Lada 2101 tuning project by Yellow01
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Takto mi pokaziť Vianoce... Super práca
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Díky
Náprava bude mít dorazy v miskách pružin. Používám na to silentblok se šroubem, průměr 75 mm, výška 50 mm. Pokud to bude málo, lze to ještě zvednout podložkou ze silonu. Zatím to nemám hotový, jen vymyšlený. Až bude auto hotový, tak si musím nechat v Invelu vytočit nový pružiny a potom teprve budu moci vyměřit podložky na změnu rozteče, abych tam dostal kola a lezly co nejvíc ven. Teď tam mám jen na zkoušku 4 originál podložky z přední nápravy.
Náprava bude mít dorazy v miskách pružin. Používám na to silentblok se šroubem, průměr 75 mm, výška 50 mm. Pokud to bude málo, lze to ještě zvednout podložkou ze silonu. Zatím to nemám hotový, jen vymyšlený. Až bude auto hotový, tak si musím nechat v Invelu vytočit nový pružiny a potom teprve budu moci vyměřit podložky na změnu rozteče, abych tam dostal kola a lezly co nejvíc ven. Teď tam mám jen na zkoušku 4 originál podložky z přední nápravy.
- Marek Doležal
- Příspěvky: 146
- Registrován: pon pro 29, 2008 00:06
- Bydliště: Pardubice
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Vypadá to dost dobře
Dlouho jsem sem nekoukal a teď zírám jak jsi pokročil, špičková práce jen tak dál !
S tím podvozkem bude hodně práce, držím palce
Dlouho jsem sem nekoukal a teď zírám jak jsi pokročil, špičková práce jen tak dál !
S tím podvozkem bude hodně práce, držím palce
Oči se ti vykulí, až uvidíš Žiguli !
http://marad.rajce.idnes.cz/
http://marad.rajce.idnes.cz/
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Díky. Trochu jsem pokročil, ale jde to pořád pomalu, potřeboval bych 2 roky placený dovolený.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Fuj, nechutne!!! takto mi pokazit obed
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Zrovna včera jsem si znovu zaslintal nad tvými albyYellow01 píše:Tak po roce zase nějaké pokračování.
http://yellow01.rajce.idnes.cz/Lada_210 ... G_4550.jpg
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Porno Perfektní práce jako vždy
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Díky.
Krůček za krůčkem postupujem k cíli, ale pořád je tam práce jak na kostele. Mám rozdělanou další sérii fotek, tak zase někdy příště.
Ty ostatní auta nejsou nejhorší, ale až tak poslední 3 roky práce na mojí 2101 jsem jakž takž spokojenej s kvalitou práce. Trvá docela dlouho, než člověk vlastní prací získá nějaký zkušenosti. Kdyby se to tak dalo naučit v nějakým rychlokurzu, to by bylo ušetřenýho času a peněz.panthymaeus píše:Zrovna včera jsem si znovu zaslintal nad tvými alby
Krůček za krůčkem postupujem k cíli, ale pořád je tam práce jak na kostele. Mám rozdělanou další sérii fotek, tak zase někdy příště.
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Mě se osobně asi nejvíce líbí golf a ta druhá 2107čkaYellow01 píše: Ty ostatní auta nejsou nejhorší, ale až tak poslední 3 roky práce na mojí 2101 jsem jakž takž spokojenej s kvalitou práce. Trvá docela dlouho, než člověk vlastní prací získá nějaký zkušenosti. Kdyby se to tak dalo naučit v nějakým rychlokurzu, to by bylo ušetřenýho času a peněz.
Krůček za krůčkem postupujem k cíli, ale pořád je tam práce jak na kostele. Mám rozdělanou další sérii fotek, tak zase někdy příště.
Hlavně tedy styl oprav, že všechno pouze neřežeš z nových dílů, ale i si některá místa sám tvoříš Jednou se to snad taky naučím...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Na Golfu jsem se dost naučil, ale trochu u něj pokulhávala antikorozní ochrana mezi plechy. Tenkrát jsem s tím ještě neměl skoro žádný zkušenosti, takže většinou to byl jen zinkový sprej a obyč základovka. A taky jsem na něm dost používal vaření plechů přes sebe, dneska už všechno vařím natupo k sobě. Každopádně to auto není taky pořád dokončený, až pošlu svojí 2101 do lakovny, tak ho budem dodělávat.
U tý druhý 2107 jsem musel něco vyrábět, ale nebylo to tak hrozný. Akorát je to trochu zdlouhavý. Nemám kromě ohybačky žádný stroje na tváření plechu, takže všechno musím dělat ručně a pomáhat si tím, co garáž dá.
U tý druhý 2107 jsem musel něco vyrábět, ale nebylo to tak hrozný. Akorát je to trochu zdlouhavý. Nemám kromě ohybačky žádný stroje na tváření plechu, takže všechno musím dělat ručně a pomáhat si tím, co garáž dá.
-
- Příspěvky: 1109
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Já si teď hraju s Felicií 1960. Ochrana vnitřních plechů směsí oleje s prachem a blátem a navařené až 3 plechy plamenem na sebe jsou senzační. Taky to nesnáším, tak vše vyřezávám a tvořím, tedy vím co je to za práci a smekám před tímto dílem ... . Teda už jsem dořezal, včera nestříkány podlahy, zítra mám volno, kastle půjde zpět na rám a už "jen" navařit přední blatníky. H
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Díky. Dneska můžem jenom děkovat za cočko a moderní chemii. Na škole jsme při závěrečkách vyráběli kus prahu na škodovku a pak jsme ho měli navařit na pás plechu. Půlku cočkem a půlku autogenem. Byly tam zadaný 8 mm díry na sváry a než to člověk autogenem zavařil, tak měl ten svár pomalu 1,5 cm v průměru a vyhřátýho plechu 5 cm kolem. A pochybuju, že než to dřív někdo vařil plamenem, že to natíral zevnitř nějakou barvou, protože to asi nemělo vůbec žádnej smysl. Já jsem naštěstí ještě žádný auto už opravovaný autogenem nedělal, ale stačí mi předělávat po sobě to, co jsem natropil na téhle 2101 ve svých začátcích. Když je auto původní, tak to všechno krásně odvrtáš a lehce sejmeš, kdežto když už je to zavařený cočkem, tak je někdy peklo to odstranit, abys to nezničil všude kolem.
Re: Lada 2101 tuning project by Yellow01
Tak zase trochu popojedem.
Poprvé a zároveň naposled jsem se pustil do pískování auta v domácích podmínkách. Byla to nutnost, protože podlaha od konce prahů až dozadu a zadní uložení nápravy bylo plné důlkové koroze, která nešla kartáčema nijak odstranit a hlavně je tam spousta nepřístupných míst, kam se absolutně nedá ničím dostat. Když jsem auto před skoro 10 lety začal dělat, tak jsem o pískování naprosto nic nevěděl a v tomhle stádiu už nebylo možné nechat to opískovat ve firmě, takže nezbylo nic jiného, než se do toho pustit přímo v dílně. Práce to byla naprosto šílená, strávil jsem tím týden a už nikdy to nehodlám znovu absolvovat. Kdo to nezažil, tak nepochopí. Ale už je mi naprosto jasné, proč se ve firmách, kde pískujou, používají skafandry s přívodem čerstvého vzduchu. Další věcí je, nepískovat auto nad hlavou na zvedáku, protože člověk v jedný ruce drží kilovou pistoli, v druhé dvoukilový reflektor, aby vůbec něco viděl (po nepříliš dlouhé době pískování tam není vidět na půl metru), takže po chvíli nemůže už ani zvednout ruce a musí to vydržet celej den. A pak další a další...
Podle mého předpokladu se zadní uložení nápravy nedaly zachránit, navíc jsem potřeboval otevřít podélné nosníky, kvůli vyfoukání hromady písku, který tam všude byl, takže jsem musel všechno vyřezat a vyrobit nové. Tohle byly snad poslední místa k vyvaření, teď už by mělo být na karosérii minimum koroze. Zbývá maličko ve středovém tunelu, ale to se vyřeší při zástavbě převodovky a hydraulické ruční brzdy.
V příštím díle se dostaneme ke kompletaci zadní části auta.
http://yellow01.rajce.idnes.cz/Lada_210 ... G_4692.jpg
Poprvé a zároveň naposled jsem se pustil do pískování auta v domácích podmínkách. Byla to nutnost, protože podlaha od konce prahů až dozadu a zadní uložení nápravy bylo plné důlkové koroze, která nešla kartáčema nijak odstranit a hlavně je tam spousta nepřístupných míst, kam se absolutně nedá ničím dostat. Když jsem auto před skoro 10 lety začal dělat, tak jsem o pískování naprosto nic nevěděl a v tomhle stádiu už nebylo možné nechat to opískovat ve firmě, takže nezbylo nic jiného, než se do toho pustit přímo v dílně. Práce to byla naprosto šílená, strávil jsem tím týden a už nikdy to nehodlám znovu absolvovat. Kdo to nezažil, tak nepochopí. Ale už je mi naprosto jasné, proč se ve firmách, kde pískujou, používají skafandry s přívodem čerstvého vzduchu. Další věcí je, nepískovat auto nad hlavou na zvedáku, protože člověk v jedný ruce drží kilovou pistoli, v druhé dvoukilový reflektor, aby vůbec něco viděl (po nepříliš dlouhé době pískování tam není vidět na půl metru), takže po chvíli nemůže už ani zvednout ruce a musí to vydržet celej den. A pak další a další...
Podle mého předpokladu se zadní uložení nápravy nedaly zachránit, navíc jsem potřeboval otevřít podélné nosníky, kvůli vyfoukání hromady písku, který tam všude byl, takže jsem musel všechno vyřezat a vyrobit nové. Tohle byly snad poslední místa k vyvaření, teď už by mělo být na karosérii minimum koroze. Zbývá maličko ve středovém tunelu, ale to se vyřeší při zástavbě převodovky a hydraulické ruční brzdy.
V příštím díle se dostaneme ke kompletaci zadní části auta.
http://yellow01.rajce.idnes.cz/Lada_210 ... G_4692.jpg