Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Moderátor: Moderátoři
- Shackey1
- Příspěvky: 60
- Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
- Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
S Ladou na vzdy
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Mě by se ten sytič líbil víc zachovat na pravou ruku. Třeba pod páčky topení, místo popelníku, nebo pod středový panel.
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé. Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé. Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Tak ho zkorigujes levou rukou. U toho si hnaty krizit nemusis.tomass píše:Mě by se ten sytič líbil víc zachovat na pravou ruku. Třeba pod páčky topení, místo popelníku, nebo pod středový panel.
"Zkřížený hnáty" nalevo možná není to pravé. Už proto, že jsem ho potřeboval do ohřátí motoru několikrát za jízdy korigovat. Plnej na start, za chvilku polovina, po rozjezdu regulovat na kousíček, za chvíli vypnout.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
r.1971 - typ 2101 má sytič klasicky vpravo na konzoli společně se zapalovačemVašátor píše:Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům
Naposledy upravil(a) valda1971 dne pon led 12, 2015 18:17, celkem upraveno 1 x.
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Mal som 03ku ročník 74 a sytič bol nalavo. A neprišlo mi to nijako nepohodlné, hnáty som si krížiť nemusel. A páčilo sa mi na tom, že bol bližšie k vodičovi. Teraz v tom mojom bastle mám sytič napravo a ten je moc utopený pod palubkou.
Každopádne práca parádna, s tým posilovačom musí byť radosť parkovať.
Každopádne práca parádna, s tým posilovačom musí byť radosť parkovať.
Mercedes W124 200E (1989) || Škoda Rapid 136 (1990) || Š 1203M || Mercedes W124 230TE (1990)
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
http://flog.pravda.sk/flamove-fotky.flog
http://flamo.rajce.idnes.cz/
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
' 72 též.valda1971 píše:r.1971 - typ 2101 má sytič klasicky vpravo na konzoli společně se zapalovačemVašátor píše:Jde vidět, že jste už všichni zapomněli na to, kde měli sytič první žigulíci. Takže pro ty, co to nevědí ... ano ... první žigulíci měli sytič na levé straně od volantu. Takže tato úprava jde vlastně zpět ke kořenům
- Shackey1
- Příspěvky: 60
- Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
- Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
mne sa tiez zda ze na tej lavej strane sa ten sitic lahsie ovlada,teraz je trochu blizsie k vodicovi a nemusim sa nan pocas jazdy pozerat ked ho treba korigovat . Akurt som si musel zviknut ze aj lavu ruku treba sem tam pouzit a to nie len na otvaranie dveri ,startovanie a drzanie volantu
S Ladou na vzdy
- Shackey1
- Příspěvky: 60
- Registrován: stř čer 26, 2013 16:42
- Bydliště: Trstena (Orava) Limerick (Ireland)
Re: Montaz elektronickeho posilovaca riadenia do Lady 2103 .
Po par stovak prejazdenych so servom musim povedat ze to je jedno podarene male gizmo . Spolocne s kratkym radenim ktore uz v tom aute je od vyroby sa rider citi ako maly boh a to sedi vo veterane . Jedna ruka volant druha paka to je vsetko . Je dobre pri instalacii serva vymenit aj alternator pretoze som zacal mat problemi s dobijanim ktore boli uz aj pred tym ale teraz sa to stalo akutnejsim hlavne pri jazde v noci a silnej muzike ( mam tam 1800 W subwoofer ) . Najlepsie co som nasiel na trhu je Rusky alternator vyraba sa v Cine . Original stranka vyrobcu je www.startvolt.com . Maju v ponuke alternator LG 01214 120 A (21214-3701010) . Ja som kupil cely set na ebay z Donbasu a problem sa vyriesil
S Ladou na vzdy