V Togliati majú zamestnanci nadpriemerné platy a manažéri im nosia na pás obložené chlebíčkyVeverka píše:V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.
![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Moderátor: Moderátoři
V Togliati majú zamestnanci nadpriemerné platy a manažéri im nosia na pás obložené chlebíčkyVeverka píše:V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.
To sice asi nee, nicméně HMMC je tímhle proslulej.Roman píše:V Togliati majú zamestnanci nadpriemerné platy a manažéri im nosia na pás obložené chlebíčkyVeverka píše:V hyundaji čr se vykořistují zaměstnanci a manažeři jsou potěmkinisté.
Jak už psal JMJ, ani nevíš, co kritizuješ.zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
Pája píše:Jak už psal JMJ, ani nevíš, co kritizuješ.zelvotron píše:No dvojitá podlaha je jenom chabá náplast na to, že to prostě nechtějí udělat v rovině. Dvojitá podlaha jenom zmenšuje a snižuje kufr, reálně ten prostor pod ní je v podstatě nevyužitelnej a taky si moc nedovedu představit na ní hodit něco těžšího - viz zrovna ta mnou postnutá fotka, tam je na podběhu drážka pro podlahu vidět.
Já jsem měl možnost, projet se na okruhu právě s motorem 1,2TSi (varianta 66kW). Nebyl sice ve Fábii, ale měl jsem s ním tu čest v Rapidu. Mohu jen potvrdit, že ten motor je hodně zábavnýMarek píše: Nejvíc mě oslovila ta verze 1,2 TSi - dynamika jako prase a spotřeba navzdory tomu velmi rozumná. Litránek byl takový tupější, ale co čekat od HTP, že? Nicméně do města dobré. Nafta jela moc pěkně, je to něco úplně jiného než bývaly 1,4 TDi PD dřív. Tohle má zcela jiný průběh točivého momentu, je to CR a jede to mnohem příjemněji. Spotřeba při velmi lehké noze pod čtyřmi litry.
V běžném použití by mi u toho motoru vadila absence 6stky, protože mi přišlo, že při 130 ti i na pětku točilo docela dost otáček... Takhle by se nedělala výborná spotřeba...dvk píše:Cha, na okruhu si člověk zablbne i se stodvacítkou. Na lámání chleba dojde, až se auto naloží pěti lidma a zapřáhne vozík cementu