Skautská Niva - "Červenáček"
Moderátor: Moderátoři
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
přesně tak.já sem také pořídil T3 gumy jako vyšší level a od té doby jen ležím pod autem a řeším "prkotiny" já chci taky takové poruchy
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak letos má Červenáček to nejhorší za sebou. Tábor je u konce a jeho hlavní práce taky. Zvládl nám vozit vodu, jídlo i zraněné děti do nemocnice, bez ohledu na počasí a terén. Právě počasí nám dalo nejvíc zabrat, tábor se stavěl takzvaně na "zelené louce" a cesta je zde pouze na mapě v pozemkovém katastru.
Jedinou nehodu jsem si způsobil sám. Třetí den tábora stále pršelo a z blízké pily jsme dostali darem dřevěné odkory na dostavbu tábora. Tak jsem je naložil do vozíku a vyrazil. V mohutném dešti jsme jeli s nákladem přes malý kopeček, kterým polní cesta k táboru začíná. Snad jen metr před vrcholem jsme začali hrabat tak mocně, že s námi začal svah ujíždět. Nivka seděla a poslušně pomalu ujížděla dozadu. Zatímco vozík (tak jak to vozíky umí) začal nekontrolovatelně ujíždět do boku. Výsledkem bylo ohnutí zadní lišty vozíku o kámen ve svahu.
No jo, prostě jsem to podcenil. Následně měl celý tábor o program na pár hodin postaráno, když přenášel odkory po svých.
Celkově mne tábor přivedl k myšlence, zda existují nějaké "vyšší" vozíky, vhodné pro přejezdy potočních korýtek a podobně...
Jedinou nehodu jsem si způsobil sám. Třetí den tábora stále pršelo a z blízké pily jsme dostali darem dřevěné odkory na dostavbu tábora. Tak jsem je naložil do vozíku a vyrazil. V mohutném dešti jsme jeli s nákladem přes malý kopeček, kterým polní cesta k táboru začíná. Snad jen metr před vrcholem jsme začali hrabat tak mocně, že s námi začal svah ujíždět. Nivka seděla a poslušně pomalu ujížděla dozadu. Zatímco vozík (tak jak to vozíky umí) začal nekontrolovatelně ujíždět do boku. Výsledkem bylo ohnutí zadní lišty vozíku o kámen ve svahu.
No jo, prostě jsem to podcenil. Následně měl celý tábor o program na pár hodin postaráno, když přenášel odkory po svých.
Celkově mne tábor přivedl k myšlence, zda existují nějaké "vyšší" vozíky, vhodné pro přejezdy potočních korýtek a podobně...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
loni a letos jsme měli tuten je dost velký a široký pole lesy brod taky zvládá...
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 90#p389296
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 90#p389296
®; Člen LKCS
- Laďuša
- Příspěvky: 12128
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
To je ale normální vozík, né? Vyšší s většíma kolama jsem zatim viděl asi jenom za traktorem.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
chce to lepší obutí na auto.
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Zdravím,
po delší době opět na fóru. Lada teď odpočívá, převážně v garáži, spinká a očekává jaro. Novela zákona č.56/2001 Sb nám neudělala radost, původní plán vzal za své a 10 tisíc tedy půjde na onu skvělou Ekodaň. Dotažení převodu na nás očekávám až tak za měsíc.
A teď k současnému stavu Nivečky: jeden problém přišel, když jsem ještě za nemrazivého počasí zmáčkl plynový pedál a ten spadl až na podlahu. Tedy pedál sám o sobě držel, ale utrhl se držák lanka, který je přímo na víku ventilů. Ano, zdánlivě neutržitelná část se utrhla. Takže následovala oprava kvalitní CO2 a nyní to již bude držet navždy
Jinak šlapala velmi slušně, spotřeba stále kolem 12,5 na sto. A jsme tak v půlce projektu na sehnání penízků pro montáž LPG s nádrží pod kufrem.
A nyní k dotazu: v Červenáčkovi právě odešla autobaterie, když sem napíšu co to bylo, budu ukamenován, ale risknu to.
Byla tam prosím pěkně tato: http://autobaterie.heureka.cz/starline- ... 0a-sl-44p/
Chci se zeptat, jakou značku mi doporučíte? Ideálně nějakou levnou a dobrou, znáte to...
po delší době opět na fóru. Lada teď odpočívá, převážně v garáži, spinká a očekává jaro. Novela zákona č.56/2001 Sb nám neudělala radost, původní plán vzal za své a 10 tisíc tedy půjde na onu skvělou Ekodaň. Dotažení převodu na nás očekávám až tak za měsíc.
A teď k současnému stavu Nivečky: jeden problém přišel, když jsem ještě za nemrazivého počasí zmáčkl plynový pedál a ten spadl až na podlahu. Tedy pedál sám o sobě držel, ale utrhl se držák lanka, který je přímo na víku ventilů. Ano, zdánlivě neutržitelná část se utrhla. Takže následovala oprava kvalitní CO2 a nyní to již bude držet navždy
Jinak šlapala velmi slušně, spotřeba stále kolem 12,5 na sto. A jsme tak v půlce projektu na sehnání penízků pro montáž LPG s nádrží pod kufrem.
A nyní k dotazu: v Červenáčkovi právě odešla autobaterie, když sem napíšu co to bylo, budu ukamenován, ale risknu to.
Byla tam prosím pěkně tato: http://autobaterie.heureka.cz/starline- ... 0a-sl-44p/
Chci se zeptat, jakou značku mi doporučíte? Ideálně nějakou levnou a dobrou, znáte to...
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
V sedmě začínám pátý rok s touto http://www.autohorak.cz/autobaterie/perion-556400.html a fachčí dobře. Tehdy za ní chtěli 1290kč . Nevím jak u Nivy, ale u některých aut je třeba hlídat si provedení baterie zda pravé či levé. V sedmičce mi špagáty vyjdou na oba typy.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Koko Loko: díky za Tip. Délka špagátů problém nebude. Oba jsou "+" z M-Caru v Otrokovicích a dosáhnou. Ty původní se roztekly, když loni Nivečka začala hořet za jízdy.
Ještě se zeptám - používat zateplení autobaterie, nebo je to k ničemu? Názory na to se dost rozcházejí...
Ještě se zeptám - používat zateplení autobaterie, nebo je to k ničemu? Názory na to se dost rozcházejí...
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Souhlas s K-L Mně když před 8 lety v záruce odešla již druhá Varta a neuznali reklamaci jsem prostě koupil co bylo levné bez ohledu na značku.... No a byl to zrovna Perion a mám ji osmý !!!! rok v 2101 - a že tam ten provoz není pravidelný a dobíjení není tak úplně 100% v režimu volnoběh/otáčky. Do Priory mi náhradou za odešlou ruskou origo dali právě Starline (vybírat jsem si nemohl), tak uvidím, zatím OK. Jinak myslím, že záleží co člověk chytne za kus (ne značku)
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
-
- Příspěvky: 526
- Registrován: sob led 14, 2012 13:33
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Taky mam dobre zkusenosti s Perion a StarterPlus - ač to zni vsejijak jsou české a maximálně spokojen jde s nimi v řádech let
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tuším, že 55 Ah Perion mi právě dosluhuje ve Felicii ... tedy po cca 8 (možná i víc) letech velmi nepravidelného provozu. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Michael 4x4
- Příspěvky: 676
- Registrován: pon říj 31, 2005 16:39
- Bydliště: Michalovce / Palín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Neviem aká je situácia so suchými batériami v ČR, ale môj dodávateľ má v ponuke autobatériu Yuasa 60Ah, (390A), bez naliateho elektrolytu (je pribalený), čiže suchú batériu. Tým by sa možno dala znížiť šanca, že nová batéria bude proste zlý kus, lebo nestojí naliata dlhooo v skladoch a tak nepodlieha samovybíjaniu.
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak už tam máme Perion, přesně ten typ co doporučil Koko Loko. Mám ho ze spec.prodejny autobaterií, sice stála o tři stovky více, než přes eshop, ale při případném problému to máme pár km a hlavně je velmi mladá a udržovaná, neválela se tam dlouho. A ten start, och, srdce zaplesá.
Pán mi také sepsal hodnoty, které mám na baterii v jednotlivých fázích použití a klidu naměřit a ze kterých to nemá vybočovat. Co se týká zateplení baterie v zimě, tak jednoznačně souhlasí, ale také rychle dodal, že lidé dělají největší chybu v tom, že baterii nechají zateplenou i v létě. A tím se zkrátí životnost.
Nyní nás čekají první kroky směřující k letnímu provozu, začnu zlehka:
1.) Kde seženu za slušnou cenu úchyt a zámek ke kufru?
2.) Teď se mi stalo, že jsem Nivku odemykal (normálně dveře u řidiče) a klíček se začal točit o 360° a zámek nereaguje. Takže to asi bude chtít nový. To asi koupím v M-Caru, ale dotaz zní - zvládnu si tam nový zámek sám namontovat?
3.) Neprodáváte někdo motorek pro ostřikovače? Případně, pokud z jiného auta, jaký?
Pán mi také sepsal hodnoty, které mám na baterii v jednotlivých fázích použití a klidu naměřit a ze kterých to nemá vybočovat. Co se týká zateplení baterie v zimě, tak jednoznačně souhlasí, ale také rychle dodal, že lidé dělají největší chybu v tom, že baterii nechají zateplenou i v létě. A tím se zkrátí životnost.
Nyní nás čekají první kroky směřující k letnímu provozu, začnu zlehka:
1.) Kde seženu za slušnou cenu úchyt a zámek ke kufru?
2.) Teď se mi stalo, že jsem Nivku odemykal (normálně dveře u řidiče) a klíček se začal točit o 360° a zámek nereaguje. Takže to asi bude chtít nový. To asi koupím v M-Caru, ale dotaz zní - zvládnu si tam nový zámek sám namontovat?
3.) Neprodáváte někdo motorek pro ostřikovače? Případně, pokud z jiného auta, jaký?