VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Moderátor: Moderátoři
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Problem vozidla:
Auto kupene chore, furt sa prehrievalo. Po chvili jazdy proste vystrelil stupel z expanzky (uz je tam druha) chladic Ok hadice ok. Rozvody vymenene. Vo vode tak 4 kvapky oleja. V oleji voda neni. Trocha huli. ale prehreje sa po par chvilach. Co je zle hlava ???
Auto kupene chore, furt sa prehrievalo. Po chvili jazdy proste vystrelil stupel z expanzky (uz je tam druha) chladic Ok hadice ok. Rozvody vymenene. Vo vode tak 4 kvapky oleja. V oleji voda neni. Trocha huli. ale prehreje sa po par chvilach. Co je zle hlava ???
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
pumpa? Uz se mi stalo, ze u nove pumpy praskla vrtule na hrideli a protacela se...sice to bylo u primery ale tezko rict. U oktavky pri fouklem tesneni se to prehrivalo take ale az po zahrati motoru. Vicko nevystrelovalo, olej ve vode byl. Pritomnost oleje je problem, to rozhod a uvidis ne?!
Moudrost nepřichází vždy s věkem. Někdy věk přichází sám.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
Starý dům a mladá žena - hojnost práce zaručena.
Práce vyžaduje čím dál větší vzdělání, vzdělání čím dál větší práci.
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Hadice a chladič je teplý?Ne - termostat nebo pumpa
Tlakuje to do vody?
Tlakuje to do vody?
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Hadice teple. Termostat Ok, pumpa Ok rozhodene 2x. Tlakuje do vody. Toto sa tiez prehrieva po ohriati. Cez tyzden si to pan majitel rozhodi hlava dole a uvidine
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Jestliže vyletí víko expanzky, tlakuje se to do vody, to je bez debat. A to tak, že víc než hodně.
Hlavu dolů. Orovnat dosedací plochu, zapustit ventily, provést tlakovou zkoušku.
Hlava nemusí být nutně prasklá, někdy se "jen" zkroutí po přehřátí. Pokud by však prasklá byla, nevyplatí se ji opravovat. Těchto hlav je k mání "za korunu pytel".
Hlavu dolů. Orovnat dosedací plochu, zapustit ventily, provést tlakovou zkoušku.
Hlava nemusí být nutně prasklá, někdy se "jen" zkroutí po přehřátí. Pokud by však prasklá byla, nevyplatí se ji opravovat. Těchto hlav je k mání "za korunu pytel".
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Uz sa obavam ze hlava musi dole
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
To zas není taková hrůza .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Len pre zaujmavost, uz to vrci. Po natlakovani zistene vyzrane kanali od zleho fridexu. Vyvarene a vybrusene a hraaa
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Kdyby to nebyl Golf, tak bych řekl, že ta "zlá" kapalina byl ruský Tosol. Mně prožral mrázpojistky.ger007 píše:Len pre zaujmavost, uz to vrci. Po natlakovani zistene vyzrane kanali od zleho fridexu. Vyvarene a vybrusene a hraaa
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
kazdopadne zaujmave, ako moze povyrazat poistky ?? co vsetko moze sposobit chladiaca kvapalina
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10564
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Ger: zle čítaš .
Nie "povyrážel" ale "prožral"
Tedy ne vyrazit mrazovky z bloku ven, ale udělat do nich (chemickou reakcí třeba) díru . L.
Nie "povyrážel" ale "prožral"
Tedy ne vyrazit mrazovky z bloku ven, ale udělat do nich (chemickou reakcí třeba) díru . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- mušketýr
- Příspěvky: 1248
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
A hlavně co???
Zkoroduje vy tupci.
Zkoroduje vy tupci.
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
to je tak ked nenosim oči
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Několikrát jsem na vlastní oči viděl vyžranou dosedací plochu celé hlavy na Feliciích neb Favoritech. Vyžrané díry byly třeba velké jako otisk palce a hluboké i přes 3 mm. Antifreeze je prevít.
On za normálních okolností neudělá takovou paseku. Pokud se dodržuje doporučený výměnný interval, nemůže se stát vůbec nic. Ale problém vznikne v okamžiku, kdy se smísí v jednom motoru kapaliny různých specifikací, které se mísit nesmějí (například původní náplně VW s názvem G11 s označením VW TL774C a G12 s označením VW TL774D). To vznikne koktejl chemických látek, které jsou nesmírně agresívní a žerou vše, co jim přijde do cesty.
Tohle se stávalo právě u motorů vozidel koncernu VW, které byly vyrobené na konci 90. let. Proč? Inu proto, že v tomto výrobním období se postupně přecházelo z kapaliny G11 (zelená) na kapalinu G12 (orange), patrně z důvodu delší životnosti (3 roky vs. 5 let). Jenže tyto kapaliny se v žádném případě nesměly smísit. Laicky řečeno vůbec se nesměly potkat. Takže pokud někdo, kdo původně v motoru měl G11, chtěl přejít na užívání novější G12-ky, musel dokonale vypláchnout chladicí systém od původní náplně. A na to pouhé vypuštění staré a nalití nové kapaliny fakt nestačí. Jakmile v motoru zbylo něco málo z původní náplně, smísilo se to s náplní novou a byl problém na světě.
Když jsem já u Galaxy přecházel z původní zelené G11 na G12, dal jsem si opravdu hodně záležet, aby systém byl dokonale vypláchnutý vodou. Hrál jsem si s tím skoro celé odpoledne.
Nyní jsou v prodeji kapaliny G12+ (VW TL774F) a novější G12++ (VW TL774G) a tyto jsou mísitelné jak s kapalinou G12, tak i s původní zelenou kapalinou G11. Nevím, jak je možné, že tyhle nové kapaliny lze mísit s oběma předchozími staršími kapalinami, zatímco tyto spolu mísit nelze (nerozumím tomu a nedává mi to smysl), ale je to tak.
pozn.: Nejnovější kapalina koncernu má označení G13.
On za normálních okolností neudělá takovou paseku. Pokud se dodržuje doporučený výměnný interval, nemůže se stát vůbec nic. Ale problém vznikne v okamžiku, kdy se smísí v jednom motoru kapaliny různých specifikací, které se mísit nesmějí (například původní náplně VW s názvem G11 s označením VW TL774C a G12 s označením VW TL774D). To vznikne koktejl chemických látek, které jsou nesmírně agresívní a žerou vše, co jim přijde do cesty.
Tohle se stávalo právě u motorů vozidel koncernu VW, které byly vyrobené na konci 90. let. Proč? Inu proto, že v tomto výrobním období se postupně přecházelo z kapaliny G11 (zelená) na kapalinu G12 (orange), patrně z důvodu delší životnosti (3 roky vs. 5 let). Jenže tyto kapaliny se v žádném případě nesměly smísit. Laicky řečeno vůbec se nesměly potkat. Takže pokud někdo, kdo původně v motoru měl G11, chtěl přejít na užívání novější G12-ky, musel dokonale vypláchnout chladicí systém od původní náplně. A na to pouhé vypuštění staré a nalití nové kapaliny fakt nestačí. Jakmile v motoru zbylo něco málo z původní náplně, smísilo se to s náplní novou a byl problém na světě.
Když jsem já u Galaxy přecházel z původní zelené G11 na G12, dal jsem si opravdu hodně záležet, aby systém byl dokonale vypláchnutý vodou. Hrál jsem si s tím skoro celé odpoledne.
Nyní jsou v prodeji kapaliny G12+ (VW TL774F) a novější G12++ (VW TL774G) a tyto jsou mísitelné jak s kapalinou G12, tak i s původní zelenou kapalinou G11. Nevím, jak je možné, že tyhle nové kapaliny lze mísit s oběma předchozími staršími kapalinami, zatímco tyto spolu mísit nelze (nerozumím tomu a nedává mi to smysl), ale je to tak.
pozn.: Nejnovější kapalina koncernu má označení G13.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: VW golf IV 1.9 tdi 81kw
Ja som na felde vymenil po 19tich rokoch nemrzku zrovna pred mesiacom, tak som zvedavyMarek píše:Několikrát jsem na vlastní oči viděl vyžranou dosedací plochu celé hlavy na Feliciích neb Favoritech. Vyžrané díry byly třeba velké jako otisk palce a hluboké i přes 3 mm. Antifreeze je prevít.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)