12-12,5/100 kombinovana v LPG, benzin nemam potuchy, mam strasne rozhodeny karbec...Majo píše:ze by som bol jediny? Lebo aj Jaanovi som robil motor, rovnako ako moj(ak nie lepsie) no a karbec tam ma tiez taky aj tak natryskovany a vravi ze mu to zere cez 10l a ani neotvara druhu komoru! Neviem ako by to bolo mozne, hoci ten karburator je pekne na r.t! Su s nim problemy, ale ze by az takeMyso píše:ze zavidim a ked zmeram spotrebu mojej 1600 tak to podla teba asi pretryskujem
Myso a Tebe vychadza aka spotreba? Teda ak to neni tajomstvo
Trysky do karburátoru
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
No pocujte chlapi,Paja v inom prispevku o svieckach spomina ,ze sa mu zhorsila spotreba ,ked menil rozne typy.Co keby sme nejako rozluskli zahadu v tomto smere....
Inac na LPG som mal kombi spotrebu cca 12l/100km stale,o nieco nizsie to bolo len na dlhej trati,aj to subjektivne.
A neviem ci je objektivne bavit sa tu o spotrebe v zime,lebo ta byva vzdy vacsia ,uz len pre ten sytic,nehovoriac o tom ,ze gumujem 10 metrov kym sa rozbehnem
Nejake special sviecky chcem riesit az ked bude favo zapalko...
Teraz mam BRISK 14ky (L14YC myslim ??) Prve som znicil po 1000km ale mozno kvoli mojej blbosti,lebo som omylom zmenil predstih a jazdil 2dni...
Inac na LPG som mal kombi spotrebu cca 12l/100km stale,o nieco nizsie to bolo len na dlhej trati,aj to subjektivne.
A neviem ci je objektivne bavit sa tu o spotrebe v zime,lebo ta byva vzdy vacsia ,uz len pre ten sytic,nehovoriac o tom ,ze gumujem 10 metrov kym sa rozbehnem
Nejake special sviecky chcem riesit az ked bude favo zapalko...
Teraz mam BRISK 14ky (L14YC myslim ??) Prve som znicil po 1000km ale mozno kvoli mojej blbosti,lebo som omylom zmenil predstih a jazdil 2dni...
LADA FOREVER !!!
Můžete někdo poradit, jaké průměry trysek nejlépe zvolit na motor 1200 s OZONem?? Je to OZON bez mikrospínače. Myslím, že původní osazení je 1,05 a 1,62. Na sraze jsem byl poučen, že hlavně 1,62 je zbytečně moc a postačí 1,40 - bez znatelného úbytku na akceleraci a ku prospěchu spotřeby paliva. Co kdybych naopak nehleděl na spotřebu a chtěl jezdit svižněji? Existuje na to nějaká vyzkoušená kombinace? Díky
Osobně se domnívám, že s OZONem 2105 se jezdí velmi svižně za solidní spotřebu. Pokud bys chtěl víc, těžko to doženeš pouhým přetryskováním - základem je změna průměrů difuzorů, zejména na I. stupni, který je u OZONu úmyslně velice ekonomicky navržen. Chceš-li jezdit svižně na standardním motoru, nedoženeš to karburátorem - naliješ mu sice více paliva, ovšem motor bez náležitých úprav ho není schopen využít a palivo Ti odejde výfukem ven nebo ho nacpeš přes kroužky do oleje (což je nesrovnatelně horší varianta)!!! Vyjádřím se přesněji - změna výkonových parametrů bude podstatně méně výrazná než změna spotřeby paliva.
OZON 2105 má základní osazení 170/107 a 170/162. Difuzory 21/25. Je to karburátor (jak již z názvu vyplývá) určený pro ekonomičtější provoz (v porovnání s původními WEBERy 32DSR), zejména co se týká spotřeby paliva a emisních hodnot. Na závodění to není zrovna to pravé (ačkoli mně to stačí ). Osobně si myslím, že hlavní tryska II. stupně 162 je moc - vyzkoušeno-odsouhlaseno stačí bohatě 130 (lze použít ze starších verzí karburátorů WEBER). Pokud by v tomto případě nastala potřeba většího množství paliva (když mu naliju do plných a poletím přes 150 km/h), mám ještě obohacovač na II. stupni a ten to bohatě dokrmí. Osobně jezdím se 130-kou tryskou u sebe (OZON 2107 a krmím 105 koní) a jede to (a jak!!! ). Tak u motoru 1200 bez úprav musí stačit taky.
Pro svižnější provoz bez ohledu na spotřebu je podle mě vhodnější starý WEBER pro motory 2103/2106. Osazení 150/130 a 150/140, difuzory 23/23. To je lepší, motor získá pružnost zejména v nižších otáčkách, ovšem za cenu rapidního nárůstu spotřeby (počítej i s 50% navíc).
OZON 2105 má základní osazení 170/107 a 170/162. Difuzory 21/25. Je to karburátor (jak již z názvu vyplývá) určený pro ekonomičtější provoz (v porovnání s původními WEBERy 32DSR), zejména co se týká spotřeby paliva a emisních hodnot. Na závodění to není zrovna to pravé (ačkoli mně to stačí ). Osobně si myslím, že hlavní tryska II. stupně 162 je moc - vyzkoušeno-odsouhlaseno stačí bohatě 130 (lze použít ze starších verzí karburátorů WEBER). Pokud by v tomto případě nastala potřeba většího množství paliva (když mu naliju do plných a poletím přes 150 km/h), mám ještě obohacovač na II. stupni a ten to bohatě dokrmí. Osobně jezdím se 130-kou tryskou u sebe (OZON 2107 a krmím 105 koní) a jede to (a jak!!! ). Tak u motoru 1200 bez úprav musí stačit taky.
Pro svižnější provoz bez ohledu na spotřebu je podle mě vhodnější starý WEBER pro motory 2103/2106. Osazení 150/130 a 150/140, difuzory 23/23. To je lepší, motor získá pružnost zejména v nižších otáčkách, ovšem za cenu rapidního nárůstu spotřeby (počítej i s 50% navíc).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 2129
- Registrován: pon lis 01, 2004 19:47
- Bydliště: Brno-Vyškov
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Marek"]
Osobně si myslím, že hlavní tryska II. stupně 162 je moc - vyzkoušeno-odsouhlaseno stačí bohatě 130 (lze použít ze starších verzí karburátorů WEBER). Pokud by v tomto případě nastala potřeba většího množství paliva (když mu naliju do plných a poletím přes 150 km/h), mám ještě obohacovač na II. stupni a ten to bohatě dokrmí. Osobně jezdím se 130-kou tryskou u sebe (OZON 2107 a krmím 105 koní) a jede to (a jak!!! ). Tak u motoru 1200 bez úprav musí stačit taky.
Dovolim si nesouhlasit, s OZONEM pro motor 1200(1300)ccm sem delal experimenty a tryska 130 na II.stupni je malo, motor se pak dusi pri seslapnuti...135 je na hrane, ja dal nakonec 140 - optimalni.
Ty mas totiz 1500ccm, karbec je odlisnej a trysky mas taky jine.
K tem experimentum...Nema cenu to zkouset, akorat tu trysku II.stupne vymenit, jina kombinace budto zvysi spotrebu(ale neni zivejsi) nebo ma motor spatnej chod.Pravdou taky je ze co kus to original, jak pise Wolf, dva karburatory pri stejnem serizeni maji jinou spotrebu.Diky ze mam ten co mam
Osobně si myslím, že hlavní tryska II. stupně 162 je moc - vyzkoušeno-odsouhlaseno stačí bohatě 130 (lze použít ze starších verzí karburátorů WEBER). Pokud by v tomto případě nastala potřeba většího množství paliva (když mu naliju do plných a poletím přes 150 km/h), mám ještě obohacovač na II. stupni a ten to bohatě dokrmí. Osobně jezdím se 130-kou tryskou u sebe (OZON 2107 a krmím 105 koní) a jede to (a jak!!! ). Tak u motoru 1200 bez úprav musí stačit taky.
Dovolim si nesouhlasit, s OZONEM pro motor 1200(1300)ccm sem delal experimenty a tryska 130 na II.stupni je malo, motor se pak dusi pri seslapnuti...135 je na hrane, ja dal nakonec 140 - optimalni.
Ty mas totiz 1500ccm, karbec je odlisnej a trysky mas taky jine.
K tem experimentum...Nema cenu to zkouset, akorat tu trysku II.stupne vymenit, jina kombinace budto zvysi spotrebu(ale neni zivejsi) nebo ma motor spatnej chod.Pravdou taky je ze co kus to original, jak pise Wolf, dva karburatory pri stejnem serizeni maji jinou spotrebu.Diky ze mam ten co mam
Pro karburátor 2107 je osazení 150/112 a 150/150 (difuzory 22/25). Je to zvláštní, ale ač je karburátor 2107 dimenzován pro vyšší kubatury než 2105, má na II. stupni menší palivovou trysku. Ale klid, ono to je v něčem jiném......................
Pokud máš problém se spotřebou, počkej do Bechyně dřív než na tom cokoli budeš dělat. Pokusíme se společně s tou spotřebou něco udělat. Možná se budeš divit, ale podle výsledků bádání bylo dokázáno, že na celkovou spotřebu nemá zdaleka takový vliv karburátor - nesrovnatelně větší vliv na to má předstih!!! (ovšem nejen základní nastavený dle příručky). Vydrž, už to bude za pár týdnů!!!
Pokud máš problém se spotřebou, počkej do Bechyně dřív než na tom cokoli budeš dělat. Pokusíme se společně s tou spotřebou něco udělat. Možná se budeš divit, ale podle výsledků bádání bylo dokázáno, že na celkovou spotřebu nemá zdaleka takový vliv karburátor - nesrovnatelně větší vliv na to má předstih!!! (ovšem nejen základní nastavený dle příručky). Vydrž, už to bude za pár týdnů!!!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: čtv říj 21, 2004 21:04
- Bydliště: Veĺký Krtíš
- Kontaktovat uživatele:
Ja som rozmyslal , ale naozaj len rozmyslal. Ze dam vzdusniky 1-220 2-220. Ale asi by bola dost chudobna zmes a musel by som mu pridat.
Alebo prehodil karburator Weber 34DCHD12 . Difuzery 24/26 , Palivove trisky 120/155, vzdusniky 220/220. Otec vravel , ze na tom jazdil na 8,5 az 9l . A to krmilo 1500. Tak neviem.
Alebo prehodil karburator Weber 34DCHD12 . Difuzery 24/26 , Palivove trisky 120/155, vzdusniky 220/220. Otec vravel , ze na tom jazdil na 8,5 az 9l . A to krmilo 1500. Tak neviem.
Proč by neměl stíhat?
Já jsem známému osazoval karburátor SEDR 2932 (Škoda 120L) do AUDI 100 2.0 (85 kW) a motor chodil z nuly na stovku pod 10 sekundami a dálky pod 9 litrů. Tak co řešíš..................
Já jsem známému osazoval karburátor SEDR 2932 (Škoda 120L) do AUDI 100 2.0 (85 kW) a motor chodil z nuly na stovku pod 10 sekundami a dálky pod 9 litrů. Tak co řešíš..................
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Tak ale Marek Ty si expert Ja som skusal aj Ozon 2105 na mojej 1600vke a bolo to lenive, sice to chodilo mozno za dobru spotrebu(nemeral som), no dlho som to nevydrzal. Tak vela zavisi na nastaveni, ale aj tak sa mi to nepozdava Ozon 2105 ma ist predsa len na 1200 a 1300, na vyssiu kubaturu ozaj len z nudze. A este k tomu - ten Stevov karburator je z nudze aj na jeho 1300vke - nie je to bohvieco - kdesi si musi prisavat vzduch(lietaju mu na nom otacky a neda sa poriadne nastavit) a to sme uz rozborku a zborku spravili a pricinu neodhalili - zrejme zohnuta priruba