Problém s elektrikou
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob led 01, 2005 17:33
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Problém s elektrikou
Čauky.mám takový problém.Vypadává mi na 2105 elektrika.Začalo to tím,že přestala svítit kontrolka dobíjení.Teď začaly vypadávat přístroje-přestane ukazovat palivoměr,teploměr a voltmetr ,nejdou směrovky,nedrží to volnoběh,jinak to jede,chvilkama to naskočí a pak zase vypne.Nevíte prosím někdo čím by to mohlo být?
- Patrac
- Příspěvky: 3740
- Registrován: stř srp 04, 2004 12:15
- Bydliště: Brno - King field
- Kontaktovat uživatele:
že by kostra??? nebo nějaký hlavní přívod někam od baterky někam se dostala voda vlhkost nebo tak něco. od baterky bych šel po káblech jednak po uzemnění jenak po plusu.koala-koala píše:erterzerzerzerzqerz
Lada Niva M:1/8,5
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
Kia Cee´d SW 12.12.2011- ???
21044 - ice dream rising 1.11.2006-19.12.2011
2107 - red storm rising 1.5.2003-1.11.2006
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10571
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja viem ja viem, mozno ti vypadava konektor zo spinacky, mne sa to stalo, vecer idem po prahe a zacali mi zhasinat svetla a nakoniec aj motor...Honza bol pritom...15min som cumel jak debil a hladal co to moze byt, potom som to odhalil a gynekologickymi prstami napravil, a odvtedy vpoho...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: sob led 01, 2005 17:33
- Bydliště: BRNO
- Kontaktovat uživatele:
Tak už je to O.K.!!
Tak jsem podle Vašich rad přátelé udělal snad úplně všechno,rozmontoval přístrojovku,zkontroloval ukostření,všechny konektory včetně spínací skříňky a kontakty na baterii a na alternátoru a závada pořád trvala,dokonce se snad i zhoršila!Jelikož ty nejednoduší nápady napadají člověka až úplně na konec a v naprostém zoufalství,zkusil jsem vyměnit pojistku celýho okruhu a ejhle,závada je pryč!Je zajímavé,že ona pojistka není přepálená a v jiných okruzích normálně funguje,pouze zde ne.Byla vyřazena a ve vzteku zničena.Už mám najeto pěkných pár desítek kilometrů a moje milovaná lada "Vladěnka" šlape jako hodinky!Všem Vám děkuji za radu a snad se uvidíme na příštím Lada srazu!(vždy to propásnu).S pozdravem Jura.
- Ctirad Vyskočil
- Příspěvky: 410
- Registrován: stř dub 13, 2005 21:05
- Bydliště: Morašice u Znojma
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už je to O.K.!!
Dnes už vím,že děláš chybu,když to vždy propásneš !!!koala-koala píše:...Všem Vám děkuji za radu a snad se uvidíme na příštím Lada srazu!(vždy to propásnu).S pozdravem Jura.
Ctirad
Re: Tak už je to O.K.!!
TYHLETY PROBLÉMY SE STAVAJÍ ČASTO U 2105 A 07,A DUVODEM JE ZAOXIDOVANOST KONTAKTŮ KTERE PRIDRŽUJOU TU POJISTKU,TAKY NĚKDY JSOU TY KONTAKTY VOLNÉ,STAČÍ VYNDAT POJISTKU A PŘIHNOUT JE K SOBĚ.NĚKDY SE STAVA ŽE SE UMĚLA POJISTKA VLIVEM PŘECHODOVEHO ODPORU ROZTAVÍ A KONTAKTY UŽ POTOM NENAPRUŽÍ.koala-koala píše:Tak jsem podle Vašich rad přátelé udělal snad úplně všechno,rozmontoval přístrojovku,zkontroloval ukostření,všechny konektory včetně spínací skříňky a kontakty na baterii a na alternátoru a závada pořád trvala,dokonce se snad i zhoršila!Jelikož ty nejednoduší nápady napadají člověka až úplně na konec a v naprostém zoufalství,zkusil jsem vyměnit pojistku celýho okruhu a ejhle,závada je pryč!Je zajímavé,že ona pojistka není přepálená a v jiných okruzích normálně funguje,pouze zde ne.Byla vyřazena a ve vzteku zničena.Už mám najeto pěkných pár desítek kilometrů a moje milovaná lada "Vladěnka" šlape jako hodinky!Všem Vám děkuji za radu a snad se uvidíme na příštím Lada srazu!(vždy to propásnu).S pozdravem Jura.
Jo, ty pojistky jsou dílo. Pak se k tomu všemu přidaly problémy s budíkama-špatná kostra na tom budíku s kontrolkama a ukazatelem teploty+palivoměrem. Ty pojistky jsou samoopravné-občas jdou, občas ne. Jinak skvělá věc-nešel mi klakson. Zjistil jsem, že někdo dal ven pojistku. Tak jsem ji dal zpět a troubilo to-super. Vyjel jsem a v náhodných intervalech to začalo troubit na lidi. Tudíž proběhlo očištění těch kontaktů ve volantu a na 1/2 roku byl klid. Pak jsem vyjel, 2x to chaoticky zablikalo a začalo se kouřit z volantu-tak rychle jsem ten bazmek z volantu nikdy neměl dole. Od té doby netroubím a je mi fajn.
Mitsubishi Colt 1,5GLX
Mnel sem podobny problem.Leva lampa a zadni mlhy nesvitily,tuknuk sem do pojiskovnice,vse OK.Za chvili zas a zas a tukani muselo bejt silnejsi a silnejsi.Pojistky OK.Vykusoval sem pojistkovnici a doma komplet rozhodil a ejhle kontakty od pojistek na tistak mneli krasny ostrufky tzv.studeny kontakty. Vsechny proletovany a problem je pryc.
dymovy airbag sa spustildenis píše: Pak jsem vyjel, 2x to chaoticky zablikalo a začalo se kouřit z volantu-tak rychle jsem ten bazmek z volantu nikdy neměl dole. Od té doby netroubím a je mi fajn.
elektrika je svina. nam na starej zhnitej svietilo osvetlenie interieru podla nakolonenia vodicovej zhnitej sedacky
no ja sa aj hanbim priznat, co som vyviedol, ale mozno to bude ako poucenie pre niekoho ineho, ja som sa uz poucil, ze s elektrikou opatrne, nikdy neviete, co sa moze stat.
Idem si pekne v 06ke, zrazu nejaky smrad. To som ignoroval, myslel som, ze to vonku. Ale zrazu dobry dym spod pristrojovky, valilo to ako keby horeli koberce, skoro som nevidel von. Rychlo som to svihol k obrubniku, este som ani nezastal, spolujazdkyna uz vyskocila z auta. Rychlo som nevedel co robit, jedine miesto kde sa rychlo dostat pod pristrojovku je odkladacia skrinka. Tak som ju otvoril a vyhadzal odtial vsetky veci von dvermi aby som videl co sa to deje. No nic som vobec neobjavil, pomaly to prestalo, vyvetral som, vsetko dokladne prekontroloval ale vobec nikde nic. Tak som si pomysle, ze to muselo byt niekde vonku, skontroloval teda aj vsetko v motorovom priestore, pri prevodovke, nikde nic. Tak som nahadzal zase vsetky veci co boli v odkladacej skrinke z vonku pod sedadlo(sa mi to nechcelo ukladat) a siel dalej. Za jazdy som vsetko sledoval, vsetko v pohode, akurat stale bolo citit dym a neslo to vyvetrat. Doma som isiel poukladat veci spod sedadla spat do skrinky a ako som tak zobral do ruk notes co tam nosim zbadal som ze je cely obhoreny. Ma totiz taky ten kovovy kruteny okraj(ako mavaju kalendare vrch) a ten sa musel opriet o kostru a iskrit o plusovy kabel, ktory tam nema co hladat, ale ja som si tam vyviedol autozasuvku. Origo to nema poriadne zaizolovany koniec, s tym ze sa bude takto povalovat Rusi neratali. Nahoda je svina, pod notesom bola este mapa, aj ta je cela ocadena. Som rad ze to takto skoncilo, mohlo to dopadnut ovela horsie. Mohlo sa to stat kludne ked som v aute nebol alebo by ho mali rodicia. Radsej si to ani nepredstavujem.
Idem si pekne v 06ke, zrazu nejaky smrad. To som ignoroval, myslel som, ze to vonku. Ale zrazu dobry dym spod pristrojovky, valilo to ako keby horeli koberce, skoro som nevidel von. Rychlo som to svihol k obrubniku, este som ani nezastal, spolujazdkyna uz vyskocila z auta. Rychlo som nevedel co robit, jedine miesto kde sa rychlo dostat pod pristrojovku je odkladacia skrinka. Tak som ju otvoril a vyhadzal odtial vsetky veci von dvermi aby som videl co sa to deje. No nic som vobec neobjavil, pomaly to prestalo, vyvetral som, vsetko dokladne prekontroloval ale vobec nikde nic. Tak som si pomysle, ze to muselo byt niekde vonku, skontroloval teda aj vsetko v motorovom priestore, pri prevodovke, nikde nic. Tak som nahadzal zase vsetky veci co boli v odkladacej skrinke z vonku pod sedadlo(sa mi to nechcelo ukladat) a siel dalej. Za jazdy som vsetko sledoval, vsetko v pohode, akurat stale bolo citit dym a neslo to vyvetrat. Doma som isiel poukladat veci spod sedadla spat do skrinky a ako som tak zobral do ruk notes co tam nosim zbadal som ze je cely obhoreny. Ma totiz taky ten kovovy kruteny okraj(ako mavaju kalendare vrch) a ten sa musel opriet o kostru a iskrit o plusovy kabel, ktory tam nema co hladat, ale ja som si tam vyviedol autozasuvku. Origo to nema poriadne zaizolovany koniec, s tym ze sa bude takto povalovat Rusi neratali. Nahoda je svina, pod notesom bola este mapa, aj ta je cela ocadena. Som rad ze to takto skoncilo, mohlo to dopadnut ovela horsie. Mohlo sa to stat kludne ked som v aute nebol alebo by ho mali rodicia. Radsej si to ani nepredstavujem.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tak už je to O.K.!!
Já to kdysi vystříkal Konkorem a byl pokoj.Tomik píše: TYHLETY PROBLÉMY SE STAVAJÍ ČASTO U 2105 A 07,A DUVODEM JE ZAOXIDOVANOST KONTAKTŮ KTERE PRIDRŽUJOU TU POJISTKU,TAKY NĚKDY JSOU TY KONTAKTY VOLNÉ,STAČÍ VYNDAT POJISTKU A PŘIHNOUT JE K SOBĚ.NĚKDY SE STAVA ŽE SE UMĚLA POJISTKA VLIVEM PŘECHODOVEHO ODPORU ROZTAVÍ A KONTAKTY UŽ POTOM NENAPRUŽÍ.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).