Hvííííííízdání a škytavka 2101
Moderátor: Moderátoři
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Hvííííííízdání a škytavka 2101
Tož mám takový nepěkný dlouhodobý problém ... píšu to postupně, protože už se nechytám, kde je problém ...
Auto škytá a cuká, někdy jede jako drak, když už jede. Volnoběh běží krásně pravidelně.
20.2.2012, 154077 km Výměna motoru (prasklý blok) za jiný, vyvaření podlah a prahů, osazen původní startér, alternátor, karbec, rozvaděč, vodní pumpa, převodovka, atd.
06.09.2012, 154108, STK+EM, bez problémů!!!
03.11.2012, 154838 Výměna prasklého tlumiče kmitů řetězu (byl nový), vytaženy obě části, krom toho jsem ztratil matku z řemenice, tož jsem nasadil jinou
05.12.2012, 155755 Zavaření prasklého držáku alternátoru - ano, ten silný zahnutý plech s drážkou prostě prdnul, namáhaný do krutu. Spodní díry na alternátoru byly totiž vylámané a moc velké, altík byl kvůli tomu šejdrem. Najezdil tak se mnou asi 40 tkm za těch asi 7 let.
----
Asi od ledna 2013 auto náhodně škytá. Zpočátku se to objevovalo náhodně. Pomáhalo krátkodobě jen na plný plyn. Když bylo horko, bylo to častější, obzvlášť při rychlé jízdě po dálnici nebo "sprintíku" - do chvíle, než to škytlo škublo auto jelo jako drak, tj. maximum klidně 150 na zimních Kumho KW7400, na sprintík jsem dával jakoukoliv 1.9 Octavii TDI až do nějakých 80 km/h.
----
18.01.2013, 157700 Výměna membrány akcelerační pumpičky a stržených šroubů.
20.04.2013, 159800 Vyndán červotoč, přilepený na trysce volnoběhu, který způsoboval náhodné chcípání volnoběhu a škytání při rozjezdech, seřízení. Výměna olejů včetně převodovky a diferáku (do obou jsem zkusil nalít 85W-140H, což do převodovky na zimu rozhodně nedoporučuju!!!)
24.05.2013, 160265 Výměna svíček za nové Brisk L15YC
27.05.2013, 160908 Na dálnici v lijáku mi vyletěl nátrubek za benzínovou pumpou, chcíp, kontrolky. Nátrubek zmáčknut sikovkama a narván zpět. Od té doby bez problémů a těsní.
05.07.2013, 161990 Výměna cívky za jinou stejného typu, podle měřáku spíš v horším stavu.
09.07.2013, 162075 Uklepal se držáček kondenzátoru rozdělovače. Hadicová objímka to vyřešila.
24.07.2013, 162087 Seřízení rozdělovače, odtrhu svíček, vůlí ventilů. Výměna kabelů rozdělovače za nové za 200 Kč (fuj takxl aušus měkké koncovky, ale vedou dobře)
04.08.2013, 162100 Výměna cívky za novou, nový palec rozdělovače, nové kladívko
17.08.2013, 162600 Výměna horního dílu benzínového čerpadla, praskla pružinka horního ventilu a ten se zasekl. (Jardové pamatují, vezli jsme míchačku, auto neškytalo, dokud se nepodělala benz. pumpa)
18.08.2013, 162800 Výměna obou ložisek levého předního kola.
02.10.2013, 163050 Výměna kondenzátoru rozdělovače.
12.11.2013, 163643 Alternátor nedobíjí. Výměna alternátoru, nakonec jen uhlíky, ale koupil jsem od Mušketýra jiný.
13.11.2013, Výměna relé dobíjení za tranzistorový keplík (ale funguje)
30.11.2013, 163700 Výměna uhlíků na alternátoru od Mušketýra. Alternátor jsem taky pořádně vyčistil v benzínu.
26.04.2014, 163911 Výměna gufera v prsech, camtal olej, zablil altík i startér.
10.06.2014, 164220 Přetryskování karbecu (druhá komora 110/170 -> 125/190), před benzínovou pumpu osazen průhledný palivový filtr, vyčištění plov. komůrky a seřízení karbecu
01.07.2014, 164667 Výměna pravé zadní poloosy, brzdového bubnu, seřízení ručky, elektrická nádržka ostřikovače.
10.08.2014, 164745 Výměna jehly ventilu plovákové komory (starý byl trochu ohlý)
16.09.2014, 165113 STK+Emise, výměna PZ brzdového bubnu za méně sjetý a brzdové hadice a trubky LP kola.
30.09.2014, 165460 Opakování STK, bez problémů
11.01.2015, 166099 Výměna oleje a olejového filtru, profoukání všeho v karbecu, jak to jen šlo.
12.01.2015, 166133 Auto škytá skoro pořád, u ohřátého se ozývá kvičení někde vpředu. Dneska jak to škytalo, tak jsem to nasraně protůrovával, a vyletěl mi řemen aniž by se přetrhl, přitom rozhodně nebyl volný. Nasadil jsem ho zpátky, doškytal do cíle cesty.
Na cestu zpět jsem si chvíli pohrával s koncovkami zapalovacích kabelů, škytalo to pořád, ale když se to ohřálo, už míň. Cesta domů celkem bez problémů, sem tam se objevilo škytnutí, ale jelo to celkem normálně plynule. Při akceleraci to opět jelo dobře.
Je možné, že by se zadíralo ložisko v alternátoru? Jinak si nedokážu vysvětlit to vyskočení řemene. Vodní pumpou lze bez problémů točit rukou.
To vynechávání mi ale přijde jakoby od rozdělovače, ale - může to nějak souviset?
Kabely jsem si už objednal nové z eshopu, snad kvalitnější ... původní teslácké sice ještě někde mám, ale co kabel, to jiiný odpor, hooodně nad limit, co se pamatuju.
Krom toho PZ buben byl v cíli vlažný, měl by být studený jako ten druhý ... levý nejde ani utrhnout (ani ze 120 km/h na špalcích, psycho!) ani nijak sundat, pravý jsem při výměně rozřezal flexou.
Auto škytá a cuká, někdy jede jako drak, když už jede. Volnoběh běží krásně pravidelně.
20.2.2012, 154077 km Výměna motoru (prasklý blok) za jiný, vyvaření podlah a prahů, osazen původní startér, alternátor, karbec, rozvaděč, vodní pumpa, převodovka, atd.
06.09.2012, 154108, STK+EM, bez problémů!!!
03.11.2012, 154838 Výměna prasklého tlumiče kmitů řetězu (byl nový), vytaženy obě části, krom toho jsem ztratil matku z řemenice, tož jsem nasadil jinou
05.12.2012, 155755 Zavaření prasklého držáku alternátoru - ano, ten silný zahnutý plech s drážkou prostě prdnul, namáhaný do krutu. Spodní díry na alternátoru byly totiž vylámané a moc velké, altík byl kvůli tomu šejdrem. Najezdil tak se mnou asi 40 tkm za těch asi 7 let.
----
Asi od ledna 2013 auto náhodně škytá. Zpočátku se to objevovalo náhodně. Pomáhalo krátkodobě jen na plný plyn. Když bylo horko, bylo to častější, obzvlášť při rychlé jízdě po dálnici nebo "sprintíku" - do chvíle, než to škytlo škublo auto jelo jako drak, tj. maximum klidně 150 na zimních Kumho KW7400, na sprintík jsem dával jakoukoliv 1.9 Octavii TDI až do nějakých 80 km/h.
----
18.01.2013, 157700 Výměna membrány akcelerační pumpičky a stržených šroubů.
20.04.2013, 159800 Vyndán červotoč, přilepený na trysce volnoběhu, který způsoboval náhodné chcípání volnoběhu a škytání při rozjezdech, seřízení. Výměna olejů včetně převodovky a diferáku (do obou jsem zkusil nalít 85W-140H, což do převodovky na zimu rozhodně nedoporučuju!!!)
24.05.2013, 160265 Výměna svíček za nové Brisk L15YC
27.05.2013, 160908 Na dálnici v lijáku mi vyletěl nátrubek za benzínovou pumpou, chcíp, kontrolky. Nátrubek zmáčknut sikovkama a narván zpět. Od té doby bez problémů a těsní.
05.07.2013, 161990 Výměna cívky za jinou stejného typu, podle měřáku spíš v horším stavu.
09.07.2013, 162075 Uklepal se držáček kondenzátoru rozdělovače. Hadicová objímka to vyřešila.
24.07.2013, 162087 Seřízení rozdělovače, odtrhu svíček, vůlí ventilů. Výměna kabelů rozdělovače za nové za 200 Kč (fuj takxl aušus měkké koncovky, ale vedou dobře)
04.08.2013, 162100 Výměna cívky za novou, nový palec rozdělovače, nové kladívko
17.08.2013, 162600 Výměna horního dílu benzínového čerpadla, praskla pružinka horního ventilu a ten se zasekl. (Jardové pamatují, vezli jsme míchačku, auto neškytalo, dokud se nepodělala benz. pumpa)
18.08.2013, 162800 Výměna obou ložisek levého předního kola.
02.10.2013, 163050 Výměna kondenzátoru rozdělovače.
12.11.2013, 163643 Alternátor nedobíjí. Výměna alternátoru, nakonec jen uhlíky, ale koupil jsem od Mušketýra jiný.
13.11.2013, Výměna relé dobíjení za tranzistorový keplík (ale funguje)
30.11.2013, 163700 Výměna uhlíků na alternátoru od Mušketýra. Alternátor jsem taky pořádně vyčistil v benzínu.
26.04.2014, 163911 Výměna gufera v prsech, camtal olej, zablil altík i startér.
10.06.2014, 164220 Přetryskování karbecu (druhá komora 110/170 -> 125/190), před benzínovou pumpu osazen průhledný palivový filtr, vyčištění plov. komůrky a seřízení karbecu
01.07.2014, 164667 Výměna pravé zadní poloosy, brzdového bubnu, seřízení ručky, elektrická nádržka ostřikovače.
10.08.2014, 164745 Výměna jehly ventilu plovákové komory (starý byl trochu ohlý)
16.09.2014, 165113 STK+Emise, výměna PZ brzdového bubnu za méně sjetý a brzdové hadice a trubky LP kola.
30.09.2014, 165460 Opakování STK, bez problémů
11.01.2015, 166099 Výměna oleje a olejového filtru, profoukání všeho v karbecu, jak to jen šlo.
12.01.2015, 166133 Auto škytá skoro pořád, u ohřátého se ozývá kvičení někde vpředu. Dneska jak to škytalo, tak jsem to nasraně protůrovával, a vyletěl mi řemen aniž by se přetrhl, přitom rozhodně nebyl volný. Nasadil jsem ho zpátky, doškytal do cíle cesty.
Na cestu zpět jsem si chvíli pohrával s koncovkami zapalovacích kabelů, škytalo to pořád, ale když se to ohřálo, už míň. Cesta domů celkem bez problémů, sem tam se objevilo škytnutí, ale jelo to celkem normálně plynule. Při akceleraci to opět jelo dobře.
Je možné, že by se zadíralo ložisko v alternátoru? Jinak si nedokážu vysvětlit to vyskočení řemene. Vodní pumpou lze bez problémů točit rukou.
To vynechávání mi ale přijde jakoby od rozdělovače, ale - může to nějak souviset?
Kabely jsem si už objednal nové z eshopu, snad kvalitnější ... původní teslácké sice ještě někde mám, ale co kabel, to jiiný odpor, hooodně nad limit, co se pamatuju.
Krom toho PZ buben byl v cíli vlažný, měl by být studený jako ten druhý ... levý nejde ani utrhnout (ani ze 120 km/h na špalcích, psycho!) ani nijak sundat, pravý jsem při výměně rozřezal flexou.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
To som zvedavy na co prides, zkontrolovat plastovu priechodku v rozdelovaci-ide cez nu skrutka na ktoru sa skrutkuje kablik k indukcnej cievke, namiesto kontroly je najlepsie vymenit za novu, k remenu skontrolovat loziska alernatora, vybrat altik vonku a rozmontovat ho komplet osadit loziska s C3 volou, skontrolovat remenicu na vodnej pumpe ci nema praskliny okolo skrutiek.
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Spoj kondenzátor hadicovou sponkou ? To snad nebude spolehlivé za měsíc. Vyměnit kondenzátor, může být vadný. Pokud není vadný, tak spolehlivě připojit = očistit důkladně tělo rozdělovače i kondenzátoru a dát nerezovou sponku. Spíš bych se přikláněl k výměně kondenzátoru preventivně. Bude stát 50 Kč a nerez sponka ke starému kondíku 25 Kč.
Případně může být přechoďák v napájení k cívce. Když se ohřeje, nebo vyklepe, tak to zlobí.
Případně může být přechoďák v napájení k cívce. Když se ohřeje, nebo vyklepe, tak to zlobí.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
tomass: bylo to spolehlivé několik měsíců a už dávno je tam jiný kondenzátor. Mimochodem, ta hadicová sponka byla nerezová
Docela teď pomohlo přemačkání koncovek zapalovacích kabelů, už mi přišly nové, zjevně o třídu kvalitnější, tak uvidíme.
Pořád mi vrtá hlavou to vyskočení řemene, protože napnutý byl dost. Někde se něco muselo škubnout ...? Alternátor funguje taky bez problémů a vůbec se mi ho nechce už zase vyndavat (před rokem jsem ho vyndaval a měnil s druhým snad 5x). Uvidím, jestli to nesspraví už jen ty kabely ...
Docela teď pomohlo přemačkání koncovek zapalovacích kabelů, už mi přišly nové, zjevně o třídu kvalitnější, tak uvidíme.
Pořád mi vrtá hlavou to vyskočení řemene, protože napnutý byl dost. Někde se něco muselo škubnout ...? Alternátor funguje taky bez problémů a vůbec se mi ho nechce už zase vyndavat (před rokem jsem ho vyndaval a měnil s druhým snad 5x). Uvidím, jestli to nesspraví už jen ty kabely ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Máš-li rozdělovač s podtlakovou regulací předstihu, může to dělat nalomený kablík přívodu od průchodky ke kladívku nebo "šmír" z prachu a oleje pod destičkou přerušovače. U některých rozdělovačů je destička spojena s kostrou licnou, která může způsobovat zkrat s vývodedm k cívce. Kontakty máš předpokládám zabroušené a odmaštěné.
Если бы автомобили Лада были безпроблематичными, я бы определенно русский язык забыл.
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Měl bych ještě jeden typ, pokud je auto vybaveno posilovačem brzd. Velmi kvičivý zvuk a špatný běh motoru jsem měl díky prasklince na nové hadici podtlaku od sání do posilovače. Taky jsem myslel, že je KO ložisko na pumpě nebo altíku. H
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
1) Nemám podtlak, je to 2101 s karburátorem verze -02
2) Nemám posilovač
Toho šmíru tam je docela dost, ale nepřišel jsem na to, jak se ho zbavit. Jinak průchod je ok, ten jsem už kontroloval.
Kontakty kladívka mě teď překvapily, tak hladký a čistý nikdy dřív nebyly.
Jdu teď vyměnit roční nový zapalovací kabely ruské značky "aušus" za nové polské zapalovací kabely značky SENTECH ST 8058, které vypadají o dost lépe. A pokusím se zbavit i toho šmíru ...
2) Nemám posilovač
Toho šmíru tam je docela dost, ale nepřišel jsem na to, jak se ho zbavit. Jinak průchod je ok, ten jsem už kontroloval.
Kontakty kladívka mě teď překvapily, tak hladký a čistý nikdy dřív nebyly.
Jdu teď vyměnit roční nový zapalovací kabely ruské značky "aušus" za nové polské zapalovací kabely značky SENTECH ST 8058, které vypadají o dost lépe. A pokusím se zbavit i toho šmíru ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Ještě ke kontaktu přerušovače: nechápu proč, ale kdysi mě zlobilo čištění kontaktu Konkorem i nitroředidlem. Zůstal jsem u nitroředidla a z nepochopitelných důvodů potřeboval kontakt po chemickém čištění vždy lehce líznout pilníčkem, nebo šroubovákem. Nikdo nedokázal spolehlivě vysvětlit. Když jsem v zápětí podruhé očistil nitroředidlem, situace se opakovala. Stav se pozná ohmetrem. Buď je tam 0 Ohmů (to je správně), nebo hodně Ohmů a to je špatně. Samozřejmě při sepnutém kontaktu a vypnutém klíčku. Dá se to dobře měřit i multimetrem. Když se mi to stalo poprvé, táhnul jsem auto na laně asi kilometr a ne a ne chytnout. Když jsem změřil na kontaktu odpor, očistil pilníčkem a hned to jelo na ťuknutí.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Konkor sice konzervuje, ale nejspíš pro sepnutí kontaktu je to pořád fuj izolační vrstva. Prošel jsem si podobnou zkušeností, mám ale malinký strojařský pilníčky a to je jediný, co na kontakt smí přijít. Olej ne, ani konkor ani žádnej jinej
Dneska jsem jel Kalinou, mám rýmu jako prase a zbytek týmu mi marodí s chřipkou, takže teď nějakej čas nejspíš nepojedu nikam a budu zalezlej doma v posteli nebo u stolu
Dneska jsem jel Kalinou, mám rýmu jako prase a zbytek týmu mi marodí s chřipkou, takže teď nějakej čas nejspíš nepojedu nikam a budu zalezlej doma v posteli nebo u stolu
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Hlásím, že po výměně ruských nových zapalovacích kabelů za polské nové Sentech, které jsou o 100 tříd někde jinde, zároveň po výměně klobouku rozdělovače a vyčištění rozdělovače a výměně svíček Brisk za Beru, a po seřízení předstihu při volnoběhu z 11° (po výměnách) na 7°, Laďka neškytá a jede a krásně si přede
Od výměn najeto cca 100 km (4x25), dneska jsem předjížděl fabii na výjezdu z Plzně, tak jsem to roztočil ... dvojka tahá bez problémů přes 80 km/h.
Tak jsem jí rovnou vyměnil i střední a koncový díl výfuku - tentokrát tam šly oba tuším ruské, oba vypadají solidně a mohly by tam chvli vydržet. Polské mají fajn trubky, ty nereznou, ale tlumiče, to je katastrofa.
Jinak k tomu zapalování - dokonce rezl výstup z cívky, ty kabely byly tak strašný, že ani ty gumy kolem kabelů netěsnily.
Jen dotaz - jelikož předstih jsem v létě seřizoval, je možné, že by mizerné kabely a spoje udělaly rozdíl 3-4 stupňů na předstihu?
Od výměn najeto cca 100 km (4x25), dneska jsem předjížděl fabii na výjezdu z Plzně, tak jsem to roztočil ... dvojka tahá bez problémů přes 80 km/h.
Tak jsem jí rovnou vyměnil i střední a koncový díl výfuku - tentokrát tam šly oba tuším ruské, oba vypadají solidně a mohly by tam chvli vydržet. Polské mají fajn trubky, ty nereznou, ale tlumiče, to je katastrofa.
Jinak k tomu zapalování - dokonce rezl výstup z cívky, ty kabely byly tak strašný, že ani ty gumy kolem kabelů netěsnily.
Jen dotaz - jelikož předstih jsem v létě seřizoval, je možné, že by mizerné kabely a spoje udělaly rozdíl 3-4 stupňů na předstihu?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Zajímají mě ty kabely: http://www.zapalovacikabely.cz/ Vypadají přesvědčivě dobře. Tak snad nemáš ten padělek, před kterým varují na stránkách.
Na význam kabelů a palce věřím hodně, o tom jsem se sám přesvědčil. Určitě bych ještě vyzkoušel ty vyndané Brisky později.....
Fakt by mě zajímal aktuální rozdíl jen ve svíčkách. Tak jestli je tam budeš někdy v budoucnu dávat zpátky, dej prosím vědět.
Na význam kabelů a palce věřím hodně, o tom jsem se sám přesvědčil. Určitě bych ještě vyzkoušel ty vyndané Brisky později.....
Fakt by mě zajímal aktuální rozdíl jen ve svíčkách. Tak jestli je tam budeš někdy v budoucnu dávat zpátky, dej prosím vědět.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Ve svíčkách jsem žádný nepozoroval, Brisky tam šly klasické LR15YC, nově s nápisem Yttrium, které nahradily L15YC ... vystřídal jsem kde co, rozdíl v tom nakonec nikdy nebyl.
Původní kabely Tesla byly kvalitní, ale staré a co kabel, to úplně jiný odpor, proto jsem kupoval ty ruské, které mě ale hodně zklamaly.
Ty Sentech asi falešné nebudou, mají měděné koncovky a vážně poctivou izolaci. Zatímco ruské vycházely ke svíčkám jen tak tak, tyhle jsou spíš dlouhé - nakonec jsem si vzal takové ty plastové "drápy", držáky", co mi zbyly z kabelů Kaliny, a chytil jsem je do nich.
Palec jsem měnil kdysi, ale jen protože jsem chtěl kouknout na odpor ve starém, a při vyndavání semi rozpadl na prach . Klobouk Citron mě už ale taky asi 10 let a měl vůle, výslovně na rozdělovači "plandal". Mám koupený tuším Bosch, ale šel tam nějaký jiný - o dost robustnější a nepoužitý, a sedí docela dobře.
Původní kabely Tesla byly kvalitní, ale staré a co kabel, to úplně jiný odpor, proto jsem kupoval ty ruské, které mě ale hodně zklamaly.
Ty Sentech asi falešné nebudou, mají měděné koncovky a vážně poctivou izolaci. Zatímco ruské vycházely ke svíčkám jen tak tak, tyhle jsou spíš dlouhé - nakonec jsem si vzal takové ty plastové "drápy", držáky", co mi zbyly z kabelů Kaliny, a chytil jsem je do nich.
Palec jsem měnil kdysi, ale jen protože jsem chtěl kouknout na odpor ve starém, a při vyndavání semi rozpadl na prach . Klobouk Citron mě už ale taky asi 10 let a měl vůle, výslovně na rozdělovači "plandal". Mám koupený tuším Bosch, ale šel tam nějaký jiný - o dost robustnější a nepoužitý, a sedí docela dobře.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Pokud to byly uhlíkáče tak je to celkem logický jev neb kabely nejsou stejně dlouhé . Pokud ta úplnost byla jen v jednotkách kΩ.dmatej píše: Původní kabely Tesla byly kvalitní, ale staré a co kabel, to úplně jiný odpor ...
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Někde jsem to měl napsaný, ale tuším, že dva měly 16-18, jeden asi 30 a čtvrtej si nepametám ...Koko Loko píše:Pokud to byly uhlíkáče tak je to celkem logický jev neb kabely nejsou stejně dlouhé . Pokud ta úplnost byla jen v jednotkách kΩ.dmatej píše: Původní kabely Tesla byly kvalitní, ale staré a co kabel, to úplně jiný odpor ...
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Hvííííííízdání a škytavka 2101
Pomerem hodnot by to jakz takz sedelo. Hodnoty jsou ponekud vyssi, bezne se to mota baj voko 6-8.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107