Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Moderátor: Moderátoři
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Bych to s tím balením zase nepřeháněl, ať v tom nekondenzuje voda, co tak vyvrtat do řj dole dírku
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
A nebo zaslepit topný článek,aby byl bez vody.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
To jako vazne? Si delate prdel, ne? Ja to rikam furt, ze Kalinu nebrat .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Copak copak, chybí jí hranky?Koko Loko píše:To jako vazne? Si delate prdel, ne? Ja to rikam furt, ze Kalinu nebrat .
Bílý LADA a okřídlená spol.
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Komu zvoní hranka?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Dmatej je o několik kol čtení zpět, problém s ŘJ měl taky, a je nasraný na Fridex G12+, neb je to svinstvo jak sliny Vetřelcovy, prosákne všude.
Dmatej svou ŘJ zachránil - vysušil, vydrbal lihem, přepájel jeden naleptaný spoj a přelakoval ho lakem na nehty, ŘJ obalil do izolačky. Půl roku ok, min. týden opět horší starty, včera ŘJ ven, to svinstvo prosáklo i skrz lepidlo izolačky a to aniž by přestala lepit!
Jen jsem to vysušil a pokud mi někdo řekne, jak se k tomu posranému topení dostanu, má u mě pivo - pouze za předpokladu, že se mi to fakt povede .
Jinak ŘJ se teď válí opět u spolujezdce pod nohama a auto jezdí bez problémů. Do Sadské se stejně chystám, už mám menší seznam úkonů, takže se mi v tom nechce nijak moc rejpat. Na Sadskou vyrazím ve chvíli, kdy vychytám menší problémy na Laďce (zadní brzdy, přechod na elektrický ostřikovač, brutální zatékání kolem skla řidiče - houba v povinné výbavě ; v září mě u ní čeká další STK, když už mám kompresor, tak vystříkám dutiny a znovu přetřu štětkou prahy ).
Dmatej svou ŘJ zachránil - vysušil, vydrbal lihem, přepájel jeden naleptaný spoj a přelakoval ho lakem na nehty, ŘJ obalil do izolačky. Půl roku ok, min. týden opět horší starty, včera ŘJ ven, to svinstvo prosáklo i skrz lepidlo izolačky a to aniž by přestala lepit!
Jen jsem to vysušil a pokud mi někdo řekne, jak se k tomu posranému topení dostanu, má u mě pivo - pouze za předpokladu, že se mi to fakt povede .
Jinak ŘJ se teď válí opět u spolujezdce pod nohama a auto jezdí bez problémů. Do Sadské se stejně chystám, už mám menší seznam úkonů, takže se mi v tom nechce nijak moc rejpat. Na Sadskou vyrazím ve chvíli, kdy vychytám menší problémy na Laďce (zadní brzdy, přechod na elektrický ostřikovač, brutální zatékání kolem skla řidiče - houba v povinné výbavě ; v září mě u ní čeká další STK, když už mám kompresor, tak vystříkám dutiny a znovu přetřu štětkou prahy ).
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Prechod na elektricky ostrikovac? Vitej v 21. stoleti .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Laďuša
- Příspěvky: 12129
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Zatejkání kolem skla řidiče se opraví samo Zezačátku mi tam taky teklo, v obouch rohach, cestou v dešti jsem sušil hadrem, páč stružka vody tekoucí do podpalubovky mi nebyla zrovna sympatická... Ale časem se to samo asi zaneslo bordelem nebo co a přestalo to týct
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
OFFTOPIC, týká se 2101:
Prdel vody. Pointa je totiž v tom, že na skle bejval zvnějšku nalepenej takovej "ubrus". Ten jsem kdysi strhnul. Už vím, k čemu tam byl - vodu odháněl na vnější stranu dveří, zatímco teď teče na tapec a dovnitř
Krom toho to těsnění kolem okna je tvrdý jako prase, podotýkám, že mám okna z 2104
Prdel vody. Pointa je totiž v tom, že na skle bejval zvnějšku nalepenej takovej "ubrus". Ten jsem kdysi strhnul. Už vím, k čemu tam byl - vodu odháněl na vnější stranu dveří, zatímco teď teče na tapec a dovnitř
Krom toho to těsnění kolem okna je tvrdý jako prase, podotýkám, že mám okna z 2104
Naposledy upravil(a) dmatej dne čtv črc 24, 2014 16:34, celkem upraveno 1 x.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Bohužel i já dnes se starou ŘJ měl problémy, byť se zatím chovala vcelku slušně. Jelikož mne čeká dovolená, tak kontrola stavu ŘJ bude nutná a pokud tam bude mokro, pak opět pokus o nápravu dle návodu Dmateje...
Nová ŘJ je kdesi mezi Ruskem a ČR už asi třetí týden...
Nová ŘJ je kdesi mezi Ruskem a ČR už asi třetí týden...
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Vyndej jí hned jak můžeš, je to chvilka - jeden šroubek na sundání toho plastu z interiéru a pak šroubky na "saně" - ty jsem tam ani nedával zpátky, drží to bez nich dobře. A odpojit kabel, tj. ke straně motoru vyšoupnout tu oranžovou pojistku zásuvky, a ten konektor vyjede sám zároveň. A hvězdičkovej šroubovák, aby se člověk dostal do ŘJ.
G12+ je agresivní na tišťákový spoje, to je největší zlo, ale neznehybní to auto, dokud se to neodchlípne a nepotrhá. Auto začne zlobit spíš díky vodivosti tý kapaliny, která se dostane mezi zásuvku a tišťák a propojí co nemá. Vysychá to pomalu, možná by to šlo spíš vyfoukat kompresorem ven.
Já už zase jezdím krásně bez problémů, chytá z první, jen jsem nechal tišťák přes noc na stole (a utřel jsem ho, kam jsem se dostal ubrouskem).
Na dovolenou bych se s tím nebál, ale nedával bych jí zpátky pod topení, dokud nebude pořádně těsnit.
G12+ je agresivní na tišťákový spoje, to je největší zlo, ale neznehybní to auto, dokud se to neodchlípne a nepotrhá. Auto začne zlobit spíš díky vodivosti tý kapaliny, která se dostane mezi zásuvku a tišťák a propojí co nemá. Vysychá to pomalu, možná by to šlo spíš vyfoukat kompresorem ven.
Já už zase jezdím krásně bez problémů, chytá z první, jen jsem nechal tišťák přes noc na stole (a utřel jsem ho, kam jsem se dostal ubrouskem).
Na dovolenou bych se s tím nebál, ale nedával bych jí zpátky pod topení, dokud nebude pořádně těsnit.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Tak Princezna vydržela cestu bez problémů. ŘJ zkontrolována, opravdu celá obalena igelitem, všude sucho. A jelikož před každým vyřazením se musel prošlápnout plyn, tak mne se synátorem napadla taková blbost. Co zvýšit přitažením plynového lanka volnoběžné otáčky na 1000 ot./min.? Stalo se a ejhle mám rázem po problému. Otáčky jsou kolem 800 za minutu. A jen v momentě, kdy se ŘJ zachce "pumpovat", tak se otáčky zvýší k 1000 ot/min, ale vskutku jen krátkodobě. Za celou cestu už auto nechcíplo ani jednou, spotřeba se nezvýšila. Žádný problém s nastartováním, žádný problém při vypínání motoru po jízdě...
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
jako nouzové řešení ok, jinak naprd, a není v háji servo volnoběhu, nebo čidlo polohy klapy?
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
- dmatej
- Příspěvky: 2847
- Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
- Bydliště: Přehýšov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ex-Radkova modrá Kalina 1118
Po pravdě, ŘJ může vypadat jak chce ok, ale nemusí být. Pokud můžeš, zkus jinou, jestli se to chování změní, je to v ní, jestli ne, je to ovládání ventilu volnoběhu.
Jinak mojí ŘJ jsem v sobotu vyměnil, protože moje utěsnění nebylo dokonalé, nateklo do ní zas, a i když všechno vypadá ok, nepodařilo se mi ani s měřákem najít žádnou vadnou cestu na tišťáku, ale startuje se špatně studený motor.
Výměna ŘJ je tak na 5 minut, akorát spárování s imobilizérem je na hodinu
Dám návod ...
Jinak kvůli zkoušce nní nutné tohle dělat, auto nastartuje i bez imobilizéru, jen bude svítit kontrolka.
Jinak mojí ŘJ jsem v sobotu vyměnil, protože moje utěsnění nebylo dokonalé, nateklo do ní zas, a i když všechno vypadá ok, nepodařilo se mi ani s měřákem najít žádnou vadnou cestu na tišťáku, ale startuje se špatně studený motor.
Výměna ŘJ je tak na 5 minut, akorát spárování s imobilizérem je na hodinu
Dám návod ...
Jinak kvůli zkoušce nní nutné tohle dělat, auto nastartuje i bez imobilizéru, jen bude svítit kontrolka.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).