![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dnes jsem vyměnil vzduchový filtr, těsnění pod parohy, pod karburátorem, i podložku mezi karburátorem a vyhřívanou "podkovou" v naději, že si to někde přisávalo vzduch, včera kladívko, palec v rozdělovači a kondenzátor.
V čem je problém. Šroubek na nastavení volnoběhu na levé straně je zašroubovaný natolik, že sytič prakticky nereaguje a za živého boha to neudrží volnoběh, pokud se ho snažím vyšroubovat. Druhý šroubek jsem zcela zašroubal a vytočil ho o dvě otáčky. Kroutím s tím prvním, dokud to skoro nechcípá a ten druhý otáčky zkrátka nezvýší. Ovšem jakmile odpojím odvětrání klikovky, z kterého se kouří ( nevím, kde je standart a kde už je to moc ), otáčky jdou nahoru. S tím souvisí i otázka, k čemu slouží podtlaková hadička z karburátoru do filtrboxu? Musí mít ke své funkci odvětrání, nebo ho můžu nechat odpojené?
Počítám, že karburátor asi bude ve stavu, kdy už nejde seřídit. Nebo ne? Dneska jsem volal nějakému pánovi z Kobylis a prý ho za 500,- dá dhromady.
Nechce si mi do toho motoru moc investovat, přeci jen ta 1,6 bude také něco stát. Jezdím na plyn a tak v září nechám vyvložkovat výfuková sedla, aby se hned nezaklepali ventily, chtěl bych o 0,5mm snížit blok, atd.