Řekl bych, že Larguse do bazaru dal člověk, který si kupuje vždy nová auta a před první výměnou oleje (možná první garančkou) je dává do bazaru a zase kupuje nové auto.
Prostě nechce aby se mu v autě někdo hrabal, nechce platit za servis a raději zlevní z kupní ceny a má vždy nový kousek (po 4 letech pravidelně mění auto).
a) STK do 7/2016, tak to koupil v červenci 2012, 2 roky starý kousek ze salonu, nebo předváděcí vůz.
b) Nebo to byla novota na kterou půl roku čekal, letos po 4 letech udělal technickou (možná dělal STK bazar) a šlo to do prodeje. Za 4 roky najezdil 16 tkm, to je fakt docela málo na to, aby se člověk ještě o auto staral.
c) 4 roky se peklovat s autem, který někomu nesedí by bylo skoro divný.
d) Něco je zjevně na odchodu a už nechce investovat, tak to dal do bazaru.
Jeví se mi jako nejpravděpodobnější možnost b) i když prakticky každý auto v bazaru je d), tedy s nějakým problémem.
Jeden starý automechanik, ke kterému jsem před lety jezdil (už nežije, teď jezdím k jeho kolegovi - jeho učedníkovi) si vždycky naopak kupoval auto které mělo kolem 40 tkm a najezdil dalších 40 tkm. Pak ho dával pryč. Tvrdil, že je to nejlepší úspora, že auto nejvíc ztratilo na ceně a po dalších 2 letech za které najezdil těch svých 40 tkm ho dal pryč, že ještě neztratilo dále na ceně tak moc. Nechtěl spravovat vlastní auto a jen měnil oleje a spotřebák. Dost jsem se divil, že toto podnikal třeba i u Toyoty Corolly tak někdy cca v roce 1998. Dělal to tak prý celý život s každým autem. Dnes už tato ekonomika určitě neplatí. Dneska bude lepší mít nový auto a po nějaký době ho dát pryč. Dost aut je v těch 40 -80 tkm v dnešní době třeba problémová, nebo před větší investicí (třeba i zásluhou předchozích majitelů), jak je vidět z různých diskusí a recenzí. No a nebo pak koupit nějaký starší vyzkoušený držák. Jak pozoruju, tak střední a průměrný výrobky (obecně, nejen auta) mizí z trhu a směřují buď k levnějším a nebo naopak k dražším výrobkům. Jsou jen levný, nebo drahý. Průměr se přestává vyrábět a cenou se průměr nerozliší.