Karburator Niva 1,6
Moderátor: Moderátoři
Re: Karburator Niva 1,6
Este som do vnutra nepozeral, mam okolo nej inych vela veci robit. V akych rokoch sa davali tieto zapalovania? Co sa tyka kasne, tak ci tak bez dier a zavaznej hrdze.
Re: Karburator Niva 1,6
Nazdar. Stale mam problem s karburatorom z tej s120. Slo by tam osadit karbec z favorita alebo uaza k126?
Naposledy upravil(a) lani dne pon úno 16, 2015 20:18, celkem upraveno 1 x.
Re: Karburator Niva 1,6
Vsetko sa da ked sa chce, ale zozen preboha original Ozon alebo Weber...Experimenty ti nepomozu. To je ako nosit 6ky topanky na 10ke nohe
Naposledy upravil(a) Cory dne pon úno 16, 2015 20:18, celkem upraveno 1 x.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Karburator Niva 1,6
Zkušení Ladysté ti poradili, aby si tam dal karburátor, který tam patří, to jest z Lady a ty se opět ptáš, zda z Favorita nebo UAZe. Nezlob se na mě, ale to mi hlava neberelani píše:Nazdar. Stale mam problem s karburatorom z tej s120. Slo by tam osadit karbec z favorita alebo uaza?
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Karburator Niva 1,6
Je ten karborátor k něčemu, nebo je to nějaký vyšlahaný bazmek? Na své Nataše mám taky karborátor ze 120 a šlape to naprosto v pohodě, Karburátor nebyl nijak upravován, z nouze po vyhození Axteku jsem ho osadil a je na autě dodnes. Jen jsem ho komplet vyčistil, dal nové těsnění pod přírubu a přidalo se trochu na benzínu... Není prohnutá příruba a nepřisává to vzduch...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Karburator Niva 1,6
Mam problem zohnat original karburator.
Ten 120 ide na sytic a na volnobeh. Po pridani ho zadusi, pripadne zacne strielat do sania a po par sekundach sa rozbehne. Vyskusal som uz dva. Ake boli predtym neviem. Ja som ich prefukal a nastavil. Zapalovanie je nastavene, rozvody a ventily tiez.
Ten 120 ide na sytic a na volnobeh. Po pridani ho zadusi, pripadne zacne strielat do sania a po par sekundach sa rozbehne. Vyskusal som uz dva. Ake boli predtym neviem. Ja som ich prefukal a nastavil. Zapalovanie je nastavene, rozvody a ventily tiez.
Re: Karburator Niva 1,6
Zkus přidat trochu na benzínu... Já normálně startuju na plyn než se trochu prohřeje tak je to línější na přidání plynu, ale po chvilce už jde naplno, v zimě starty na benzín chvilku jí nechám běžet na sytič a pak jede, ale zase je líná na přidání cca první kilometr... Jako škodavka. Těžko radit na dálku
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Karburator Niva 1,6
Skusal som zmes na 100 sposobov. Pomenil som O kruzky, pretesnil novymi tesneniami. Nic nepomaha. Je to len tym karburatorom, zaujmave, ze oba su zle. Jedine som nemeral kompresne tlaky, ale to bude asi v poriadku.
Re: Karburator Niva 1,6
Jsem si to přečetl od začátku. Ty ani nevíš jestli motor pojede na jakýkoliv karburátor, protože motor nebyl ničím osazený, a nevýš jestli předtím vrčel, takže je to vaření z vody... Změř si komprese, jestli je to trochu poštelovaný ventily, nastavení předstihu, jaký jsou tam svíčky, co zapalovací kabely... A pak to může být " len tým karburátorom"...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Repasovanie karburátora
Zdravím Vás na fóre som tu nový, chel by som sa spýtať či ma niekto nejaké skúsenosti s repasovaním karburátora. Mám Nivu 1,6 r.v1987 a karburátor mi niekde na nejakej membráne chytá falošný vzduch motor ide fajn studený aj zohriaty len EK nevychádza. Na internete som našiel repasovaciu sadu tak či ju už niekto kupoval alebo budem musiet kúpiť nový karburátor.Tu je link na repasovaciu sadu http://www.automanta.sk/product.php?id_product=616
Ďakujem za odpovede
Ďakujem za odpovede
Start na treti pokus - karburator
Dobrý den, vlastním Ladu NIVU 1,6. Karburátor 2107-1107010-20. Mám k Vám velkou prosbu, zda by mi někdo neporadil. Poslední dobou se mi nedaří nastartovat na první pokus se sytičem.Když jsem toto auto na jaře letošního roku koupil, všechno fungovalo. Asi 2 měsíce při studeném startu na sytič auto chytne, ale hned zhasne, Toto se opakuje a chytne až tak na 3. pokus. Teplé chaté perfektně. Vyměnil jsem membránu sytiče a takový ten teleskop na sytiči. Problém se ale nevyřešil. Mohl byste mi poradit, nebo dát kontak na někoho, kdo by mi poradil na co se mám zaměřit. Problém je ten, že dnes už karburátory téměř nikdo neumí opravit nebo seřídit. Děkuji moc za případnou radu.
Re: Start na treti pokus - karburator
Toto jsem vam psal do emailu:
Dobry den,
jestli to dobre chapu, pak studeny motor sice chytne, ale hned zhasne. Pri dalsim startu se to opakuje a pri tretim chytne a dale bezi.
Deje se tak vzdy, nebo jen kdyz auto par dni stoji? Tento jev byva spojen prave s tim, ze auto stoji rekne vice jak 2 dny a za tuto dobu spadne benzin v palivovem potrubi. Karburatorove Lady maji mechanicke palivove cerpadlo, takze pri prvnim startu spalite benzin, ktery zustal v plovakove komore, ale jeste se nestihne napumpovat dalsi. Po chvili toceni starterem se benzin docerpa a motor normalne bezi.
Na palivovem cerpadle je packa, kterou lze palivo cerpat rucne. Pred startem je vhodne rucne nacerpat. Samozrejme pokud je vse v dobrem stavu, pak by toto melo byt nutne az po delsim stani rekneme vice jak tyden.
Je mozne, ze vam odchazi membranky v palivovem cerpadle a proto benzin spadne driv, nez by bylo vhodne.
Zkuste pred studenym startem benzin nacerpat rucne. Pozor ale na to, ze rucni cerpani nemusi pracovat, kdyz je klikovka motoru v urcite nevhodne pozici. Proto v pripade, ze to rucni cerpani pri prvnim pokusu nepomuze, zkuste to priste jeste jednou.
Pokud shanite nekoho, do se vam na to podiva, pak prosim uvedte priblizne misto vaseho bydliste.
Dobry den,
jestli to dobre chapu, pak studeny motor sice chytne, ale hned zhasne. Pri dalsim startu se to opakuje a pri tretim chytne a dale bezi.
Deje se tak vzdy, nebo jen kdyz auto par dni stoji? Tento jev byva spojen prave s tim, ze auto stoji rekne vice jak 2 dny a za tuto dobu spadne benzin v palivovem potrubi. Karburatorove Lady maji mechanicke palivove cerpadlo, takze pri prvnim startu spalite benzin, ktery zustal v plovakove komore, ale jeste se nestihne napumpovat dalsi. Po chvili toceni starterem se benzin docerpa a motor normalne bezi.
Na palivovem cerpadle je packa, kterou lze palivo cerpat rucne. Pred startem je vhodne rucne nacerpat. Samozrejme pokud je vse v dobrem stavu, pak by toto melo byt nutne az po delsim stani rekneme vice jak tyden.
Je mozne, ze vam odchazi membranky v palivovem cerpadle a proto benzin spadne driv, nez by bylo vhodne.
Zkuste pred studenym startem benzin nacerpat rucne. Pozor ale na to, ze rucni cerpani nemusi pracovat, kdyz je klikovka motoru v urcite nevhodne pozici. Proto v pripade, ze to rucni cerpani pri prvnim pokusu nepomuze, zkuste to priste jeste jednou.
Pokud shanite nekoho, do se vam na to podiva, pak prosim uvedte priblizne misto vaseho bydliste.
VAZ 2104 1.3 1989
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Start na treti pokus - karburator
Vyplnit si bydliste, treba je nekdo znaly nebo aspon ochotny to rozdrbat jeste vice v okoli .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Karburator Niva 1,6
tiez si myslim, ze "pada" benzin. Treba skusit pred startom rucne napumpovat a ak chyti na prvykrat a nezdochne, treba vymenit palivove cerpadlo(alebo ho rozobrat a opravit spatne ventily, ale to vyzaduje vyssiu zrucnost)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4