Vlaky
Moderátor: Moderátoři
Re: Vlaky
U nás na jihu také dobré, jen taháme brněnský rychlíky brejlovcema. Paráda, jak za starejch časú. A naproti dvě barči na nákladu. To sou teprve prdy...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Vlaky
Ouzká bez problémů ? Pominu-li výluku z Chválkova na ObrataňMičun píše:U nás na jihu také dobré, jen taháme brněnský rychlíky brejlovcema. Paráda, jak za starejch časú. A naproti dvě barči na nákladu. To sou teprve prdy...
Co jsem koukal brzy ráno na 224 tak tam to bylo načas , někde i minutka náskok.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Ráno mě čekala cesta Choceň - Pardubice. Na koridoru obvykle jezdí každé 3-5 minut nějaký vlak. Dnes bylo vše jinak. Když už tam nějaký vlak byl tak často odstavený. Již ráno na parkovišti u nádraží mě překvapilo jak málo aut tam bylo. To už dlouho nepamatuju. Když jsem přišel do budovy, pochopil jsem. Všechny rychlíky zrušeny a u ostatních vlaků zpoždění.
Osobní vlaky typů elefant ale i obvyklé Bdmtee vagony byly nahrazeny značně zpožděnými Regionovami. Na hlavní průjezdné koleji stálo odstavené IC do Bohumína, asi už od předešlého dne. Takže případné vlaky (kterých mnoho nebylo) musely to ícéčko objíždět přes jiné koleje už tak zaplněného nádraží - několik odstavených osobních vlaků. Jediný vlak který jezdil jen s malými zpožděními do 15 minut byl motorák na lokální trati Choceň - Vysoké Mýto, ale vypadá to že kvůli převelení souprav jinam tam později během dne byly taky zpoždění až hodinu.
Naštěstí při čekání na nejistý rychlík, který měl údajně 80 minut, jel dříve expres, který zastavoval mimořádně i v Chocni. Souprava byla tažena brejlovcem, takže nejela tak rychle, jako běžné rychlíky - místy jsou úseky pro 160 km/h. Ale nějak jsem se do Pardubic dostal, vlak samozřejmě přeplněný, stál jsem u dveří.
Při příjezdu do Pardubic jen zmíním pár mých zajímavostí - RegioPanter tažen ř. 742, spojování 2 poštovních vlaků se 3! lokomotivami 163, za pomoci 742 Poštovní vlaky obvykle jezdí v noci...ne že jsou dopoledne ještě v Pardubicích.
V Pardubicích byl zrušen provoz trolejbusů, včetně 14Tr. Místo nich jsou na některé linky nasazeny autobusy, ale intervaly na všech linkách MHD jsou minimálně 20 minut a jsou plně přecpané.
Odpoledne jsem jel vlakem zpět do Chocně. Nejdřív chvíli trvalo, než se vyjasnilo jaký vlak vlastně na Choceň pojede, nejdřív do regionovy nastoupili lidi jedoucí na Kolín, včetně průvodčího. Po půl hodině je vyhnali s tím že vlak pojede na druhou stranu. Takže se vyměnili i průvodčí. Takže domu jsem jel místo běžného spěšného vlaku s kupéčkama a vozem pro přepravu zavazadel, jen malou regionovou, která měla problémy s rozjížděním a klepala se - jo, asi u nich běžný ale já s nima nejezdím. O rychlosti tohoto "spěšného" vlaku ani nemluvím, prostě to není na provoz na hlavním koridoru to ideální. Celou cestu do Chocně jsme však nepotkali žádný vlak - divné i v noci je mnohem větší provoz. Až v Zámrsku nás předjížděly 2 dálkové vlaky tažené brejlovci a v opačním směru jelo nějaké IC nebo EC tažené mašinou 742 - bez vytápění vozů
Před Chocní jsme ještě chvíli čekali, než se uvolní některá kolej u nástupišť, protože pořád ještě na 1. koleji stojí to odstavené IC vypadá to že tam bude blokovat hlavní kolej až do jara.
Jinak tenhle spěšňák jezdí obvykle z Pardubic směr Choceň, Ústí n. O., Letohrad, Lichkov, Klodzko. Průvodčí hned všechny informoval, že vlak jede zatím do Ústí a dál nikdo neví co bude...že se prý uvidí
Zítra ráno mě čeká opět cesta vlakem. Jsem zvědavý.
Osobní vlaky typů elefant ale i obvyklé Bdmtee vagony byly nahrazeny značně zpožděnými Regionovami. Na hlavní průjezdné koleji stálo odstavené IC do Bohumína, asi už od předešlého dne. Takže případné vlaky (kterých mnoho nebylo) musely to ícéčko objíždět přes jiné koleje už tak zaplněného nádraží - několik odstavených osobních vlaků. Jediný vlak který jezdil jen s malými zpožděními do 15 minut byl motorák na lokální trati Choceň - Vysoké Mýto, ale vypadá to že kvůli převelení souprav jinam tam později během dne byly taky zpoždění až hodinu.
Naštěstí při čekání na nejistý rychlík, který měl údajně 80 minut, jel dříve expres, který zastavoval mimořádně i v Chocni. Souprava byla tažena brejlovcem, takže nejela tak rychle, jako běžné rychlíky - místy jsou úseky pro 160 km/h. Ale nějak jsem se do Pardubic dostal, vlak samozřejmě přeplněný, stál jsem u dveří.
Při příjezdu do Pardubic jen zmíním pár mých zajímavostí - RegioPanter tažen ř. 742, spojování 2 poštovních vlaků se 3! lokomotivami 163, za pomoci 742 Poštovní vlaky obvykle jezdí v noci...ne že jsou dopoledne ještě v Pardubicích.
V Pardubicích byl zrušen provoz trolejbusů, včetně 14Tr. Místo nich jsou na některé linky nasazeny autobusy, ale intervaly na všech linkách MHD jsou minimálně 20 minut a jsou plně přecpané.
Odpoledne jsem jel vlakem zpět do Chocně. Nejdřív chvíli trvalo, než se vyjasnilo jaký vlak vlastně na Choceň pojede, nejdřív do regionovy nastoupili lidi jedoucí na Kolín, včetně průvodčího. Po půl hodině je vyhnali s tím že vlak pojede na druhou stranu. Takže se vyměnili i průvodčí. Takže domu jsem jel místo běžného spěšného vlaku s kupéčkama a vozem pro přepravu zavazadel, jen malou regionovou, která měla problémy s rozjížděním a klepala se - jo, asi u nich běžný ale já s nima nejezdím. O rychlosti tohoto "spěšného" vlaku ani nemluvím, prostě to není na provoz na hlavním koridoru to ideální. Celou cestu do Chocně jsme však nepotkali žádný vlak - divné i v noci je mnohem větší provoz. Až v Zámrsku nás předjížděly 2 dálkové vlaky tažené brejlovci a v opačním směru jelo nějaké IC nebo EC tažené mašinou 742 - bez vytápění vozů
Před Chocní jsme ještě chvíli čekali, než se uvolní některá kolej u nástupišť, protože pořád ještě na 1. koleji stojí to odstavené IC vypadá to že tam bude blokovat hlavní kolej až do jara.
Jinak tenhle spěšňák jezdí obvykle z Pardubic směr Choceň, Ústí n. O., Letohrad, Lichkov, Klodzko. Průvodčí hned všechny informoval, že vlak jede zatím do Ústí a dál nikdo neví co bude...že se prý uvidí
Zítra ráno mě čeká opět cesta vlakem. Jsem zvědavý.
- Přílohy
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- Michal Pokorný
- Příspěvky: 3826
- Registrován: ned led 28, 2007 20:53
Re: Vlaky
Dnes odpoledne v Lovosicích:
rychlík na Prahu 40 min.
osobák na Prahu včas
rychlík na Děčín 40 min.
osobák na Děčín včas
rychlík na Prahu 40 min.
osobák na Prahu včas
rychlík na Děčín 40 min.
osobák na Děčín včas
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
A na západě nic! Sakra a takových mimořádností všude. Viděl jsem i fotku ňákýho écéčka taženýho historickým Čmelákem. Nocovat na širej trati (samozřejmě bez vytápění) bych sice nemusel, ale hodinka dvě zpoždění, to musí bejt supr dobrodružství!
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
Romantika jak prase .Laďuša píše: ... Nocovat na širej trati (samozřejmě bez vytápění) bych sice nemusel, ale hodinka dvě zpoždění, to musí bejt supr dobrodružství!
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vlaky
Bejt tam nádražka, tak okKoko Loko píše:Romantika jak prase .Laďuša píše: ... Nocovat na širej trati (samozřejmě bez vytápění) bych sice nemusel, ale hodinka dvě zpoždění, to musí bejt supr dobrodružství!
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
By se v tom uváznuvším vlaku blahem jen pousmál a spolucestující by si na něm zlepšili náladu vybitím negativních emocí .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Re: Vlaky
Psal sem bratrovi, jestli uz roztapi parni lokomotivy. Zde je odpoved:
Prave sem se vratil z prace. Parada to byla aj bez parnich lokomotiv. Aby posunovaci lokomotivy vozily EC vlaky s railjety, to se jen tak nevidi. Doufam, ze to jen tak neuvidim. Dobry byl aj Regiojet. Vyjel za den s jedinym vlakem-dvoudilnym motorakem, ktery splasil od Arrivy. Pred polednem si to odfrcel smer Trinec. Doslo i k trapnemu pokusu s pantografovou jednotkou, ktera za velkych svetelnych efektu vyrazila smer Lysa nad Labem. Za hodinu se potupne vratila z Vysocan. Sem zvedav na zitrejsi nocni...
VAZ 2104 1.3 1989
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Tahle mimořádnost by byla ideální záminka proč vrátit na trať i muzejního českotřebovského Sergeje. Nebyl by jedinou lokomotivou bez vytápění u expresů a IC
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vlaky
A popadane stromy prorazet taranem, ne?
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vlaky
Proč ne, když včera a snad i dnes stahovali uvíznuté vlaky stroje Čmelák a Hektor i v okolí Prahy.
Evakuaci v okolí ČT zajištovaly dvě 742, tak by jim Sergej opravdu hodně pomohl. Každá mašina dobrá.
edit. něco z dnešního provozu zde http://archiv.chocen.tv/
edit 2: ten odstavený IC v Chocni stál celou noc (celkem 11 hodin) s cestujícími až do dnešního rána.
Evakuaci v okolí ČT zajištovaly dvě 742, tak by jim Sergej opravdu hodně pomohl. Každá mašina dobrá.
edit. něco z dnešního provozu zde http://archiv.chocen.tv/
edit 2: ten odstavený IC v Chocni stál celou noc (celkem 11 hodin) s cestujícími až do dnešního rána.
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Vlaky
Teď si říkám, jaké mají Rusové praktické zařízení proti námraze trolejí. Dají sběrač na Čmeláka a jezdí. Omlátí led a je klid.
Jestli by se u nás neměli také zamyslet a něco podobného pořídit...
Jestli by se u nás neměli také zamyslet a něco podobného pořídit...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...