Lada 1500 SL - Walda
Moderátor: Moderátoři
Re: Lada 1500 SL - Walda
ja mam ruky dve, vlastne, a ide to vybrat
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10587
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lada 1500 SL - Walda
Tip: vezmi za palec rozdělovače a zkus s ním (a tedy i s hřídelí) "zakvedlat" k sobě - ode sebe, dopředu - dozadu ... a zjistíš hned, jestli je vůle . L.Kelfik píše:..., prověřím rozdělovač a ložisko, ...
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Lada 1500 SL - Walda
Ale ty si Závitotrhač navíc máš nadlidskou síluCory píše:ja mam ruky dve, vlastne, a ide to vybrat
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Lada 1500 SL - Walda
Luděk: Tak vůli v rozdělovači necítím nebo je velmi malá. Včera se mi stala zajímavá věc, že s novým palcem to jelo jelo na částečný systič a pak vždy po cca 10-15vteřinách najednou zdechlo, dal jsem tam starší palec a motor běžel pravidelněji a nezdechal i s úplně vypnutým sytičem ! Poprvé po složení !
Karburátor(ozon) jsem seřídil dle knížky, čili jeden šroub o 4,5 otáčky a druhý o 3,5otáčky a motor byl na 2000ot, zahřátý a bez sytiče a s odpojeným podtlakem na rozdělovači. I když jsem oba šrouby na karburátoru utáhnul tak na 3ot a druhý na 2ot, motor spadl na cca 1800ot. Tak nevím jestli mám ještě utahovat oba šrouby nebo bude problém ještě jinde.
Už jsem z toho jelen.
Karburátor(ozon) jsem seřídil dle knížky, čili jeden šroub o 4,5 otáčky a druhý o 3,5otáčky a motor byl na 2000ot, zahřátý a bez sytiče a s odpojeným podtlakem na rozdělovači. I když jsem oba šrouby na karburátoru utáhnul tak na 3ot a druhý na 2ot, motor spadl na cca 1800ot. Tak nevím jestli mám ještě utahovat oba šrouby nebo bude problém ještě jinde.
Už jsem z toho jelen.
Lada 1500 SL (VAZ 21061), rv.1980 - Walda
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11048
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Lada 1500 SL - Walda
Palec i víčko dokáží pozlobit, je dobré je řádně prohlédnout na silném světle, občas jsou při správném natočení ke světlu patrné místa probíjení. Hodnota rezistoru v palci bývá kolem 5,6 kiloohmu, některá novější provedení kolem dvou kiloohmů. V té knize (zjevně Tůma) co jsi vyčetl ty otáčky šroubů pro zprovoznění je hned za tím i návod na konečné seřízení.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Lada 1500 SL - Walda
Klidně můžeš mít i moc velkou vůli na zavřených klapkách.