LPG v 2103
Moderátor: Moderátoři
Re: LPG v 2103
neprojde STK, pokud je zapsáno tažné a na autě není při prohlídce STK tak je to taky špatně
Re: LPG v 2103
To by nevadilo, spis co policie
Re: LPG v 2103
Na plnící hrdlo nemusí být přeci nutně díra v blatníku.
Po staru u 2101 bývalo na úhelníčku pod zadním nárazníkem a nebylo to skoro vidět. Pokud tomu nebrání nějaký novodobý předpis..... jako že asi ne, protože hrdlo je vždycky v deformační zóně.
Nebo po novu pokud vejde pod současné víčko a pak se našroubuje jen taková plnící redukce. A pod víčko by se to vejít mělo, když to tak dělají u Nivy.
Tady je třeba ten úhelníček i u Nivy: http://www.neptun-harfa.cz/Niva/3230.html U 2101 měl táta hrdlo kolmo na směr jízdy, tedy na bok a nebylo to skoro vůbec vidět.
U 21103 se mi to před zástěrkou vyloženě nelíbí, ale asi to žádnému předpisu nebrání: http://www.neptun-harfa.cz/VAZ-21103/3249.html O tomto řešení jsem doposud nevěděl.
Tady je ta varianta pod víčko. Tam se místo skoro vždycky někde najde: http://www.neptun-harfa.cz/Priora/3346.html
S tím tažným je to zrovna zajímavý příklad. Co když bude tažný týden v servisu samostatně bez auta. Na autě ho nepotřebuješ, servis si ho demontuje, vymění kabeláž, zásuvku, navaří novou ISO kouli, natře a pak namontuje ? Stejně by to mohlo být s vymontovanými některými sedadly z auta, což jsem nějakou dobu měl a při kontrole na cestě problém nebyl. Sedadla jsou taky zapsaná v TP jako místa i když tam momentálně nejsou. Na STK by určitě ani jedno neprošlo, ale v provozu při kontrole to snad nevadí, ne ? Spíš hlídka hledá obráceně co je na autě namontované a není zapsané a má být.
A tažný je supr věc, málokdo se Ti pak lepí extrémně na zadek, protože si nechce dát koulí do chladiče a plastovýho nárazníku, aby neměl jen tak z vlastní hlouposti škodu za 15-30 tisíc (u standardního současného auta), když nedodrží bezpečnou vzdálenost. No a i když mnozí nedodržují bezpečnou vzdálenost, tak nevídám tak často, že vnitřním zrcátkem koukám jen na kapotu a nevidím tomu za mnou světla (do chvíle, než si všimne té koule). Koule na pevno a s montáží na klíč se dle zákona sundavat nemusí, když se jede bez vozíku. Tažný bych nikdy z auta nesundal i když ho v zásadě skoro nepotřebuju.
Po staru u 2101 bývalo na úhelníčku pod zadním nárazníkem a nebylo to skoro vidět. Pokud tomu nebrání nějaký novodobý předpis..... jako že asi ne, protože hrdlo je vždycky v deformační zóně.
Nebo po novu pokud vejde pod současné víčko a pak se našroubuje jen taková plnící redukce. A pod víčko by se to vejít mělo, když to tak dělají u Nivy.
Tady je třeba ten úhelníček i u Nivy: http://www.neptun-harfa.cz/Niva/3230.html U 2101 měl táta hrdlo kolmo na směr jízdy, tedy na bok a nebylo to skoro vůbec vidět.
U 21103 se mi to před zástěrkou vyloženě nelíbí, ale asi to žádnému předpisu nebrání: http://www.neptun-harfa.cz/VAZ-21103/3249.html O tomto řešení jsem doposud nevěděl.
Tady je ta varianta pod víčko. Tam se místo skoro vždycky někde najde: http://www.neptun-harfa.cz/Priora/3346.html
S tím tažným je to zrovna zajímavý příklad. Co když bude tažný týden v servisu samostatně bez auta. Na autě ho nepotřebuješ, servis si ho demontuje, vymění kabeláž, zásuvku, navaří novou ISO kouli, natře a pak namontuje ? Stejně by to mohlo být s vymontovanými některými sedadly z auta, což jsem nějakou dobu měl a při kontrole na cestě problém nebyl. Sedadla jsou taky zapsaná v TP jako místa i když tam momentálně nejsou. Na STK by určitě ani jedno neprošlo, ale v provozu při kontrole to snad nevadí, ne ? Spíš hlídka hledá obráceně co je na autě namontované a není zapsané a má být.

A tažný je supr věc, málokdo se Ti pak lepí extrémně na zadek, protože si nechce dát koulí do chladiče a plastovýho nárazníku, aby neměl jen tak z vlastní hlouposti škodu za 15-30 tisíc (u standardního současného auta), když nedodrží bezpečnou vzdálenost. No a i když mnozí nedodržují bezpečnou vzdálenost, tak nevídám tak často, že vnitřním zrcátkem koukám jen na kapotu a nevidím tomu za mnou světla (do chvíle, než si všimne té koule). Koule na pevno a s montáží na klíč se dle zákona sundavat nemusí, když se jede bez vozíku. Tažný bych nikdy z auta nesundal i když ho v zásadě skoro nepotřebuju.
Re: LPG v 2103
Jo to ja bych naopak vyuzil tazny ale chtel bych ho sundavaci, na jednicku sem to jeste nevidel... a jak je to vlastne s tim zapisem do TP co je pro to potreba?
Re: LPG v 2103
Já ho měl montovaný od certifikovanýho technika, který si pro něj sjel do SportJachtu do Úval (na 2104, koule sundavací na 2 šrouby se šestihranem - tak může být na autě furt). Dal mi razítko do záručáku. Jestli zapsal do TP si z hlavy nepamatuju, musel bych se podívat, myslím, že spíš ne. No a pak už rovnou na zápis na STK. To bylo všechno, je to už ale 19 let. Postup bude předpokládám stejný.
http://www.tazna-zarizeni-praha.cz/tazn ... 6-2101-03/ Tak tady ho máš. Jak píšou, tak Ti ho i namontují. (Myslím, že mě vyšlo tenkrát asi tak na stejno. Ušetřil jsem nejméně dvojku na samotným závěsným zařízení proti prodejně Autolady. Tažný mívali v Ladě příšerně drahý a na tehdejší ceny byla dvojka třetina měsíčního platu. Montáž trvala asi hodinu a půl na počkání, ale montovali mi to jinde. Montoval to starší pán, já byl celou dobu u montáže, přidržoval jsem při vrtání a sundaval zadní světlo, protože neměl dlouhý trubkáč na sundání zadní lampy v kombíku).
Podle výkresu by to mohlo být to samé tažné i když je tam načrtnutý favorit. 2 šrouby mám taky zespodu. Pásek pod kufr bude asi taky univerzálně malovaný, mám jen na jednu stranu se 4 dírama a pak 2 šrouby do nárazníku. Může se to ale lišit podle hmotnosti přívěsu - nebrzděný / brzděný. Mám do 510/780 kg, takže na větší karavan ani na podvozek pro loď či na převážení dalšího veterána to rozhodně nebude...... Koukám, na 2104 stojí skoro dvojnásobek, co jsem za něj dal předtím a než stojí teď na 2101. Kdysi dávno mi jeden pán říkal, že za Ladou tahal i velký karavan. Tenkrát se na hmotnosti na cestách tolik nehledělo. Jen měl přes celý kufr silný plech z vnitřní části, přes který prošrouboval to tažný. Než tam dal ten plech, tak mu karavan soustavně prohýbal plech karoserie v kufru. Prý s tím procestoval mnoho dovolených i v cizině. Dnes by si plechu asi někdo pod kobercem podlahy v kufru nevšiml a nezkoumal, ale příliš velký (těžký) přívěs je dneska na cestě velký problém, hodně velký.
http://www.tazna-zarizeni-praha.cz/tazn ... 6-2101-03/ Tak tady ho máš. Jak píšou, tak Ti ho i namontují. (Myslím, že mě vyšlo tenkrát asi tak na stejno. Ušetřil jsem nejméně dvojku na samotným závěsným zařízení proti prodejně Autolady. Tažný mívali v Ladě příšerně drahý a na tehdejší ceny byla dvojka třetina měsíčního platu. Montáž trvala asi hodinu a půl na počkání, ale montovali mi to jinde. Montoval to starší pán, já byl celou dobu u montáže, přidržoval jsem při vrtání a sundaval zadní světlo, protože neměl dlouhý trubkáč na sundání zadní lampy v kombíku).
Podle výkresu by to mohlo být to samé tažné i když je tam načrtnutý favorit. 2 šrouby mám taky zespodu. Pásek pod kufr bude asi taky univerzálně malovaný, mám jen na jednu stranu se 4 dírama a pak 2 šrouby do nárazníku. Může se to ale lišit podle hmotnosti přívěsu - nebrzděný / brzděný. Mám do 510/780 kg, takže na větší karavan ani na podvozek pro loď či na převážení dalšího veterána to rozhodně nebude...... Koukám, na 2104 stojí skoro dvojnásobek, co jsem za něj dal předtím a než stojí teď na 2101. Kdysi dávno mi jeden pán říkal, že za Ladou tahal i velký karavan. Tenkrát se na hmotnosti na cestách tolik nehledělo. Jen měl přes celý kufr silný plech z vnitřní části, přes který prošrouboval to tažný. Než tam dal ten plech, tak mu karavan soustavně prohýbal plech karoserie v kufru. Prý s tím procestoval mnoho dovolených i v cizině. Dnes by si plechu asi někdo pod kobercem podlahy v kufru nevšiml a nezkoumal, ale příliš velký (těžký) přívěs je dneska na cestě velký problém, hodně velký.
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: LPG v 2103
Na STK tazne nezapisuju.... (iba kontroluju v pripade ak si ho montujes sam) Funguje to takto:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ozidla.htm
Inac teda ta kontrola na STK je uzasna (aspon ta co som absolvoval ja) Technik kukol na auto opytal sa kolko ma km, vliezol pod auto ,hovno tam videl, lebo polka tazneho je uchytena pod vyfukom a krycim tepelnym plechom, vyliezol von a povedal ze je to v poriadku, zaplatil som, dali mi papier a siel som si ho dat zapisat na dopravne. Napr. zapojenie zasuvky ho vobec nezaujimalo...
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... ozidla.htm
Inac teda ta kontrola na STK je uzasna (aspon ta co som absolvoval ja) Technik kukol na auto opytal sa kolko ma km, vliezol pod auto ,hovno tam videl, lebo polka tazneho je uchytena pod vyfukom a krycim tepelnym plechom, vyliezol von a povedal ze je to v poriadku, zaplatil som, dali mi papier a siel som si ho dat zapisat na dopravne. Napr. zapojenie zasuvky ho vobec nezaujimalo...
Roman
Re: LPG v 2103
Netvrdím, že STK na něco bylo. Taky koukali a protože tenkrát to bylo snad jen na jednom místě koukali v ohromné frontě aut na ulici. Co 5 minut, to jedno auto. Pak razítko. Na zápis na policii jsem už zapomněl. Je to fakt dlouho. 
