Fábie.
Moderátor: Moderátoři
Re: Fábie.
Já před nějakým týdnem pořídil druhý Opel Corsa B 1.0 12V, rok 1999, model 2000 100edition, 3 dveře (na to co chci bohatě stačí). Auto bez STK, ale stav velmi pěkný. ABS, klima, 4x airbag, elektrický posilovač řízení, střešní okno, vzadu dělitelný sedadla, funkční rádio ... autí jsem pořídil za 10 000kč, provedl běžný servis, technickou, koupil zimní pneu ... a i s přihlášením a povinným ručením jsem na 17 000kč. Navíc oproti Fabii tohle jezdí s nižší spotřebou, komfort jízdy je podobný a že to nemá extra výbavu? Na tom mi nezáleží, poněvadž ji nepotřebuju.
Je to prostě o prioritách daného jedince. Někomu stačí málo a je za to nad výsost spokojen, někdo holt potřebuje víc. Technicky a výbavou se to srovnávat nedá, to je jasný. Proto Fabii nehodnotím
Je to prostě o prioritách daného jedince. Někomu stačí málo a je za to nad výsost spokojen, někdo holt potřebuje víc. Technicky a výbavou se to srovnávat nedá, to je jasný. Proto Fabii nehodnotím
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Fábie.
To je dobrý teda,ale proč jsi nevzal nějakou o rok novější (skrze EKO a případně ekozóny v budoucnu).Jak jezdí 1.0 12V?
Re: Fábie.
Proč nějakou novější? Corsa B 1.0 12V splňuje od začátku výroby (rok 1996) euro 2.Tato ji navíc měla již zaplacenou . (Pokud myslíš, že všechny vozy od roku 2000 mají euro 3 a vyšší, není to pravda. To bych musel pořídit už Corsu C - euro 4 a ta se mi jednak nelíbí, jednak je dražší, jednak není tak spolehlivá a jednak má vyšší spotřebu ). A jak to jezdí? Jako litrovej tříválec. Oproti tříválcové Fabii to má kultivovanější chod motoru, jezdí okolo 5l/100km a díky váze je to i celkem svižný vůz. Nicméně stále platí, že je to litr, takže od motoru člověk nemůže čekat žádný zázraky.
EKO zóny mě nezajímají, v Brně se o nich zatím ani nahlas nemluví, do Prahy nejezdím. A než je zavedou, už tento vůz vůbec mit nemusím....
EKO zóny mě nezajímají, v Brně se o nich zatím ani nahlas nemluví, do Prahy nejezdím. A než je zavedou, už tento vůz vůbec mit nemusím....
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Fábie.
Do kopce jen o kousek méně, než TAZ 1500Vašátor píše:A jak to jezdí?
Re: Fábie.
Marťasi, v jednom konkrétním případě máš pravdu - ale to jen díky vadné lambda sondě, která občas ztratí signál a řídící jednotka přejde do nouzáku, načež to přijde o kupu koní. Pak je opravdu Corsa tupější jak TAZ 1500
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
1) Neřeším staré auto, ale Kalinu, pokud to někomu uniklo.
2) Kalina má na diagnostice vždycky 0 chyb, krom období, kdy mi na ní kapala voda z radiátoru, což jsem napsal. Technické mám taky dosud bez problémů.
2) Kalina má na diagnostice vždycky 0 chyb, krom období, kdy mi na ní kapala voda z radiátoru, což jsem napsal. Technické mám taky dosud bez problémů.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Fábie.
Promiň, Davide, ale Tvá Kalina JE staré auto . Bez urážky, ale je to prostě tak, ať se Ti to líbí nebo ne. Stejně jako moje Galaxy je staré auto. Ale taky jsem rád, že ho mám a neměnil bych (za novější model rozhodně ne). Ovšem nesnažím se 15 let staré auto srovnávat s novým modelem 2014 - to prostě šlapeš vedle .
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Já srovnávám ale Kalinu 2007 s Fábií 2009. Netvrdím, že Kalina je nové auto, takže jsi celkem mimo mísu, obojí jsem psal
Novou Fabii nemám k dispozici, takže jí těžko budu s něčím srovnávat.
A sorry, klasifikace staré/nové je jaksi relativní. Někdo má za staré to, co je 2012, někdo to, co má jen EURO 1 a starší. Já se těmhle nesmyslným klasifikacím vyhýbám, prostě to buď funguje, jak má, nebo ne.
Novou Fabii nemám k dispozici, takže jí těžko budu s něčím srovnávat.
A sorry, klasifikace staré/nové je jaksi relativní. Někdo má za staré to, co je 2012, někdo to, co má jen EURO 1 a starší. Já se těmhle nesmyslným klasifikacím vyhýbám, prostě to buď funguje, jak má, nebo ne.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Fábie.
No většina EU3 máVašátor píše:(Pokud myslíš, že všechny vozy od roku 2000 mají euro 3 a vyšší, není to pravda
EKO zóny mě nezajímají, v Brně se o nich zatím ani nahlas nemluví, do Prahy nejezdím. A než je zavedou, už tento vůz vůbec mit nemusím....
O ekozonach jsem cosi slyšel už i v brně.Navíc ti blbci/nebo pojištovny to můžou zavést plošně,jak tomu je myslím v německu nebo norsku.A pak budu možná nahranej
Re: Fábie.
Ono než to projde z "cosi slyšel" do momentu "stanovuje se", bude trvat ještě dlouho ...
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Fábie.
A mezitím to auto bude 30let starý veterán,ale odnesou to fabiatici ve starších dýzlech
Jo jo,pokrok nezastavíme.Hodně aut již má TSI,a to už většinou jede líp než motorizace od lady Bohužel
Dokonce již i ruské! motorky přecházejí z karburátorů(mmch Keihin) na vstřikování,to je znamení
Jo jo,pokrok nezastavíme.Hodně aut již má TSI,a to už většinou jede líp než motorizace od lady Bohužel
Dokonce již i ruské! motorky přecházejí z karburátorů(mmch Keihin) na vstřikování,to je znamení
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Když prototypově měla vstřikování Volha 21 v 50./60. letech a jezdily s ním taxiky v Leningradě, tak proč ne motorky v 21. století
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fábie.
Karburátory Keihin jsou dobré, sám mám na své motorce dva kouskyVoda píše:
Dokonce již i ruské! motorky přecházejí z karburátorů(mmch Keihin) na vstřikování,to je znamení
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: Fábie.
No jo,jenže už tak celkem primitivní motorka 750ccm stála víc než nový žigulík .Teď keihiny končí a bude jen vstřikování a kotouče,podražilo to o 50 tisíc,takže teď to stojí víc než niva
Re: Fábie.
Slyšte slyšte,následující moje pohádka má pobavit nejmenovaného majitele nového Hyundaie i30 combi z Kroměříže
Bylo nebylo,naši známí,to byla prostě rodina,kterou by jsme dneska označili za echt petrolheady
Děda:jezdil š1000MB,potom volha 21,dále koupil rapida 135.Potom sice koupil vectru B 1.8,ale furt jezdil jen s rapidem,takže vectra šla k otcovi a posléze k synátoroj .
Otec:jezdil Camaro,Pasata,Mercedes C a mercedes E,vše šestivál.plus chopper
Syn:V pěli letech buggina,v deseli letech fichtl 555,což jsem mu hodně záviděl,já jsem si svoji první motorku mohl koupit až ve třinácti a vůbec,nikdy to nebyl FICHTL dále v patnácti skůtr,v osmnácti ta vectra.
ješte po konci devasesátých let všeci říkali:korejce,čínany ani tchajwance né,to je mega nekvalita ,ani za mák.
je pravda že náš společný známej koupil 125ccm korejský skůtr,ale za dva roky mu za jízdy upadlo zadní kolo
A pointa?Dnes:
Děda si koupil Hyundai i30
otec si koupil korejské SUV na naftu.
synátor dostal fábii II 44kw HTP ,ale říkal mě,cituji:Ty vole,já jsem s tím spokojenej
Jinak jejich strýc prej měl v devadesátkách tři žiguli 1600 ,ale dneska prej jezdí v M-B ,takže tak
Bylo nebylo,naši známí,to byla prostě rodina,kterou by jsme dneska označili za echt petrolheady
Děda:jezdil š1000MB,potom volha 21,dále koupil rapida 135.Potom sice koupil vectru B 1.8,ale furt jezdil jen s rapidem,takže vectra šla k otcovi a posléze k synátoroj .
Otec:jezdil Camaro,Pasata,Mercedes C a mercedes E,vše šestivál.plus chopper
Syn:V pěli letech buggina,v deseli letech fichtl 555,což jsem mu hodně záviděl,já jsem si svoji první motorku mohl koupit až ve třinácti a vůbec,nikdy to nebyl FICHTL dále v patnácti skůtr,v osmnácti ta vectra.
ješte po konci devasesátých let všeci říkali:korejce,čínany ani tchajwance né,to je mega nekvalita ,ani za mák.
je pravda že náš společný známej koupil 125ccm korejský skůtr,ale za dva roky mu za jízdy upadlo zadní kolo
A pointa?Dnes:
Děda si koupil Hyundai i30
otec si koupil korejské SUV na naftu.
synátor dostal fábii II 44kw HTP ,ale říkal mě,cituji:Ty vole,já jsem s tím spokojenej
Jinak jejich strýc prej měl v devadesátkách tři žiguli 1600 ,ale dneska prej jezdí v M-B ,takže tak