Brzdy - účinost a vadnutí

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět

Připadají Vám brzdy u Lady desítkové řady oproti vozům jiných značek:

Anketa končí za pon kvě 05, 2008 07:47

Lepší
0
Žádná hlasování
Srovnatelné
6
43%
Horší
8
57%
 
Celkem hlasů: 14

Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Majo »

to je hlavny dovod preco vsetci masovo menia bubny za kotuce a Ladaklub to nepostretlo. Vacsina automobiliek ma liatinove a hlinikove sa ani nedaju zohnat...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
usirew
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od usirew »

Tak jsem na to koukal a bude třeba nový prase :( finta se svěrákem nepůjde, neb jsem nestrhl matici, ale ulomil šroub, tedy vše co čouhalo. A matice od hadičky je měkká, že bych ji snad i rozžvýkal já sám :o a vůbec nepovolím žádný šroub, co je k tomu praseti, vše akorát strhnu :( WTF
Kdo se v tom má vyznat o_O
Uživatelský avatar
zelvotron
Příspěvky: 6276
Registrován: čtv lis 23, 2006 10:32
Bydliště: Praha

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od zelvotron »

Majo píše:to je hlavny dovod preco vsetci masovo menia bubny za kotuce a Ladaklub to nepostretlo. Vacsina automobiliek ma liatinove a hlinikove sa ani nedaju zohnat...
dlužno podotknout, že většina automobilek má litinový bubny a žádný problémy s nima, narozdíl od lady, ale co aspoň to hezky vypadá :mrgreen:

Jo a bacha na to, bubny se daj koupit od různejch výrobců a některý jsou ještě o dost horší jak originál (menší tloušťka litinovýho věnce, menší výztuhy apod, a zkroutí se ještě víc a dřív jak origo.
21113 >>> 21113 >>> 21113

Komu není rady, tomu není pomoci.
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od dmatej »

Želvo, dřív jak origo to už ani nejde, resp. moje Kalina trhla rekord :D Ten buben byl dovyvažovanej od výroby, hliník kolem litiny se odloupal zhruba na půlce, a stáčení a vyvažování nepomáhalo. Druhej je OK. Prostě jsem vyměnil oba.
Jinak není pravda, že by jiný automobilky s litinou neměly problémy, ono je to všude stejný (Škoda a nejspíš i jinde) - jak to auto naložíš a potřebuješ jezdit po kopcovitým městě, je litinovej buben neštěstí. Ale jak programátoři říkají, "to není chyba, to je vlastnost" :D

U Lady jsem originální bubny nikdy nepřehřál, a že monstr nákladů jsem už pár vezl.
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
Karbi 69
Příspěvky: 4
Registrován: ned čer 01, 2014 13:09

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Karbi 69 »

Ahoj,

mám menší dotaz, nedá se sehnat větší brzdový kotouč, respektive aby měl ten kotouč větší brzdnou plochu... je to na nivu rv.98 ? Váha hraničí trošku s přetížením a bohužel nemůžem vyndat nic s kufru, vše co tam máme musí být.. Nebo nepasuje tam kotouč z jineho auta ?

Díky moc za odpověd
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od radek mb »

Toto je téma pro Lady desítkové řady. Svůj dotaz nasměruj do sekce Niva.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
usirew
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od usirew »

Zdravím pánové, mám dost zvláštní problém s brzdami a nevím si rady, co jsem koukal tak jsem nic podobného nenašel. Myslel jsem, že postačí odvzdušnit brzdy přes odvzdušňovací šrouby, ale to nijak nepomohlo. Než abych tady popisoval problém tak jsem natočil video, onen syčivý zvuk se ozýval od pedálu. https://www.youtube.com/watch?v=uOD5oaQhlT8
Kdo se v tom má vyznat o_O
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od JmJ »

Uplne chytry z toho videa nejsem, ale pokud seslapnuti brzdy cvici s otackami motoru a navic neco syci, tak sazim na to, ze motor si prisava vzduch pres posilovac brzd. Takze bud je "deravy" posilovac, nebo neco kolem neho. Ale hadal bych na samotny posilovac.
VAZ 2104 1.3 1989
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Luděk Musil »

Taky to může být hadice podtlaku od sání k posilovači. Ale pokud to syčí v kabině :dontknow: tak asi posilovač. I když se závadou posilovače se tady na foru ještě nikdo "nepochlubil". L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
JmJ
Příspěvky: 6585
Registrován: úte čer 01, 2004 11:30
Bydliště: Kromeriz

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od JmJ »

Luděk Musil píše:Taky to může být hadice podtlaku od sání k posilovači. Ale pokud to syčí v kabině :dontknow: tak asi posilovač. I když se závadou posilovače se tady na foru ještě nikdo "nepochlubil". L.
Pak by to sycelo v motoru (jak pises) a navic by asi na to nemel vliv zmacknuty pedal. V posilovaci je trvale podtlak a myslim, ze jak hybes pedalem, tak by se ten podlak nemel moc menit. Ae kdyz to pri seslapnuti brzdy zahoupe fest s otackama motoru, tak to musi v ten moment nekde hodne nasat vzduch.

Na VAZu 2110 je vsechno mozne. Tam po 2 letech odejde to, co na klasice vydrzelo 30 let :-)
VAZ 2104 1.3 1989
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Majo »

spatny ventil na posilovaci?
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
usirew
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od usirew »

tak jsem na to se strýcem koukal a zjistili jsme, že za pedálem, jak je manžeta, která skrývá nějaký asi plastový váleček, tak ten váleček je od kapaliny a nevím jestli chodí v nějakém těsnění, ale zdá se mi, že právě kolem tohohle válečku to syčí.... Fakt se v tom nevyznám a navíc to má totálně blbý přístup :(
Co víte o tom co je za pedálem?
Kdo se v tom má vyznat o_O
Uživatelský avatar
dmatej
Příspěvky: 2847
Registrován: pon bře 14, 2005 20:44
Bydliště: Přehýšov
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od dmatej »

Že by hlavní brzdovej válec (a posilovač)?
Stroje Laďka 2101 a Beruška 1118 a Punťa (Grande Punto) a Škleblík (VW Passat).
usirew
Příspěvky: 87
Registrován: sob bře 05, 2011 12:55
Bydliště: Orlová
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od usirew »

Tak po konzultaci s kolegy, jsem se dověděl, že to může být prasklá membrána v posilovači. Asi s tím nikdo nemáte zkušenost, co? Nevíte zda to jde sehnat zvlášť nebo nějak opravit aniž bych musel měnit celý posilovač
Kdo se v tom má vyznat o_O
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: Brzdy - účinost a vadnutí

Příspěvek od Majo »

rozhodne cely posilovac, je to zlisovane, co by az taky problem nebol, ale diely na to nezozenies....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“