menší obsah už nikdy. jen jsem okusil těch 1600cm3 a je to jako kdyby ti někdo pod nosem zavoněl stejkem.. buď jedině 1600 nebo cokoliv vyššího..Pája píše:Vim, že je to do Pardubic daleko, ale mám v garáži patnáctku ve slušnym stavu, kdyby náhodou...
jede a přitom nejede (MOTOR) dotaz na experty
Moderátor: Moderátoři
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Patraci, to mi nedelej ... asi rok jsem uvazoval, ze si si sezenu 1600 a udelam na ni GO pripadne predalavku na 1700. Tve problemy me privedly zpatky na zem .... a ted mi tady napises toto ....Pátrač píše:menší obsah už nikdy. jen jsem okusil těch 1600cm3 a je to jako kdyby ti někdo pod nosem zavoněl stejkem.. buď jedině 1600 nebo cokoliv vyššího..Pája píše:Vim, že je to do Pardubic daleko, ale mám v garáži patnáctku ve slušnym stavu, kdyby náhodou...
Deli
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Dotaz může rupnout těsnění pod palící tak, aby profukovalo z válce do válce a přitom aby nebyl poškozen průtok chladící kapaliny a oleje.tzn olej ani voda nikde neteče nemísí se nikde nefouká vzduch a přitom těsnění je ruplý???
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.
a dál pokud je ruplý , tak proč? Myslíte že je vadný??? nebo vysoké tlaky??? to se mi ale nezdá protože snížení bloku o 1mm a hlavy o 0,2mm není až tak drastické oproti jiným úpravám co tu mají někteří.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
to sa mi zda prilis divne. urcite to bolo tesnenie? ja uz neviem u toho tvojho motora sa deju paranormalne javy. na kolko si dotahoval palicu? Lebo ja ju pri tych tlakoch davam na 125Nm oproti seriovym 115 a Nivackym 120. A aj tak tesnenie v extremnych otackach vyfuklo. Ale to bolo vidiet a von chcal olej. A bolo to shitacke tesnenie nie 17kove
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Záhada nejedoucího motoru nalezena. Byl vadný asi překalený kolík na vačce, který zabezpečuje polohu rozvodového kola oproti vačce. kolo se pak potočilo a bohužel se mi potkaly ventily s pístama. Naštěstí to písty odnesly minimálně a všechno na sebe vzaly ventily. Takže musím vyměnit ventily, odvrtat ten zkurv. kolík ve vačce nahradit ho jiným motor seskládat a doufat že jsem si svůj díl smůly už OPRAVDU VYBRAL
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
fuuha, tak to by mi nenapadlo. Tak, ale hlavne, ze ste odhalili pricinu, teraz to uz isto pojde
Apropo: to tesnenie, co sme riesili 17kove tam das? Ja rozmyslam, ze ho pouzijem do mojej 16ky s vrtanim 80. Vyzera lepsie nez origo 16kove...
jj těsnění už mám doma . dneska musím jít koupit nový gufera pod ventily, pojistnou podložku pod rozvod. kolo a asi koupim sdružené těsnění pod svody páč dělat ty opravy s potrubím je o nervy. počítám že když se mi podaří sehnat nějaký ventily v solidním stau a zleštím je do hlavy běhm víkendu tak by to snad mohlo jet už někdy v půlce příštího tejdne. otázka je co provést s tím kolíkem. čím to nahradit..
Apropo: to tesnenie, co sme riesili 17kove tam das? Ja rozmyslam, ze ho pouzijem do mojej 16ky s vrtanim 80. Vyzera lepsie nez origo 16kove...
jj těsnění už mám doma . dneska musím jít koupit nový gufera pod ventily, pojistnou podložku pod rozvod. kolo a asi koupim sdružené těsnění pod svody páč dělat ty opravy s potrubím je o nervy. počítám že když se mi podaří sehnat nějaký ventily v solidním stau a zleštím je do hlavy běhm víkendu tak by to snad mohlo jet už někdy v půlce příštího tejdne. otázka je co provést s tím kolíkem. čím to nahradit..
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
Ještě taková drobnost napadlo nás, jestli na to nemůže mít vliv pár jiných faktorů:
Blok je převrtanej a mám tam 79mm písty nemají menší nedoběh než 1500 76mm?? k tomu vlastní snížení blok -1mm hlava - 0,2mm pak k tomu vačka ze 1700i která je o krapet vyšší a zároveň vyšší tlaky a teda větší kroutící moment. tzn jestli to nemohlo vzniknout obráceně tedy ve vyšších točkách se projevilo to že díky snížení je o 1/4 zubu posunuto časování, vlastní snížení zmenší nedoběh pístů, k tomu třeba menší nedoběh už vlivem jiného typu pístu a v neposlední době i ta vyšší vačka se změnou časování. Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Blok je převrtanej a mám tam 79mm písty nemají menší nedoběh než 1500 76mm?? k tomu vlastní snížení blok -1mm hlava - 0,2mm pak k tomu vačka ze 1700i která je o krapet vyšší a zároveň vyšší tlaky a teda větší kroutící moment. tzn jestli to nemohlo vzniknout obráceně tedy ve vyšších točkách se projevilo to že díky snížení je o 1/4 zubu posunuto časování, vlastní snížení zmenší nedoběh pístů, k tomu třeba menší nedoběh už vlivem jiného typu pístu a v neposlední době i ta vyšší vačka se změnou časování. Co když se při vyšších točkách potkávaly ventily s pístam jen lehce a vačka tím pádem na vahadlevh kladla veký odpor. vlivemt ohodle t prostě kolík neustál. Sice mám písty se zahloubením ale jen se středovým zahloubením. tzn nemám písty se zábrusy pro jednotlivé venitly.
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
to neviem, no motory 1500 a 1600 maju zhodny nedobeh a to az 1,9mm.
To by potom u mna pri znizeni o 2,3mm na bloku a posunuti casovania o 3/4 zubu, pri mojich piestoch, ktore su tie iste ako Tvoje(akurat som ich znizil o 0,4mm - teda tie ich vyvyseniny po bokoch), spravilo to iste i so seriovou vackou. A to som s nastavenim rozvodu dost maturoval do kazdej strany.
Kazdopadne by som odporucal navrtat rozvodove kolo tak aby casovanie sedelo presne, teda aby nebolo posunute nikam.
To by potom u mna pri znizeni o 2,3mm na bloku a posunuti casovania o 3/4 zubu, pri mojich piestoch, ktore su tie iste ako Tvoje(akurat som ich znizil o 0,4mm - teda tie ich vyvyseniny po bokoch), spravilo to iste i so seriovou vackou. A to som s nastavenim rozvodu dost maturoval do kazdej strany.
Kazdopadne by som odporucal navrtat rozvodove kolo tak aby casovanie sedelo presne, teda aby nebolo posunute nikam.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4