Aro M461
Moderátor: Moderátoři
Re: Aro M461
...a co v Slunce seno ... tam jezdilo taky Aro nebo Gazík
budu se na to muset mrknout...
budu se na to muset mrknout...
®; Člen LKCS
- Michal Ltm
- Příspěvky: 160
- Registrován: pon dub 16, 2012 16:50
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aro M461
Jak píší na http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 13&t=23455Laďuša píše:Hezký ty stránky, akorát mě docela zarazilo, že v plno filmech, kde jsem byl přesvědčenej, že jezdí Gázík, je vlastně ARO. Jak se dá ARO od GAZe opticky jednoduše a spolehlivě rozlišit?
Nejjasnější rozdíl je v tom, že Aro má přední sklo vcelku a Gaz půlené a Emka má stěrače dole a Gaz nahoře. Rozdílů je víc (délka větracích "žáber" nad předními blatníky, rámečky oken na dveřích, . . .) Ale to sklo a stěrače jsou nejzřetelnější.
Re: Aro M461
A taky podle barvy. ARO nikdy nebylo khaki, protože nebylo vojenský. Když je to zelený, je to GAZ.
Re: Aro M461
¨tak a mám ve sbírce další kus a o to vzacnejší jedíný seriově vyrabění terenní automobil v Čechách se seriovým číslem 000005
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Aro M461
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Aro M461
U nás tomu říkají - "papamobil". Asi nejošklivější off co existuje.
Co totorizace? vydechla 1.9D?? Nebo oturbená?
Špéry fungujou??
Co totorizace? vydechla 1.9D?? Nebo oturbená?
Špéry fungujou??
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
- miro263
- Příspěvky: 421
- Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
- Bydliště: Horehronie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Aro M461
Toto nieje ten francuzko - aviacky projekt ? Auerland alebo tak nejako??? Doma som mal STOP, kde to auto predstavovali.
Edit:
Odpovedam si sam. Ano je to ono . Uz som si to vygooglil.
AVIA A11 TREND
http://www.svarny.cz/wp-content/uploads/avia02.jpg
http://www.svarny.cz/wp-content/uploads/avia01.jpg
Edit 2: Aha, ved to mas v podpise
Edit:
Odpovedam si sam. Ano je to ono . Uz som si to vygooglil.
AVIA A11 TREND
http://www.svarny.cz/wp-content/uploads/avia02.jpg
http://www.svarny.cz/wp-content/uploads/avia01.jpg
Edit 2: Aha, ved to mas v podpise
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Re: Aro M461
přešně tak je to licence auverlanda a vyraběla to avie cca 250ks celkem
a je to prostě offroad interiel jen plech v kterém jsou budíky a špery to bohužel nemá v základu by to mělo mít vzadu samosvor ale třeba třibodové zavěšení náprav moc offroadu v základu nemá
jj je v tom klasika 1.9d 47kw
a stou ošklivoštý to je mně se to že předu líbí a zvedlá štřecha bejt musí protože to je 6 místní vzadu jsou daní lavice na bokách a velikostně to je o 10 cm dělší jak niva a o cca 10 užší jak niva
a je to prostě offroad interiel jen plech v kterém jsou budíky a špery to bohužel nemá v základu by to mělo mít vzadu samosvor ale třeba třibodové zavěšení náprav moc offroadu v základu nemá
jj je v tom klasika 1.9d 47kw
a stou ošklivoštý to je mně se to že předu líbí a zvedlá štřecha bejt musí protože to je 6 místní vzadu jsou daní lavice na bokách a velikostně to je o 10 cm dělší jak niva a o cca 10 užší jak niva
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Aro M461
Nafoť to 3bodové zavěšení náprav, ať vidíme něco zajímavého...
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Aro M461
a jěště něčo pro tebe Viku převody v nápravách to má 5,38 nevím o offu kterej má větší
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Aro M461
To musí lézt po zdi, ne?
Re: Aro M461
Riki... to musí mět tyhle převody s 55KW motorem
Jo a převody v difu nejsou všechno, záleží na celkovém sladění převodů v převodovce a přídavce.
Terrko mělo v difech 1:4.625, Lanďák má 1:3.53 a přesto je na redukci pomalejší, protože má přídavku 1:3.332, kdežto terrko má 1:2.
Jo a převody v difu nejsou všechno, záleží na celkovém sladění převodů v převodovce a přídavce.
Terrko mělo v difech 1:4.625, Lanďák má 1:3.53 a přesto je na redukci pomalejší, protože má přídavku 1:3.332, kdežto terrko má 1:2.
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Re: Aro M461
vnitřek auta prostě tam není nic navíc co by bralo místo
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Aro M461
a přední náprava prostě luxus líp to snad ani udělat nejde jen portaly tomu chybí a jen dodělat kryt vany motoru
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Re: Aro M461
zadní naprava ty chyby jen kotouče
Lada Niva 1.7i GM praktik rok 1997 offroad
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki
Lada Niva special 1,7i GM rok 2000 pracovní
Avia a11 trend
Aro M461
https://www.facebook.com/kovarriki