Karburator SOLEX, bezkontaktni rozdelovac
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Karburator SOLEX, bezkontaktni rozdelovac
Pro Ty co SOLEX nikdy nevideli...
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
No hlavne spotrebu, auto ma lepsi chod motoru a je sviznejsi.Taky je bezudrzbovej...Kdyz uz bude nekdo kritizovat, tak beru kritiku jen od tech co to videli jinde nez na obrazku a nejlepe od tech co uz v takovym aute jeli.Neberu ze nekdo nekde slysel...To se dozvim i v servisu ze je to na houby, ale ne proto ze by to bylo spatny ale jen proto ze dotycnej o tom nic nevi a cumi na to jak tele na novy vrata...Chtel sem pridat i jine atypicke dily, ale uz podruhe mi pri tom klekl net tak na to s..u.Treba priste...Tomáš píše:A co má Solex jinýho než Webr a Ozon když už jsme u toho??...
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Co dodat...Je to karbec z motoru 1600ccm(1500), delali se v ruznych provedenich, bez AXTECu(misto elmag. trysek sou obyc), bez automatickyho sytice a ruzne blbiny pro snizeni emisi...U soustavy AXTEC jsou ruzna cidla, nadobka s aktivnim uhlim(bo tak neco), ridici jednotka, bezkontakt, lambda sonda, katalyzator, gravitacni ventil u nadrze, benzinove cerpadlo(bylo nefunkcni a nahrazeno ACpumpou) a spousta dratu a hadicek:-))expa píše:Drobku, popises to troska? Ja to taky jeste nevidel, ale zajima mne to
Zrovna tenhle kousek fungoval bezvadne, startoval na 1.otoceni, po startu drzel hned volnobeh na 900ot/min(zadne zvysovani), neda se na tom nic seridit, ridici jednotka si upravuje smes sama dle hodnot z lambda sondy.Kat je jednocestny nerizeny, auto pochazi z roku 1990...Spotreba byla udajne pod 7l, ovsem za cenu nizsiho vykonu(v papirech je tusim jen 52 nebo 55kW).S autem sem ujel kolem 50ti km, takze o poruchovosti toho moc nevim...Jede to s tim ale zatracene dobre.Jo a je to mimochodem karbec kterej se da najit i v Samare (v klasikach se k nam vozil jen bez AXTECu a bez autom. sytice-dle CS Auto Lada).
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
Kdyz sem hledal na netu informace tak sem neco o nastaveni nasel, tusim ze to byly madarske nebo ruske stranky...Proc nad tim spekulujes, nechces snad dat aut. sytic na svoje autoMajo píše:ked uz sme pri tom - nema niekto nejaky navod ako sa nastavuje tento typ automatickeho sytica? Trochu nad tym maturujem
uz ho tam mam sice nie Solex, ale Weber, ale princip je ten isty. Tak ak s tym ma niekto skusenosti sem s tym. Na studenom to startuje dobre, drzi 1000rpm. No ked sa motor zohreje(40-60st) otacky stupnu asi na 1500rpm. Ked sa zohreje este viac(70st) ledva drzi 750rpm. Potom vyssie je to uz normalne - sytic uplne otvori klapku.Drobek81 píše:Proc nad tim spekulujes, nechces snad dat aut. sytic na svoje auto
-
- Příspěvky: 22
- Registrován: sob pro 04, 2004 22:17
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
- Martin Kalenda
- Příspěvky: 28
- Registrován: úte říj 31, 2006 20:09
- Bydliště: Valdek