Dnes mne ráno čekala STK, Oranžáda ovšem na STK vyloženě nechtěla. To, že občas nechce chytit na brnk, ale musí se vypnout sytič a pohrát si s plynem, jsem zvyklý. Dnes ráno jsem však skoro vystartoval baterku a Oranžáda ani neškytla. Byl pouze cítit benzín a slyšet tupé točení startérem při skomírající baterii. Nervy před STK vystřídaly nervy z toho, abych tam vůbec odjel ... sundám tedy víčko rozdělovače, zatočím startérem a kladívko bez jiskřičky. Kua co to je??? Koukám na drát od rozdělovače k cívce a zůstal mi v ruce. Rychle nožem odizolovat, strčit pod matku indukční cívky .... brnk a jelo se

UF
Jedu z STK, jsem skoro OK a nezmokl jsem (moje noční můra)
Oranžáda dnes prošla technickou kontrolou, poprvé jsem však prvně absolvoval technickou a až po vylepení červené známky, jsem jel na emise (stejná firma)

. Na Oranžádě budu muset v budoucnu vyměnit jeden svislý čep (dával jsem před 25 000km starší), lehounce je prý cítit. A pak se ještě stalo to, co jsem předpokládal = drobný nesouběh na zadních brzdách, poněvadž jsem díky tekoucímu guferu diferenciálu nedávno měnil krom gufera i olejem rozmočené pakny, jen na jedné straně samozřejmě. Přední brzdy ve stavu A1, rafičky hezky v zákrytu a tak Oranžáda prosvištěla technickou nadále už beze ztráty kytičky. Samotné emise už byla brnkačka
Jediné co mi přišlo takové podivné bylo, že jsem si více připadal jako u testu z historie VAZu, než na STK

. Dotazy typu "co znamená znak" , "žiguli v nějaké řeči znamená prý sprosté slovo, proto přešli na název Lada? A název VAZ se už nepoužívá?" ... do teď nevím, zda mě technik jen tak zkoušel, nebo jestli to myslel vážně. Každopádně jsem mu udělal přednášku
No, jdu nabalit věci do kufru
