Chester píše:Igithegreat píše:Jedine co mi vadi, ze piskaji pri dobrzdeni brzdy, ale pry je to nekvalitne udelane, a piskat to bude mi rikal mechanik (trochu je poladil, ale piskaji znovu).
vyndat destičky, srazit jim hrany a mělo by být ticho...
Jinak gratuluji k pokoření problému.
No takže destičky sice pískaj pořád, takže když jedu kolem zastávky kolikrát už se lidi radostně ohlížej, že jim už přijela tramvaj, ale to bylo skoro to poslední, co by mě trápilo, protože hlavně ta gratulace Igimu k vyřešení hlavního problému byla tehdy předčasná.
Když mě to vypeklo poprvé, tak jsem pak napružil kontakty v paticích relátek u řj, jelikož mi přišlo že ty relé, zvlášť hlavní relé a relé pumpy jdou v těch paticích zasunovat poměrně lehce. Pak byl na pár měsíců klid (tedy pokud nepočítám že prasknul střední díl vejfuku) až včera mě to pořádně vypeklo, takže jsem relátko pumpy vyhodil, proklemoval vodičem natvrdo a ... nic, točí točí nenaskočí, sundám deklík pod sedačkou, změřím napětí na konektoru čerpadla a v pořádku 12 v, tak připojím čerpadlo natvrdo z jinýho zdroje av pohodě nastartuju a běží. Takže proměřím odpor + vodiče od relátka ke konektoru čerpadla a 70 ohmů, zahejbu svazkem a začne to lítat od nekonečna do 10 ohmů. Tak si řikám, kudy protáhnu nouzově další vodič, ale najdu pokračování toho šedýho vodiče, moc nechápu proč ho rusácí tak vedli, ale třeba nějakej smysl to má, z relátek totiž jde do hlavního svazku ze kterýho asi po 5 cm vystupuje a pokračuje do svazku s dalšíma dvěma vodičema pravděpodobně snímače paliva. No a tady se pak nachází takovej prapodivnej šedivej konektor mrška, jehož kontakty byly zoxidovaný až to nebylo hezký a navíc vůbec v sobě nedržely, ale šly lehce v sobě bez odporu posunovat, takže jsem to odrbal, prostřík konkaktolem a napružil, přičemž sem si mimochodem skříp prst když mě sjeli kleště. Odpor vedení k pumpě je teď 0,4 ohmů a nemění se při pohybu s vodičema. Tak nerad bych to zakřik, ale od tohodle snad už bude klid, k dokonalosti by už chybělo jen tam dát to původní čerpadlo.
Mimochodem poněkud mi uniká smysl toho konektoru a proč vodič na 5 cm dávali do hlavního svazku, proč nejde rovnou k relátkům, leda by se ten konektor dal pochopit jako příprava pro lpg na vypínání čerpadla, jinak nevím
No tedy celkem teď nájezd něco k 19 tis., z toho 3000 mnou, těch problémů tam zatím bylo víc než sem čekal, ale je to holt daň za to, že je to uloženka a nestlihly se ty věci pořešit v záruce a naopak dlouhodobým neježděním se ještě zhoršily. Na druhou stranu aspoň že stav kornoutů vzadu je 100% (což jsem si ověřil při opravě sklápění zadních sedadel

).
A ještě další věci mě čekají, tedy aspoň to co zatím vím

, ale to tak nějak znám, což je na jedu stranu fajn, na druhou stranu už mě to trochu nudí dělat pořád to samý, aktuálně třeba vyměnit plechovou bandasku v zadním blatníku, ale s tim se počítal už na začátku.
Takže zatím budu válčit dál a mimochodem na závěr - všechny ty relátka, i ty původní, jsou ok, takže mám 3 náhradní, kdyby někdo potřeboval
