
Moje první "opravdová" GO motoru
Moderátor: Moderátoři
Re: Moje první "opravdová" GO motoru
dvk zde ! Mám jiné starosti a tak jsem se odhmotnil, ale myslím na to a nejpozději v třetí pětiletce to určitě klapne !
Jdu to řešit.

2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Moje první "opravdová" GO motoru
Jo a málem bych zapomněl - mám tu ještě tu svíčku pro mušketýra. Ale tam asi bude problém s předáním. Musíme něco vymyslet.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Moje první "opravdová" GO motoru
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
Re: Moje první "opravdová" GO motoru
Mám ho !
Dneska jsem si vyzvedl od JmJ píst, díky všem zúčastněným ladapošťákům a samozřejmě Markovi.
Zaujalo mě to množství úsad, kolik má ten píst naběháno ?
A jak se jinak daří ? Nějaké nové zajímavé fotéčky ?

Zaujalo mě to množství úsad, kolik má ten píst naběháno ?
A jak se jinak daří ? Nějaké nové zajímavé fotéčky ?

2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Moje první "opravdová" GO motoru
Opravdu nemáš zač, je to šrot určený k likvidaci.
Ten píst je vyměněn v rámci servisní údržby po 20.000 motohodinách, časově to vychází cca 2,5 roku provozu na plný výkon (bez významnějších prostojů). Ty úsady způsobuje síra (přesněji sirovodík, který v procesu dále reaguje na elementární síru); vzniká jako vedlejší, bohužel nežádoucí produkt fermentace.
20.000 motohodin na těchto motorech lze přirovnat k cca 2 až 2,5 milionům ujetých kilometrů na motoru nákladního auta. S tím rozdílem, že asi jen málo motorů v nákladních autech má výkon kolem 1500-2000 koní
.
BTW: Ještě tu mám jeden píst - už si skoro nevzpomínám, kdo ho chtěl. A pro mušketýra je tu svíčka.
Jinak se daří vcelku dobře, v práci jsem víceméně spokojený. Po roce jsem dostal smlouvu na neurčito, což je dobré hlavně v případě výpovědi, že tam aspoň trochu svítá naděje na nějaké to odstupné. Firma jede, že skoro nestíháme, poptáváme jednoho šikovného servisního technika do týmu. Velké dvacetitisícové servisy letos nejsou, tedy skoro nejsou (loni jich bylo sedm, letos dva), takže ani nových fotek moc nemám. Ale myslím, že jich tu je celkem dost, zejména z mé návštěvy výrobního závodu GE v Jenbachu.
Ten píst je vyměněn v rámci servisní údržby po 20.000 motohodinách, časově to vychází cca 2,5 roku provozu na plný výkon (bez významnějších prostojů). Ty úsady způsobuje síra (přesněji sirovodík, který v procesu dále reaguje na elementární síru); vzniká jako vedlejší, bohužel nežádoucí produkt fermentace.
20.000 motohodin na těchto motorech lze přirovnat k cca 2 až 2,5 milionům ujetých kilometrů na motoru nákladního auta. S tím rozdílem, že asi jen málo motorů v nákladních autech má výkon kolem 1500-2000 koní

BTW: Ještě tu mám jeden píst - už si skoro nevzpomínám, kdo ho chtěl. A pro mušketýra je tu svíčka.
Jinak se daří vcelku dobře, v práci jsem víceméně spokojený. Po roce jsem dostal smlouvu na neurčito, což je dobré hlavně v případě výpovědi, že tam aspoň trochu svítá naděje na nějaké to odstupné. Firma jede, že skoro nestíháme, poptáváme jednoho šikovného servisního technika do týmu. Velké dvacetitisícové servisy letos nejsou, tedy skoro nejsou (loni jich bylo sedm, letos dva), takže ani nových fotek moc nemám. Ale myslím, že jich tu je celkem dost, zejména z mé návštěvy výrobního závodu GE v Jenbachu.
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- mušketýr
- Příspěvky: 1253
- Registrován: stř srp 23, 2006 11:19
- Bydliště: U Strakonic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Moje první "opravdová" GO motoru
Pokud by se o píst nikdo nepřihlásil tak o něj mám zájem.M.S:
Ne SMS, ne SZ.
Pouze volat!
602132238
Pouze volat!
602132238