Skautská Niva - "Červenáček"
Moderátor: Moderátoři
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10570
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
no ... on je trošku zásadní problém ... v roku výroby
= pro veteránskou testaci minimální věk vozu je 30 let. L.
= pro veteránskou testaci minimální věk vozu je 30 let. L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
...no jasně 2017, ale to hlásil skaut od začátku, že bude ještě nějaký rok muset počkat, já měl na mysli co tam Láďuša vidí jako nevhodného (plastové zrcátka se daj vyměnit)
®; Člen LKCS
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Na Nivce bude ještě hodně práce. Sedačky se musí vyměnit, určitě dveře kufru (jsou ve špatném stavu) atd. Proto se tomu teď s klukama věnujeme a v srpnu se budeme "zaučovat" v jednom servisu, ať zvládneme co nejvíce prací sami. To že z ní může být veterán až za dva roky a pár měsíců, vímeRaduz píše:...no jasně 2017, ale to hlásil skaut od začátku, že bude ještě nějaký rok muset počkat, já měl na mysli co tam Láďuša vidí jako nevhodného (plastové zrcátka se daj vyměnit)
Některým z vás napíšu do SZ zdůvodnění, proč chceme jít touto cestou, vím že je to na první i druhý pohled nepochopitelné. A za chvilku tady dám pár fotek z dnešního dne, kdy byla Nivka sama na sebe vydělávat "na panském"
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Třetí obrázek je hádankou - kde se na Nivě nachází tento detail?
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ač je to k nevíře, bude to zřejmě "zámek" dvířek zavazadlového prostoru.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Ty brdo petlice tretich dveri, to bude chtit do atestace odstranit
®; Člen LKCS
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak tak... petlice kufru je špatný nápad. Velmi nedoporučuji. Asi předchozímu majiteli nešel vyměnit zámek ve dveřích (je rozbitý), tak to vyřešil tímto způsobem. Ale nedomyslel, že dveře nebudou dostatečně doléhat a přes těsnění mu bude zatékat do vnitřních spár. Škoda dveří, jsou v těch místech atypicky silně zkorodované, takže půjdou pryč.
Přidávám fotku neoriginálních sedaček.
Ještě bych chtěl poprosit, jestli by se našla nějaká dobrá duše, která by ofotila, nebo poskytla el.verzi stran 1 až 7. Vlastislav Tůma - ÚDRŽBA A OPRAVY AUTOMOBILŮ LADA. V mém antikvariátním výtisku tyto strany chybí. A je to zrovna obsah knihy
Přidávám fotku neoriginálních sedaček.
Ještě bych chtěl poprosit, jestli by se našla nějaká dobrá duše, která by ofotila, nebo poskytla el.verzi stran 1 až 7. Vlastislav Tůma - ÚDRŽBA A OPRAVY AUTOMOBILŮ LADA. V mém antikvariátním výtisku tyto strany chybí. A je to zrovna obsah knihy
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Čau, knížku mám a úplnou (koupil sem na burze za 30 Kč ) Můžu pujčit- máš to kousek nebo klidně naskenuju
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
tie sedacky vyzeraju velmi podobne ako Recaro montovane v Nemecku. Akurat nie su asi v najlepsom stave...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Roman
- Příspěvky: 1285
- Registrován: úte čer 01, 2004 09:18
- Bydliště: Kralův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Hmm, asi tazko Recaro sa vacsinou k svojim vyrobkom priznava vysivkou alebo kovovym stitkom... a ta matica na hlavovej opierke...Ale netvrdim to Zrejme by sa to dalo lepsie poznat podla konzoly (uchytenia do karoserie)
Roman
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
presne preto som napisal velmi podobne, chyba mi tam prave ten napis. Ale zas, co ine ma hlavovu opierku s koleckom
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
To jsou přesně ony
- skautmalenovice
- Příspěvky: 130
- Registrován: ned kvě 11, 2014 05:52
- Bydliště: Zlín-Malenovice
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Tak včera jsme byli poprvé na místě, kde bude Niva odvádět práci, pro kterou byla pořízena především - obsluha tábora.
Podařilo se nám s redukcí bez větších problémů vyjet z vesnice na tábořiště. Niva jede tuto trasu s řidičem a nákladem 150-200 litrů vody v barelech. Ty jsou uloženy v zadní části vozu, po vyjmutí zadní sedačky.
Je to náročný kopeček a máme problém s teplotou -> míří až k cca 115 stupňům. A laicky popsáno: náplň chladiče se začne "vařit" a následuje únik části kapaliny.
Moje řešení bude prozatím takovéto:
1.) chladič vyčistíme
2.) profoukneme vzduchem žebra
3.) vyměníme kompletně náplň (co doporučujete?)
Máte nějaké další nápady, jak snížit zahřívání? (obr. k profilu kopce)
Podařilo se nám s redukcí bez větších problémů vyjet z vesnice na tábořiště. Niva jede tuto trasu s řidičem a nákladem 150-200 litrů vody v barelech. Ty jsou uloženy v zadní části vozu, po vyjmutí zadní sedačky.
Je to náročný kopeček a máme problém s teplotou -> míří až k cca 115 stupňům. A laicky popsáno: náplň chladiče se začne "vařit" a následuje únik části kapaliny.
Moje řešení bude prozatím takovéto:
1.) chladič vyčistíme
2.) profoukneme vzduchem žebra
3.) vyměníme kompletně náplň (co doporučujete?)
Máte nějaké další nápady, jak snížit zahřívání? (obr. k profilu kopce)
Re: Skautská Niva - "Červenáček"
Někde může být něco zarostlýho... Možná ještě sundat hadici a mrknout v jakým stavu je vedení zevnitř,ale jestli bede zarostlej chladič zevnitř,tak poznáš prd.Kolega řešil zarostlý radiátor na volvu koupelí v arvě,a pomohlo to,ale jestli zkusit výplach celého motoru... Určitě je ale něco špatně,skoro denně jezdím něco podobného(asi ne takové převýšení) ale s mám vzadu přes půl tuny+ 250 kilo posádka a krámy, a přes 95 teplota nepřeleze.Jinak k náplni- dají se sehnat chladící náplně pro extra zatěžovaný auta bez obsahu vody.Mají vyšší teplotu varu,nezmrznou,nekorodujou kov.díly a měli by i lépe přenášet teplo.
Jen nevím kde jsem to viděl,ale evidentně pro Tebe nebude problém to najít A otázka je co to koštuje
Jen nevím kde jsem to viděl,ale evidentně pro Tebe nebude problém to najít A otázka je co to koštuje
Lada Niva 1.7i 96 - karbec
Subaru Legacy 2.5
Subaru Legacy 2.5