Balu 2103
Moderátor: Moderátoři
Re: Balu 2103
Koukám, že se nám tu rýsuje další "nová" krásná 03
Foťák už mám připraven a když se nic nezmění, tak si zítra cvičně vyndám kus sametky
Foťák už mám připraven a když se nic nezmění, tak si zítra cvičně vyndám kus sametky
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Balu 2103
Paráda a co ten rámeček jak na něj ?
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Tak jsem volal známému, co loni dodělal GO 2106 a.... Tam ty sametky jdou i s těmi lištami (chromový rámeček), což jsem netušil a nejsem schopen Ti dál poradit - musí se Ti ozvat někdo s 03/06. Já Ti mohu nafotit jen 01, tam je to brnkačka - bez lišt.balu píše:Paráda a co ten rámeček jak na něj ?
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Balu 2103
Cože co? Jaké chromové lišty? Pokud myslíš nerezové lišty na rámu dveří, tak ty ničemu nepřekáží. Celý systém je naprosto stejný jako na 2101, nerezové ozdobné lišty na rámu dveří jsou pouze nacvaknuty na rámu.
Pokud chceš vyndat sametky, musíš začít vyndáním okna. Bez toho se nehneš. Sundáš tapec dveří a odšroubuješ vnitřní vodící lištu se sametkou. Odšroubuješ okno z držáku lanka a pustíš ho do dveří. Poté je potřeba oddělat krycí lištu skla (nerezová lišta s plastovým břitem těsnícím okno). Ta drží na třech bodech (prolisovaný zpětný "háček"), dva jsou cca 10-15cm od kraje, třetí cca uprostřed. Je bezpodmínečně nutné je najít. Lištu zatlačíš co nejvíce dolů dveří a v místě jejího úchytu ji lehce odpáčíš šroubovákem, aby jsi přejel při vyndávání onen zpětný háček. Lišta hodně drží, ale překonání onoho zpětného háčku je cítit. Jakmile se lišta v místě háčku pokřivý, přiohne či zdeformuje, je konec a už ven půjde pouze s poškozením. Pokud se ti ji podaří vycvaknout třeba jen z jednoho krajního úchytu, lze ji pak ven vysunout. Ale je potřeba dvou lidí. Jakmile budou lišty venku, sametku podebereš šroubovákem jak říkal Valda a vytáhneš ji ven. Můžeš začít i vysunutím odspodu. Rám trojúhelníkového okénka pak vyndáš jednodušše, odšroubuješ ho (nahoře ve dveřích v rámu je také šroubek) a i ze sklem ho vytáhneš směrem do okna a ven. Nerezové lišty kryjící rám dveří se sundávají nejlépe tupým šroubovákem, kdy je z vnitřní strany rámu po malých krůčkách vyťukáváš ven. Je potřeba opatrně, aby se lišta nezkroutila. Snad jsem to popsal dobře, naposledy to dělal kolega
Pokud chceš vyndat sametky, musíš začít vyndáním okna. Bez toho se nehneš. Sundáš tapec dveří a odšroubuješ vnitřní vodící lištu se sametkou. Odšroubuješ okno z držáku lanka a pustíš ho do dveří. Poté je potřeba oddělat krycí lištu skla (nerezová lišta s plastovým břitem těsnícím okno). Ta drží na třech bodech (prolisovaný zpětný "háček"), dva jsou cca 10-15cm od kraje, třetí cca uprostřed. Je bezpodmínečně nutné je najít. Lištu zatlačíš co nejvíce dolů dveří a v místě jejího úchytu ji lehce odpáčíš šroubovákem, aby jsi přejel při vyndávání onen zpětný háček. Lišta hodně drží, ale překonání onoho zpětného háčku je cítit. Jakmile se lišta v místě háčku pokřivý, přiohne či zdeformuje, je konec a už ven půjde pouze s poškozením. Pokud se ti ji podaří vycvaknout třeba jen z jednoho krajního úchytu, lze ji pak ven vysunout. Ale je potřeba dvou lidí. Jakmile budou lišty venku, sametku podebereš šroubovákem jak říkal Valda a vytáhneš ji ven. Můžeš začít i vysunutím odspodu. Rám trojúhelníkového okénka pak vyndáš jednodušše, odšroubuješ ho (nahoře ve dveřích v rámu je také šroubek) a i ze sklem ho vytáhneš směrem do okna a ven. Nerezové lišty kryjící rám dveří se sundávají nejlépe tupým šroubovákem, kdy je z vnitřní strany rámu po malých krůčkách vyťukáváš ven. Je potřeba opatrně, aby se lišta nezkroutila. Snad jsem to popsal dobře, naposledy to dělal kolega
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Balu 2103
Popsáno výstižné tak se dotoč nějak pustím držet palce
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Vašek to popsal velmi dobře, já Ti k tomu dodám foto jednak toho výstupku a jakýsi plánek, kde se ty tři výstupky nachází. Je to měřené od vnitřní hrany rámu okna. Tak jsem si aspoň něco konečně odnesl do sklepa
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Balu 2103
dik všem
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Tak zas chvilku jsem dělal na auti par fotek přidáno
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Těším se ,procházím podobným obdobím a beru inspiraci u soudruhů v maďarsku ,jsou to strašné zvířata zde má inspirace jest ,ale nápravy fakt rozebírat nebudu ,před barákem by to fakt nebylo moc dobré stačí že se mi doma válí půl auta a čistí se doma ve vaně
http://www.veteranzsiguli.hu/vukmann-at ... 06_79.html
http://www.veteranzsiguli.hu/vukmann-at ... 06_79.html
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Balu 2103
No ja to rozebral do šroubku
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Mít garáž ,razím stejný postup , já třeba přes týden čistím všechny věci v motorovém prostoru ,škrábu podběhy a chystám si na vaření což bude pro mě asi nejhorší práce i když vaření tam až tak moc není no ,tož si přejme ať nám to vyjde a sejdem se na srazu a zrobíme společnou fotáž
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Balu 2103
No snad to stihnu nejhorší bude lak
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Já to vidím spíš na Jedovnici nemám šanci ani finance to stihnout .........ale pak zaburácí maďar a já vpluju se svým naleštěným Vazem do kempu
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Re: Balu 2103
No jo já toho mam tak nějak víc o víkendech chalupa pak spousta akci z 924 to a v lete půjdu do servisu já 4 generálka kolene
Mitschubischi l 200 1998, ford focus 2008,porsche 924. 1979 http://balu200.rajce.idnes.cz/
Re: Balu 2103
Já mám teď naražené žebra a bouli na palici ,bolí to jako čert,ještě koleno aby toho nebylo málo a již tři dny jsem na auto nešáhl ,k tomu ještě sháním práci tak paráda .........
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN