. Bez ní prostě ten motor nepojede. Neví, kdy má vstříknout palivo, neví kdy má zapálit
4. číslo motoru je opravdu pod zapalovacím modulem. Nebo jinak: nad olejovým filtrem.
Pokud budeš chtít nějakou literaturu, tak Ti nasypu příručku vstřikování do mejlu.
L.
PS: doplň si bydliště do profilu.
PS2: Jo vlastně ten Ždírec ... to nemám z boudy (Milovy) až tak daleko, ale nejsem tam příliš často
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Jarda_NIVA1.7
- Příspěvky: 923
- Registrován: čtv bře 05, 2015 06:22
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
->Luděk Musil:
to není no... žárovku prověřím, předpokládal jsem, že jel na LPG, to by znamenalo, že systém vstřikováni byl v tu dobu odpojeny a pokud by si řídil zapalovaní rozdělovač (třeba kontaktem nebo bezkontakt jako třeba u karbového fáva, to je jedno) tak předpokládám, že by to na LPG jelo, pán ze zastoupení LADY mi tvrdil, že číslo 1.7SPI je už jinde... starší motory prý nezná
za dokumentaci dekuji, mail: sfj(zavináč)seznam.cz, zavináč @ umím napsat, ale nechci
p.s. ve Svratce bydlí matka, to je od Milov kousíček...
to není no... žárovku prověřím, předpokládal jsem, že jel na LPG, to by znamenalo, že systém vstřikováni byl v tu dobu odpojeny a pokud by si řídil zapalovaní rozdělovač (třeba kontaktem nebo bezkontakt jako třeba u karbového fáva, to je jedno) tak předpokládám, že by to na LPG jelo, pán ze zastoupení LADY mi tvrdil, že číslo 1.7SPI je už jinde... starší motory prý nezná
za dokumentaci dekuji, mail: sfj(zavináč)seznam.cz, zavináč @ umím napsat, ale nechci
p.s. ve Svratce bydlí matka, to je od Milov kousíček...
Lada Niva 1.7i prodloužená LPG, MTX 7-06 Roadster LPG, Rapid 146 LPG, Rapid 130 LDD Cabriolet
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: NIVA 1.7 prodloužená LPG, snad z ní bude expediční
Eeeh dobrá ... tak jinak:
na benzín to funguje a jede? Nebo benzín je úplně
L.
na benzín to funguje a jede? Nebo benzín je úplně
L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´