Přizvednutí nivy
Moderátor: Moderátoři
Re: Přizvednutí nivy
Dobře řešený!!
I ta avie jako taková se mi dost líbí.. Interier správnej.. Dobrý!!
I ta avie jako taková se mi dost líbí.. Interier správnej.. Dobrý!!
Re: Přizvednutí nivy
Ja to mam spravene podla Vika a som s tym velmi spokojny. Kratke kosti rozrezane a navarene dlhe matice(M18-20). Ich stredom Gckova zavitova tyc(v jednej matke heftnuta aby sa nevytocila). Takze je to skrutne doslova, co umozni obrovske krizenie a zaroven to skoro vobec neovplyvnuje spravanie na ceste. Spodne kosti(dlhe) mam zase vyztuzene kvoli kamenom a nie su skrutne aby to na ceste drzalo, takze to odsieraju silentbolky. Ale to je pohoda
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Tak jsem trochu zkoumal internet : https://www.google.cz/search?q=%D0%B0-% ... D0%B7+niva
A byl jsem se podívat i v obchodě kde prodávají díly na Avie, horní a dolní kulový čep na avii A31 je hodně velký a masivní, ale čepy na Avii A21 mi přijdou velikostně a na potřebu použití dobré : http://www.autochladek.cz/cz/produkt/ce ... a21-horni/ životní velikost je jako když se v odkazu rozklikne obrázek, váží něco kolem kila což by šlo... Co vy na to?
Jen nevím kde sehnat protikus nebo jestli by se dalo vyrobit ...
A byl jsem se podívat i v obchodě kde prodávají díly na Avie, horní a dolní kulový čep na avii A31 je hodně velký a masivní, ale čepy na Avii A21 mi přijdou velikostně a na potřebu použití dobré : http://www.autochladek.cz/cz/produkt/ce ... a21-horni/ životní velikost je jako když se v odkazu rozklikne obrázek, váží něco kolem kila což by šlo... Co vy na to?
Jen nevím kde sehnat protikus nebo jestli by se dalo vyrobit ...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Přizvednutí nivy
Majo píše:Ja to mam spravene podla Vika a som s tym velmi spokojny. Kratke kosti rozrezane a navarene dlhe matice(M18-20). Ich stredom Gckova zavitova tyc(v jednej matke heftnuta aby sa nevytocila). Takze je to skrutne doslova, co umozni obrovske krizenie a zaroven to skoro vobec neovplyvnuje spravanie na ceste. Spodne kosti(dlhe) mam zase vyztuzene kvoli kamenom a nie su skrutne aby to na ceste drzalo, takze to odsieraju silentbolky. Ale to je pohoda
Takže to Majo máš asi jako já?
Krátké kosti jsem si udělal asi jak popisuješ ty. Pevnostní závitová M20.
Spodní dlouhý kosti jsem udělal stavitelné. také dlouhá matka, závotová tyč M22 přes celou délku kosti a ještě vystuženo.
Před pérovku nebo zajišťovací plech pujde ta matka tak dotáhnout, že by se neměla povolit ani při velkém křížení..
Dolní ramena jsem udělal stavitelná protože jak jsem auto zvedl, nepřirozeně se kolo vyosilo ze středu blatníku.. Což vypadá při nejlepším blbě, tak jako fušersky.. Já vím, že bych měl hnát na fuknci a na tyhle city se vykašlat.. Ale víte jak..
A zase to nesmím posunout moc. Aby mi to nedřelo o zadní hrany blatníků...
A omluva za pozdní odezvu, byl jsem teď pryč
Re: Přizvednutí nivy
podobne
ja mam vyztuzene len spodne a to bez nastavovania dlzky, horne mam podobne, takisto M20, akurat bez vyztuh, kedze je to plna tycka a verim svojmu zvaru
ja mam vyztuzene len spodne a to bez nastavovania dlzky, horne mam podobne, takisto M20, akurat bez vyztuh, kedze je to plna tycka a verim svojmu zvaru
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Přizvednutí nivy
Plna tycka sa skor ohne ako duta..
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
Re: Přizvednutí nivy
to je sice mozne, ALE zigulacke kosti sa skor odlomia na zvare oko-tycka, nez by sa ohli v tej 20mm hrubej plnej tycke, ktora je navyse dost kratka. Minule sa mi naraz ulomili zvary na oboch kratkych kostiach a obe spodne uchytenia tlmicov ako prevratilo napravu A navyse su kratke kosti na karoserii uchytene len z jednej strany, takze ked uz, tak sa ohne sroub, ktory ich drzi(ja som na tomto mieste musel dorobit drziaky na karoseriu aj z druhej strany lebo som to ohynal jednu za druhou).
Tie spodne sa ohnu skor aj ked su dute, pretoze je to v terene pomerne na rane, hlavne ked jazdis po skalach...
Tie spodne sa ohnu skor aj ked su dute, pretoze je to v terene pomerne na rane, hlavne ked jazdis po skalach...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Jestě jsem schválne spoj obou pulek udělal blíž k jednomu konci (blíž k nápravě)..
Myslím, že by to mohlo vydržet...
Majo, jak se může ohnout ta horní, krátká kost...??
Jinak, pánové, dneska jsem to tak nejak doskládal.
Tak přidávám níže pár fotek.. Uvitám názory a kritiku!
S autem ujeto prvních asi 200m po zahrade protože nebrzdí. Už jsem koupil 2 rozdvojky na brzdy dozadu na napravnici o ani to odlejvaj snad z rohlíku!! Jedna praskla když jsem opatrne dotahoval tu trubku u druhý se žvejknul závit když jsem ho tam šrouboval rukou..
To jsou jebky, to je šílený! Kupoval jsem je v Krči. Dají se koupit někde rychle a líp? Na Koněvku jsem volal celý čtvrtek a nikdo to nezvedl.. To je taky dealer..
Jinak vypadá to, že zatím vše ok až na to, že pri prudší akceleraci přední poloosy hrají ódu na homokyneťáky.. I když jsou kola rovně.
Majo, ty jsi tu někde psal, že to jen místo kontrolky, že tam klouby stále ještě jsou..
Proč cvakají? Resp. cvakají protože jsou tam třeba 50 000km a jezdili v jiných drahách a ty se vymačkali a ted jezdi v jiných a tak cvakají? Resp. když dám nové, budou cvakat i nadále?
Auto má vpředu podložky pod čepem 9,5 cm ale náprava je dole o 6 cm a diferák je nejníž, co jde.. Takže zvednutí na poloosách je asi 3,5 cm.. A nevypadají nějak "zlomene".
Kdyby někdo plánoval podobnou stavbu, klidně se ptejte. Podložky, co a jak, kolik to stálo atd...
Dík!
Samozřejmě nutno udělat komplet geometrii a ostatní náležitosti k provozu...
Myslím, že by to mohlo vydržet...
Majo, jak se může ohnout ta horní, krátká kost...??
Jinak, pánové, dneska jsem to tak nejak doskládal.
Tak přidávám níže pár fotek.. Uvitám názory a kritiku!
S autem ujeto prvních asi 200m po zahrade protože nebrzdí. Už jsem koupil 2 rozdvojky na brzdy dozadu na napravnici o ani to odlejvaj snad z rohlíku!! Jedna praskla když jsem opatrne dotahoval tu trubku u druhý se žvejknul závit když jsem ho tam šrouboval rukou..
To jsou jebky, to je šílený! Kupoval jsem je v Krči. Dají se koupit někde rychle a líp? Na Koněvku jsem volal celý čtvrtek a nikdo to nezvedl.. To je taky dealer..
Jinak vypadá to, že zatím vše ok až na to, že pri prudší akceleraci přední poloosy hrají ódu na homokyneťáky.. I když jsou kola rovně.
Majo, ty jsi tu někde psal, že to jen místo kontrolky, že tam klouby stále ještě jsou..
Proč cvakají? Resp. cvakají protože jsou tam třeba 50 000km a jezdili v jiných drahách a ty se vymačkali a ted jezdi v jiných a tak cvakají? Resp. když dám nové, budou cvakat i nadále?
Auto má vpředu podložky pod čepem 9,5 cm ale náprava je dole o 6 cm a diferák je nejníž, co jde.. Takže zvednutí na poloosách je asi 3,5 cm.. A nevypadají nějak "zlomene".
Kdyby někdo plánoval podobnou stavbu, klidně se ptejte. Podložky, co a jak, kolik to stálo atd...
Dík!
Samozřejmě nutno udělat komplet geometrii a ostatní náležitosti k provozu...
Re: Přizvednutí nivy
no ja som prave pisal, ze je to takmer nemozne, ze sa skor na nej zlomi zvarwwwwenca píše:Majo, jak se může ohnout ta horní, krátká kost...??
S tym som mal nedavno tiez problem, treba pozerat aby bol kvalitny zavit az po okraj, kedze Lada ma divne koncovky na trubkach, ktore nemaju zavit az uplne dovnutra...wwwwenca píše:Už jsem koupil 2 rozdvojky na brzdy dozadu na napravnici
Odpovedal si si sam. Zmiernit to pomaha kvalitna vazelina - molybdenova. Ovsem nestaci ju tam maznut prstom na aute cez prachovku, ale poctivo rozobrat a vsetku staru vyhadzat a nahradit novou. A aj tak to nebude ono. Ak zozenies nove origo polosy bude to lepsie, ale pri akceleracii do kopca to nebude nikdy ticho. A ak zozenies nove Ciny, bude to este horsie. Nehovoriac o tom, ze aj do novych vzdy treba doplnat vazelinu.wwwwenca píše:Jinak vypadá to, že zatím vše ok až na to, že pri prudší akceleraci přední poloosy hrají ódu na homokyneťáky...Proč cvakají? Resp. cvakají protože jsou tam třeba 50 000km a jezdili v jiných drahách a ty se vymačkali a ted jezdi v jiných a tak cvakají? Resp. když dám nové, budou cvakat i nadále?
Inak to vyzera velmi zaujimavo, tie podlozky hornych capov su monstrozne, prave kvoli tomu zvazujem vyrobu hornych ramien na mieru
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
1) OK, díky za odpověd:)
2) Ok, no dneska celý den volám na Koněvku a nikdo to nezvedá.. to jsou fakt klauni.. Přitom jsem volal, když bylo obsazeno takže někdo se tam okolo toho telefonu asi ochomejtá.. Na stránkách mají v sekci "NOVINKY" příspěvek z roku 2011
Asi to dneska pojedu koupit do Krče zkusím štěstí do třetice všeho dobrého a budu postupovat dle tvýho návodu jak rozpoznat dobrý kus. Navíc tam chtěl 140 Kč za tenhle kus lisovanýho hliníku.. Což mi za takovou kravinu přijde dost - navíc, když je to takovej shit a kupuju to už po třetí:-D . V Otrokovicích chtěj, myslím, 50 Kč.
Dík za radu!
3)Když už to poloosu budu vyndavat, tak je jasné, že to celé vymeju, properu a dám novu vazelínu..
Molybdenová vazelína - super, díky za typ.. Má tahle vazelína problém s nějakou manžetou? Dočetl jsem se tu, že se občas nějaké manžety rozleptají. Které mám koupit?
A Majo jakou ty máš prosím manžetu na vnitřku? Protože tahle nivácká se při tom zdvihu dost muchlá...
Stejně koupím ty klouby nové. Kde se u nás dají koupit kvalitní klouby či origo kvalitní klouby?
Našel jsem toto:
http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 20109.html
- Otrokovice. Cena 853 Kč. Po telefonu mi řekl, že má buď origo ruské a nebo německé.
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-55 ... nejsi.html
- Krč. Volal jsem o cenu a chtejí 1260 Kč, výrobce Itálie (SAMCO). Říkal, že na to reklamace zatím nebyly..
- Na Koněvce nezvedají na žádném telefonu.
Můžu poprosit o reference na ty výrobky? Pokud má někdo zkušenosti....
Jinak děkuji:-) No jsou vysoké, pravda.. Když to nebude ono, bude nějaký problém, dají se spodní části podložek vyndat a auto půjde vpředu níž o 3,5 cm. Tak jsem to udělal i na zadku, aby byla nějaké možnost "se vrátit"
Podložky jsou dělané ocely třídy 13 myslím. Šrouby jsou z Fabory - vetší pevnost pro tento rozměr nedělají. Teď bych kecal, ale myslím 12. Jeden stál tuším okolo 160 Kč - takže by to mělo držet..
Ale říkal jsem si Majo, jestli by nebylo lepší rozměry a polohu horního ramena zachovat a spíš prodloužit těhlici směrem nahoru k ramenu...?
2) Ok, no dneska celý den volám na Koněvku a nikdo to nezvedá.. to jsou fakt klauni.. Přitom jsem volal, když bylo obsazeno takže někdo se tam okolo toho telefonu asi ochomejtá.. Na stránkách mají v sekci "NOVINKY" příspěvek z roku 2011
Asi to dneska pojedu koupit do Krče zkusím štěstí do třetice všeho dobrého a budu postupovat dle tvýho návodu jak rozpoznat dobrý kus. Navíc tam chtěl 140 Kč za tenhle kus lisovanýho hliníku.. Což mi za takovou kravinu přijde dost - navíc, když je to takovej shit a kupuju to už po třetí:-D . V Otrokovicích chtěj, myslím, 50 Kč.
Dík za radu!
3)Když už to poloosu budu vyndavat, tak je jasné, že to celé vymeju, properu a dám novu vazelínu..
Molybdenová vazelína - super, díky za typ.. Má tahle vazelína problém s nějakou manžetou? Dočetl jsem se tu, že se občas nějaké manžety rozleptají. Které mám koupit?
A Majo jakou ty máš prosím manžetu na vnitřku? Protože tahle nivácká se při tom zdvihu dost muchlá...
Stejně koupím ty klouby nové. Kde se u nás dají koupit kvalitní klouby či origo kvalitní klouby?
Našel jsem toto:
http://www.lada-dily.cz/produkty/detail ... 20109.html
- Otrokovice. Cena 853 Kč. Po telefonu mi řekl, že má buď origo ruské a nebo německé.
http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-55 ... nejsi.html
- Krč. Volal jsem o cenu a chtejí 1260 Kč, výrobce Itálie (SAMCO). Říkal, že na to reklamace zatím nebyly..
- Na Koněvce nezvedají na žádném telefonu.
Můžu poprosit o reference na ty výrobky? Pokud má někdo zkušenosti....
Jinak děkuji:-) No jsou vysoké, pravda.. Když to nebude ono, bude nějaký problém, dají se spodní části podložek vyndat a auto půjde vpředu níž o 3,5 cm. Tak jsem to udělal i na zadku, aby byla nějaké možnost "se vrátit"
Podložky jsou dělané ocely třídy 13 myslím. Šrouby jsou z Fabory - vetší pevnost pro tento rozměr nedělají. Teď bych kecal, ale myslím 12. Jeden stál tuším okolo 160 Kč - takže by to mělo držet..
Ale říkal jsem si Majo, jestli by nebylo lepší rozměry a polohu horního ramena zachovat a spíš prodloužit těhlici směrem nahoru k ramenu...?
Re: Přizvednutí nivy
Niektore manzety maju problem uz len so statim na polici. Molybdenova vazelina(napr Mogul Molyka G) je vlastne klasicka grafitka s pridanim molybdenu. Primarne je to prave do homoklbov, takze manzety by to zvladat mali. Ja som nakupil polosy origo ruske, vnutorne manzety vsak vyhadzujem a nahradzujem ich vonkajsimi. Uz sa mi podarilo zohnat aj silikonove(priesvitne), ale ja mam relativne blizko Ukrajinu
Talianskym polosam by som neveril, ruske musis len dufat, ze budu origo, nemecke budu MasterSport, co je vlastne lepsia Cina. Najlepsie je kupit kompletku celu polos - nikto okrem vyrobcu nerobi kompletizaciu
Ale na zaciatok by som asi skusil ten repas novou vazelinou. Nevravim, ze to uplne stichne, len mi pride luto vyhodit nezlomene polosy
Tie capy su len opticky problem(stk), o pevnosti nepochybujem. Nad predlzenim tehlice som uvazoval, ale neviem si predstavit dstatocne pevne prevedenie.
Mimochodom, ako si poriesil riadenie?
Talianskym polosam by som neveril, ruske musis len dufat, ze budu origo, nemecke budu MasterSport, co je vlastne lepsia Cina. Najlepsie je kupit kompletku celu polos - nikto okrem vyrobcu nerobi kompletizaciu
Ale na zaciatok by som asi skusil ten repas novou vazelinou. Nevravim, ze to uplne stichne, len mi pride luto vyhodit nezlomene polosy
Tie capy su len opticky problem(stk), o pevnosti nepochybujem. Nad predlzenim tehlice som uvazoval, ale neviem si predstavit dstatocne pevne prevedenie.
Mimochodom, ako si poriesil riadenie?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Majo,
díky za rady!! Koupím nové mazivo a 4x vnější manžetu a vyčistím a vymením.
Doufám, že nekoupím zrovna ty manženy, co jsou dělaný jako těžítka
Silikonové už jsem viděl! Na obrázku...:-/
Já myslím, že ty SAMCO (italský) někdo používá i do prvovýroby... Hm, těžko říct.
No pokusím se sehnat ruský.
Cena celé poloosy nebude asi nejmenší náklad.. Kor mě asi vydrží - mám ještě hliníkový diff a jezdím Insta Turbo Dakar ve 195/80/15 takže ty takový tah mít nebudou aby to trhalo. Asi.
Jinak Majo zjistil jsem, že takto velké čepy nejsou jen optický problem..
Kolo se díky nim pochybuje nahoru a dolů po úplně jiné dráze, díky tomu se mění geometrie. Kolo se vychyluje a mení se odklony ve velkém měřítku a s nimi pochopitelně i sbíhavost. Přitom tyče řízení jsou ve vodorovné poloze (jak jsem vyřešil řízení je na stránce 4 - přemýstil jsem táhlo na těhlici - zdá se, že to funguje)
Dobře to jde demonstrovat tak, že vezmeš třeba levé přední kolo a se zamceným volantem ho vezmeš zepředu a jakoby zahneš doleva. Kolo odehneš a auto zapruží dolů.. Jsem srozumitelný?
Rameno s čepem tak dělá takovo páku který tohle umožňuje - což je špatně.
Řešení? Podložky ven, prodloužit těhlici a čep na své původní místo k ramenu.
Až budu mít chvilku, načrtnu to a dám to sem, aby to bylo viděl, jak to myslím. Už jsem mluvit se soustružníkem.
A k tomu navazuje moje prosba:
- nemáš Majo doma prosím (nebo kdoliv jiný) na půjčení těhlici? Abych to mohl dát domu soustružníkovi aby to dle toho vyrobil. Dám za to nějakou kačku a zálohu - nezmáme se. S tím jsem v pohodě.
díky za rady!! Koupím nové mazivo a 4x vnější manžetu a vyčistím a vymením.
Doufám, že nekoupím zrovna ty manženy, co jsou dělaný jako těžítka
Silikonové už jsem viděl! Na obrázku...:-/
Já myslím, že ty SAMCO (italský) někdo používá i do prvovýroby... Hm, těžko říct.
No pokusím se sehnat ruský.
Cena celé poloosy nebude asi nejmenší náklad.. Kor mě asi vydrží - mám ještě hliníkový diff a jezdím Insta Turbo Dakar ve 195/80/15 takže ty takový tah mít nebudou aby to trhalo. Asi.
Jinak Majo zjistil jsem, že takto velké čepy nejsou jen optický problem..
Kolo se díky nim pochybuje nahoru a dolů po úplně jiné dráze, díky tomu se mění geometrie. Kolo se vychyluje a mení se odklony ve velkém měřítku a s nimi pochopitelně i sbíhavost. Přitom tyče řízení jsou ve vodorovné poloze (jak jsem vyřešil řízení je na stránce 4 - přemýstil jsem táhlo na těhlici - zdá se, že to funguje)
Dobře to jde demonstrovat tak, že vezmeš třeba levé přední kolo a se zamceným volantem ho vezmeš zepředu a jakoby zahneš doleva. Kolo odehneš a auto zapruží dolů.. Jsem srozumitelný?
Rameno s čepem tak dělá takovo páku který tohle umožňuje - což je špatně.
Řešení? Podložky ven, prodloužit těhlici a čep na své původní místo k ramenu.
Až budu mít chvilku, načrtnu to a dám to sem, aby to bylo viděl, jak to myslím. Už jsem mluvit se soustružníkem.
A k tomu navazuje moje prosba:
- nemáš Majo doma prosím (nebo kdoliv jiný) na půjčení těhlici? Abych to mohl dát domu soustružníkovi aby to dle toho vyrobil. Dám za to nějakou kačku a zálohu - nezmáme se. S tím jsem v pohodě.
Re: Přizvednutí nivy
No, mne to robilo to iste s tymi odklonmi uz pri predchadzajucej verzii. Ked som bol na geometrii a nastavili to, zakvacil som sa naraznik a prehupol auto. Udaje skakali do cervenych poli v kazdom smere.
Logicky vzate, je jedno ci predlzis "tehlicu" alebo podlozis cap. Dolezite je skor aby hrubka podlozky bola presne taka, o kolko si spustil umiestnenie spodneho ramena...
A zvysnu asi nemam(myslime tym vlastne cely vehement v ktorom je ulozeny naboj, vsak?)
Logicky vzate, je jedno ci predlzis "tehlicu" alebo podlozis cap. Dolezite je skor aby hrubka podlozky bola presne taka, o kolko si spustil umiestnenie spodneho ramena...
A zvysnu asi nemam(myslime tym vlastne cely vehement v ktorom je ulozeny naboj, vsak?)
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Přizvednutí nivy
Zprvu se chci omluvit, že reaguju jak ponocnej po takový době. Nějak nestíhám a i práce na Nivě se teď trochu přibrzdily.
Každopádně Majo, teď si dovolím s tebou nesouhlasit...
Tím, že jsem podložil přední rameno takhle hodně, jsem z něj udělal páku ve tvaru "L".
Pokusil jsem se to znázornit - Malování Level 3000!!
Každopádně Majo, teď si dovolím s tebou nesouhlasit...
Tím, že jsem podložil přední rameno takhle hodně, jsem z něj udělal páku ve tvaru "L".
Pokusil jsem se to znázornit - Malování Level 3000!!
- Přílohy
-
- Zde je znázorněna přední pravá polonáprava v klidovém stavu.
Černým čtvercem je naznačen nosník, modře jsou ramena, červeně podložka pod čep, tmavěšedě pak těhlice, světle-šedě sou čepy.
Štrafovanou červenou jsou naznačené vzájemné polohy těhlice a čepu s ramenem a podložkou.. - náprava stojící.png (9.74 KiB) Zobrazeno 1295 x
- Zde je znázorněna přední pravá polonáprava v klidovém stavu.
-
- Tady jsem znároznil propružení nápravy. Červeným štrafováním je vidět pohyb jak těhlice, tak hodního čepu, podložky a ramene.
Problém je v tom, že horní rameno s podložkou tvoří páku ve tvaru "L" a vychyluje těhlici při propružení směrem ven z podběhu, od auta.. To způsobuje extrémní odklony kola.
Těhlice se vůbec nepohybuje po dráze, jaké by měla.
Re: Přizvednutí nivy
ano, toto vsetko uznavam, lenze som nepochopil ako to chces riesit, v ktorom mieste predlzis "tehlicu"? pretoze ako to chapem ja, chces nahradit podlozku pod vrchny cap, predlzenim? to by ale nic neriesilo....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4