Diesel nebo benzín? Kde je výkon? A popereme se všichní?
Moderátor: Moderátoři
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Čím teď jezdí?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Má dvě Felicie 1,3. Jednu krátkou 1997 v TOP stavu - s tou se mazlí a nestydí se narvat do ní (podle mě mnohdy zcela nesmyslně) poměrně dost velké peníze, a druhou combi 1994 dělníka.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
noo popravdě bych od něj čekal větší odvaz
Jeho příhody s peu309 byly neopakovatelný.

21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- Laďuša
- Příspěvky: 12137
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Rozhodně nemazat, stačí nechat umřít a propadnout propadlištěm dějin 

Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever
►Stodolní II◄
Estonian-czech crazy night
Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno
Tři sestry <|||> Ladagang
°Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás 
Chatka 12 forever



Osa Klatovy-Plzeň-Brno


Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?


Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Ha, Marek tady za to všechno může 

Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Jo, já jsem tomu vinen !!!
Copak Mičiho Peugeot. To byla kapitolka..... Dal tam nějakou jinou jednotku, myslím, že z GTčka, a že mě sveze. Jo - točilo to přes devět tisíc poměrně snadno a skoro pořád, jo - jelo to pěkně na vyhrkanou šestnáctku. Ale za těch asi šedesát kilometrů, co mi ukazoval, jak to jede, mu to sežralo přes třináct litrů benzinu a přes litr oleje.
On je malinko svůj, ale zlej kluk to není.
Copak Mičiho Peugeot. To byla kapitolka..... Dal tam nějakou jinou jednotku, myslím, že z GTčka, a že mě sveze. Jo - točilo to přes devět tisíc poměrně snadno a skoro pořád, jo - jelo to pěkně na vyhrkanou šestnáctku. Ale za těch asi šedesát kilometrů, co mi ukazoval, jak to jede, mu to sežralo přes třináct litrů benzinu a přes litr oleje.
On je malinko svůj, ale zlej kluk to není.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Ok, znamenam si.Marek píše:Jo, já jsem tomu vinen !!!
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
OK, znamenám si - to mi připomnělo docela pěkný vtip:
Někdo zvoní. Chlap jde otevřít a kouká, za dveřmi stojí smrtka. A praví: "Jsem tvoje smrt, jdu si pro tebe!" Chlap celý překvapený odpoví: "Jdi do prdele!" Smrtka na to: "OK - znamenám si, rakovina tlustého střeva."
Někdo zvoní. Chlap jde otevřít a kouká, za dveřmi stojí smrtka. A praví: "Jsem tvoje smrt, jdu si pro tebe!" Chlap celý překvapený odpoví: "Jdi do prdele!" Smrtka na to: "OK - znamenám si, rakovina tlustého střeva."
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- radek mb
- Příspěvky: 5193
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Rozhodně nemazat, zítra sem budu psát, jak jsem díky brutálnímu výkonu naftového motoru v Karose vzal driftem kruhový objezd v Benátkách a co na to říkali cestující. Dříve to nešlo zkusit, neboť jsme jezdili na bionaftu B100, ale přicházíme na B30 a to hned bude motor živější a táhnout ještě více od škoda, prakticky z volnoběhu.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 350/472
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
ach bože, takže na trati jsou ropáky upravené a benzíny seriové nebo co se snažíš teď uvést? Obě motorizace jsou upravené a obě jedo na plný plyn, takže jasně vidíš a hlavně cítíš které smrdí více nebo méně, proto jsem uváděl příklad z trati. A nepokoušej se tady zase psát o tom jak TDi v serii nekouří, prosímtě to už snad musí vidět všichni, že jsou to bláboly. Taky mám oktávku TDi kompletně seriovou a když ji přišlápnu tak mi jedno oko uskakuje do zpětného a druhé na cestu, protože mě zajímá co letí z výfuku, ale přitom to raději nechci vidět. Je to kouř, bohužel a smrdí ...Marek píše:Nevím, proč sem Atex tahá zážitky ze závodních tratí. To přece se silničním provozem nemá absolutně nic společného. Tam se (krom jiných úprav) přelévá palivem každé auto - naftové nebo benzinové. Jinak z toho výkon nedostaneš. Takže chápu, že to můžeš vnímat tak, že TDi kouří. Nepopírám, upravené motory s obrovskými výkonovými parametry si zakouří.
Ale my si tu, pokud sis nevšiml, povídáme o silničních vozidlech, o vozidlech sériových.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Tak to nevím, co máš za sériové TDi, protože například mně sériové TDi nezakouří, i kdybych se na hlavu stavěl. Ale je mi jedno, co tu blábolíš, protože Ty jsi vždycky v opozici a žiješ si patrně jinde, než já. Takže se neshodneme (což je mi ovšem naprosto buřt).
A to, co se děje na závodech, mě jako silničního řidiče vůbec nezajímá.
A to, co se děje na závodech, mě jako silničního řidiče vůbec nezajímá.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Kazdy diesel zacmudi a ked tebe nie tak mas moc lahku nohu asi, ked ide predomnou naftak do kopca sem tam chvilu idem v oblaku cierneho dymu... Prehanam, jasne, ale vidim ten dym... Uz aj na dialnici som si to obcas vsimol.
Troska odbocim
Preco mi uz dvaja automechanici tvrdili ze cierny dzm je olej a biely nafta ked som si isty ze to je naopak? Do embecka nedavam naftu a dymy nabielo, naopak D, DI, TDI, BiTDI auta po pridani dymia nacierno.... ???
Troska odbocim
Preco mi uz dvaja automechanici tvrdili ze cierny dzm je olej a biely nafta ked som si isty ze to je naopak? Do embecka nedavam naftu a dymy nabielo, naopak D, DI, TDI, BiTDI auta po pridani dymia nacierno.... ???
Ušetrime korunu, nech to stojí milión.
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Sme bohatý, že si kupujeme lacné veci...
Jedine Madit M8AD
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Kouřivost obecně (u každého motoru, bez ohledu na palivo) je dána technickým stavem. Pokud je motor v dobrém stavu, nekouří.
Nemám lehkou nohu, prostě jezdím.
Je třeba si uvědomit, kolik vozidel je nějakým způsobem upravených. Chiptuning zaplavil naše silnice a mnoho lidí mu podlehlo. Pokud se to udělá blbě, kouřivost se zvýší. Pokud se ovšem motor upraví dobře, kouřivost není.
Taky vídám mnoho aut, co hulí jak prokopnutá kamna - to nebudu říkat, že ne. Ale moje auto nekouří. Mnoho aut nekouří. Nekouří žádné auto, které je v dobrém technickém stavu a je v sérii.
Máme to blbý, my ropáci - naše emise jsou bohužel viditelné. Že z benziňáku s vadnou lambdasondou lítá z výfuku nespálený benzin (často v kapalném skupenství!!!), to je pravda a že to jsou prudce jedovaté emise, je taky pravda. Že v danou chvíli je hodnota CO ve výfukových plynech daleko přesahují 10% objemu, to je holý fakt. O emisích nespálených uhlovodíků ani nemluvím, tam to překračuje 1500 ppm i ve volnoběhu. Ale není to vidět. Proto v očích "pitomců" je naftový motor vrah živých organismů, zatímco benziňák je čistý jako lilie.
Podotýkám, že k tomu, aby se u benzinového motoru tohle stalo, není přímo nutné, aby lambdasonda byla úplně vadná. Ona klidně může být funkční. Ovšem stačí, aby praskla pojistka pro vyhřívání sondy. A je to hotové. Ovšem podle mnohých zde je naftový motor jediný vrah všeho živého.
Jste pokrytci, jinak vás nazvat neumím. Omezení pokrytci. A mám těch vašich blábolů pomalu plné zuby!
Nemám lehkou nohu, prostě jezdím.
Je třeba si uvědomit, kolik vozidel je nějakým způsobem upravených. Chiptuning zaplavil naše silnice a mnoho lidí mu podlehlo. Pokud se to udělá blbě, kouřivost se zvýší. Pokud se ovšem motor upraví dobře, kouřivost není.
Taky vídám mnoho aut, co hulí jak prokopnutá kamna - to nebudu říkat, že ne. Ale moje auto nekouří. Mnoho aut nekouří. Nekouří žádné auto, které je v dobrém technickém stavu a je v sérii.
Máme to blbý, my ropáci - naše emise jsou bohužel viditelné. Že z benziňáku s vadnou lambdasondou lítá z výfuku nespálený benzin (často v kapalném skupenství!!!), to je pravda a že to jsou prudce jedovaté emise, je taky pravda. Že v danou chvíli je hodnota CO ve výfukových plynech daleko přesahují 10% objemu, to je holý fakt. O emisích nespálených uhlovodíků ani nemluvím, tam to překračuje 1500 ppm i ve volnoběhu. Ale není to vidět. Proto v očích "pitomců" je naftový motor vrah živých organismů, zatímco benziňák je čistý jako lilie.
Podotýkám, že k tomu, aby se u benzinového motoru tohle stalo, není přímo nutné, aby lambdasonda byla úplně vadná. Ona klidně může být funkční. Ovšem stačí, aby praskla pojistka pro vyhřívání sondy. A je to hotové. Ovšem podle mnohých zde je naftový motor jediný vrah všeho živého.
Jste pokrytci, jinak vás nazvat neumím. Omezení pokrytci. A mám těch vašich blábolů pomalu plné zuby!
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Vy neumite diskutovat bez toho, abyste se napadali? Chlapci, neblbnete. Kdybyste se o tom bavili na sraze s kloubasou v ruce, tak si normalne pokecate a tyhle ruzne invektivy pouzivat nebudete.
Kazdopadne bych to opet shnrul. Ekologicnost/zdravotni nezavadnost porovnat porad neumime, ekonomika se da spocitat, vykonove parametry se daji zmerit a zbytek jsou jen nase pocity, ktere jiste nejsou nezanedbatelne, jen z pocitu nemuzeme vyvozovat nejake obecne pravdy. I kdyz se to tezko kroti, proste prani nemuze byt otcem myslenky.
Co stve me je to, ze na viditelne kourici diesely nemame zadne paky, nebo je nechceme pouzit. Ano, u benzinaku to neni videt, takze ten tezko na prvni sup vyhmatnout. Dalsi veci je, ze s temi diesely to s emisemy fakt nebude slavne, neb vzdy, kdyz chytnu na EK predemnou diesela, tak ho tam davi snad 20 minut za revu motoru a smradu. Co s tim delaji, netusim. S benzinem jsem byl vzdy do 5 minut venku at s karbecem nebo se vstrikem. A ano, diesel mi take vic smrdi. Jsou plyny, ktere nesmrdi a zabijeji. Kdyz nic, tak saze z diseselu svini
Ovsem s dobrym diselem se mi jelo opravdu prijemne, bez neustaleho podrazovani a revu motoru
. Ale jel sem treba i s obycejnejsim dieselem a ten moc nejel, ale zvladal pekne rozjezdy s velkou zatezi do kopce a podobne. Citelne mel dobry zaber v nizkych otackach. Naopak sem ridil treba dvoulitrovy benzin, ktery mel 110 kW, 5 valcu a rozjet se s tim svizne na jednicku vlastne neslo. V nizkych otackach to proste nejelo. Mozna to bylo jen pocitove, cas zrychleni sem nemeril. Kazdopadne kazde predjizdeni do 130 km/h znamenalo podrazovani.
Vsechno ma neco do sebe a neco ze sebe. Neznam moc benzinovych motoru, ktere by vydrzely tolik co dieselove. Ano, vytasite na me nejaky brumlavy 3 litr, ale to neni bezna motorizace, zatim co diesel 1.5 - 2.0 bezny je. Podotykam, nedelal jsem empiricky vyzkum, to co pisi mam jen z pozorovani okoli. Muze to byt nevhodny vzorek, ale nesnazte se mi tu jednim prikladem feldy 1.3 s 300 000 km neco vyvracet
. Na druhou stranu i benzinove motory se muzou chovanim podobat dieselum, ale tech je zrejme z duvodu vyssi spotreby (horsich emisi?) celkem malo. Jsou to treba 1.6 z feldy (vw) a 1.7 VAZ.
Pokud se podivate na krivky tociveho momentu motoru TSI (asi ne vsech, nevim presne ktery sem to nedavno hledal), tak uvidite, ze tocivy moment nabude maxima hned z kraje a viditelne orezane se drzi az do vysokych otacek. U diselu pro stejne auto jsem videl totez, jen v nizsim rozsahu otacek. Samotnou hodnotu kroutaku si bohuzel nepamatuju, ale velky rozdil to nebyl. Pak diesel ztraci smysl pro sve parametry a ma vyznam uz jen pro nizsi spotrebu (snad). Benzin se snazil dosahnout zadane vlastnosti dieselu - zaberu v nizkych otackach a ploche krivky tociveho momentu.
A ted rozuzleni po te me de facto ode na diesel - nemam dieselove auto. Nejezdim dlouhe trasy, nechci resit pripadnou zamrzajici naftu a kdyz se pri jizde chci pobavit, tak mi trocha vyssich otacek nevadi.
Kazdopadne bych to opet shnrul. Ekologicnost/zdravotni nezavadnost porovnat porad neumime, ekonomika se da spocitat, vykonove parametry se daji zmerit a zbytek jsou jen nase pocity, ktere jiste nejsou nezanedbatelne, jen z pocitu nemuzeme vyvozovat nejake obecne pravdy. I kdyz se to tezko kroti, proste prani nemuze byt otcem myslenky.
Co stve me je to, ze na viditelne kourici diesely nemame zadne paky, nebo je nechceme pouzit. Ano, u benzinaku to neni videt, takze ten tezko na prvni sup vyhmatnout. Dalsi veci je, ze s temi diesely to s emisemy fakt nebude slavne, neb vzdy, kdyz chytnu na EK predemnou diesela, tak ho tam davi snad 20 minut za revu motoru a smradu. Co s tim delaji, netusim. S benzinem jsem byl vzdy do 5 minut venku at s karbecem nebo se vstrikem. A ano, diesel mi take vic smrdi. Jsou plyny, ktere nesmrdi a zabijeji. Kdyz nic, tak saze z diseselu svini

Ovsem s dobrym diselem se mi jelo opravdu prijemne, bez neustaleho podrazovani a revu motoru

Vsechno ma neco do sebe a neco ze sebe. Neznam moc benzinovych motoru, ktere by vydrzely tolik co dieselove. Ano, vytasite na me nejaky brumlavy 3 litr, ale to neni bezna motorizace, zatim co diesel 1.5 - 2.0 bezny je. Podotykam, nedelal jsem empiricky vyzkum, to co pisi mam jen z pozorovani okoli. Muze to byt nevhodny vzorek, ale nesnazte se mi tu jednim prikladem feldy 1.3 s 300 000 km neco vyvracet

Pokud se podivate na krivky tociveho momentu motoru TSI (asi ne vsech, nevim presne ktery sem to nedavno hledal), tak uvidite, ze tocivy moment nabude maxima hned z kraje a viditelne orezane se drzi az do vysokych otacek. U diselu pro stejne auto jsem videl totez, jen v nizsim rozsahu otacek. Samotnou hodnotu kroutaku si bohuzel nepamatuju, ale velky rozdil to nebyl. Pak diesel ztraci smysl pro sve parametry a ma vyznam uz jen pro nizsi spotrebu (snad). Benzin se snazil dosahnout zadane vlastnosti dieselu - zaberu v nizkych otackach a ploche krivky tociveho momentu.
A ted rozuzleni po te me de facto ode na diesel - nemam dieselove auto. Nejezdim dlouhe trasy, nechci resit pripadnou zamrzajici naftu a kdyz se pri jizde chci pobavit, tak mi trocha vyssich otacek nevadi.
VAZ 2104 1.3 1989
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: Diesel nebo benzín? Kde je výkon?
Líbí se mi jak pokaždé předhodíš nějaké tabulky škodlivin abys nás varoval, že neviditelné splodiny z benzínu jsou škodlivější, škoda že už jsem to v tomhle tématu četl snad 5xMarek píše:Kouřivost obecně (u každého motoru, bez ohledu na palivo) je dána technickým stavem. Pokud je motor v dobrém stavu, nekouří.
Nemám lehkou nohu, prostě jezdím.
Je třeba si uvědomit, kolik vozidel je nějakým způsobem upravených. Chiptuning zaplavil naše silnice a mnoho lidí mu podlehlo. Pokud se to udělá blbě, kouřivost se zvýší. Pokud se ovšem motor upraví dobře, kouřivost není.
Taky vídám mnoho aut, co hulí jak prokopnutá kamna - to nebudu říkat, že ne. Ale moje auto nekouří. Mnoho aut nekouří. Nekouří žádné auto, které je v dobrém technickém stavu a je v sérii.
Máme to blbý, my ropáci - naše emise jsou bohužel viditelné. Že z benziňáku s vadnou lambdasondou lítá z výfuku nespálený benzin (často v kapalném skupenství!!!), to je pravda a že to jsou prudce jedovaté emise, je taky pravda. Že v danou chvíli je hodnota CO ve výfukových plynech daleko přesahují 10% objemu, to je holý fakt. O emisích nespálených uhlovodíků ani nemluvím, tam to překračuje 1500 ppm i ve volnoběhu. Ale není to vidět. Proto v očích "pitomců" je naftový motor vrah živých organismů, zatímco benziňák je čistý jako lilie.
Podotýkám, že k tomu, aby se u benzinového motoru tohle stalo, není přímo nutné, aby lambdasonda byla úplně vadná. Ona klidně může být funkční. Ovšem stačí, aby praskla pojistka pro vyhřívání sondy. A je to hotové. Ovšem podle mnohých zde je naftový motor jediný vrah všeho živého.
Jste pokrytci, jinak vás nazvat neumím. Omezení pokrytci. A mám těch vašich blábolů pomalu plné zuby!

Jo a k té debilní větě (musím to takhle nazvat), že TDi v dobrém stavu nekouří - už by ses měl na to vykašlat, myslím že máš nějaký blok, díky kterému zapíráš fakta.
A tématu, né není seriový diesel, který by byl tak šťavnatý jako seriový benzín

Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn