Modrý Valentýn
Moderátor: Moderátoři
Re: Modrý Valentýn
Dnes mi volal nový majitel Valentýna a vypadá to, že je Valentýn v dobrých rukou. Autíčko ke kompletně vyvařené a momentálně se chystá na celolak do původního odstínu
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Modrý Valentýn
nebudu nejaké fotky? prípadne nepríde majiteľ medzi nás?
Minule mi povedala jedna milá pani,
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Maťo mne sa zdá že ty si ani, ani, ani.
Musíš vedieť kde máš miesto, musíš niekam
patriť,
nemôžeš sa takto motať a tárať dve na tri.
Re: Modrý Valentýn
Fotky mi sliboval, ovšem zatím nic. O Ladasrazu jsem mu říkal, uvidíme.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrý Valentýn
Hergot, taková krásná barva a úplně nová? Slint.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Modrý Valentýn
Tak Valentýn je opravdu v dobrých rukou. Proběhla klempířská oprava a nový lak . Autíčko ještě hotové není, ale můžeme doufat, že jej na nějakém srazu uvidíme
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- mceza
- Příspěvky: 2076
- Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
- Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Modrý Valentýn
Jé, mění se klínky. Doufám, že vědí, co si pohlídat...
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...
Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Re: Modrý Valentýn
Krásnýýý,dostal se do dobrých rukou,to je dobře.
Re: Modrý Valentýn
Rony, čím ty 2 krasavce ošetřuješ a jak dlouho to vydrží ? To je lesk jako blesk. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=61&t=20409Rony píše:Krásnýýý,dostal se do dobrých rukou,to je dobře.
Re: Modrý Valentýn
Tomáši a tady to vidíš .... fotky někdy pěkně klamou. Rony to má samozřejmě naleštěné velice pěkně, ale ...tomass píše:Rony, čím ty 2 krasavce ošetřuješ a jak dlouho to vydrží ? To je lesk jako blesk. http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=61&t=20409Rony píše:Krásnýýý,dostal se do dobrých rukou,to je dobře.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Modrý Valentýn
Ahoj Tome,jak píše Vašek na fotce je to docela dobrý teda ten můj vaz ale lak není úplně dokonalej,dělal jsem ho sám ale měl jsem špatnou pistol a není tam lesk jak by měl být.Leštím to klasika Tempo ale tekuté,né v té tubě a docela to tomu vždy pomůže.Ta škoda 100 má origoš lak a taky tempo,jen se to musí dělat častěji.
Re: Modrý Valentýn
Tak zaše žádná novinka. Taky Ti už s ohledem na věk škodovky hrozí proleštění jako mě.
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Modrý Valentýn
To, že to není dokonale stříklé není taková tragedie. Záleží spíš na tom, jak je rovný podklad a jak silná je vrstva nové barvy. " Rozleštit " to, to není žádná ostuda . Občas se dívám, jak na Discovery??? nebo kde dávají renovace/předělávky aut. Každé!! tam dělají v lakovně a přebrušují a leští. Opakuji Přebrušují a pak leští. Já jsem si vždycky připadal méněcenný, když my v novém laku (především opravy) zůstával lehký pomeranč, ač jsem to nalíval na hranici stékání, a pak jsem to pro zestejnoměrnění takto dělal. Blbost, lépe to asi nejde.
Takže postup: Po nastříkání nechat vytvrdnout, nejlépe několik týdnů, všechno pěkně přebrousit pod vodou papírem 2000-2500 - při tom opravit všechny kazy a pak leštit leštícím kotoučkem na vrtačku nebo leštičkou na to určenou leštěnkou (samozřejmě to jde i druhý den, ale musí se to několikrát leštit než se lak zastabilizuje). Používám leštěnku 3M, je v několika hrubostech a je to parádní práce/výsledek, její výhodou je, že tam není žádný silikon, tak pokud je potřeba něco opravit dostřikem, jde to perfektně.
Samozřejmě pokud si takto hraju již nějakou dobu, pořídil jsem si právě tu leštičku, na ní se dá dát na sucháč brusný kotouček 3000 a při vlastním zabrušování se to již téměř vyleští. Ta leštička není to se dvěma uchama, co se dá za nějakou stovku koupit v "Lídlu", ale do 2000,- se dá vybrat moc pěkné např. na Unimaxu, pořídil jsem si tu s displejem, kde vidím, jaké si nastavím otáčky.
Chce to ale mít alespoň unašeč na vrtačku a dávat si tam leštící kotoučky. Jen je potřeba pracovat s rozmyslem a nespálit si lak, přítadně "dřením" na jednom místě si ho neprojet. Výsledek je ale zaručen.
Protože nejsem lakýrník, zkoušel jsem taky před 20 lety různý brusný pasty, tempa a pod., ale toto je o něčem jiném!! A s podstatně menší námahou.
Honza
Takže postup: Po nastříkání nechat vytvrdnout, nejlépe několik týdnů, všechno pěkně přebrousit pod vodou papírem 2000-2500 - při tom opravit všechny kazy a pak leštit leštícím kotoučkem na vrtačku nebo leštičkou na to určenou leštěnkou (samozřejmě to jde i druhý den, ale musí se to několikrát leštit než se lak zastabilizuje). Používám leštěnku 3M, je v několika hrubostech a je to parádní práce/výsledek, její výhodou je, že tam není žádný silikon, tak pokud je potřeba něco opravit dostřikem, jde to perfektně.
Samozřejmě pokud si takto hraju již nějakou dobu, pořídil jsem si právě tu leštičku, na ní se dá dát na sucháč brusný kotouček 3000 a při vlastním zabrušování se to již téměř vyleští. Ta leštička není to se dvěma uchama, co se dá za nějakou stovku koupit v "Lídlu", ale do 2000,- se dá vybrat moc pěkné např. na Unimaxu, pořídil jsem si tu s displejem, kde vidím, jaké si nastavím otáčky.
Chce to ale mít alespoň unašeč na vrtačku a dávat si tam leštící kotoučky. Jen je potřeba pracovat s rozmyslem a nespálit si lak, přítadně "dřením" na jednom místě si ho neprojet. Výsledek je ale zaručen.
Protože nejsem lakýrník, zkoušel jsem taky před 20 lety různý brusný pasty, tempa a pod., ale toto je o něčem jiném!! A s podstatně menší námahou.
Honza
Re: Modrý Valentýn
Velmi zajímavé. Píšeš to tak suprově, že jsem věřil, že jsi lakýrník až do chvíle, než jsi to sám později vyvrátil. A vyrábí 3M leštěnky taky na konečnou konzervaci ? Myslím po tom abrazivním broušení leštícími pastami, ideálně na ruční nanášení ?
Re: Modrý Valentýn
Co se týká leštiček, za sebe mohu říct, že to chce jedině leštičku s malými otáčkami. To, co se kupuje v Lídlu, točí šílený točky. Stejně jako vrtačka. Výsledkem je šílenost, proleštěný hrany a děsný šmouhy. I když zase by se o tom dalo polemizovat. Ono totiž jsou různé leštící pasty pro různé otáčky leštiček. Pomalou leštičkou se většinou leští nasucho, rychlou zase pod vodou (načež to lítá všude okolo).
Mě se nejlépe pracovalo s pomalou leštičkou od Makity a pastou 3M střední hrubosti.
Nicméně .... pokud někomu zadám nalakování auta, on si za to vezme 20 000kč (s přípravou) s tím, že si to dobrousím a doleštím doma, pošlu ho někam. Rozbroušení a rozleštění pomerančového laku zabere minimálně 3 kompletní dny. Lepší je dát 25 000kč rovnou a je klid. (ceny prosím brát orientačně, ale to je snad jasný).
Ale asi bysme se měli vrátit k tématu a okolo leštění debatovat v tématu http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 56#p414156
Mě se nejlépe pracovalo s pomalou leštičkou od Makity a pastou 3M střední hrubosti.
Nicméně .... pokud někomu zadám nalakování auta, on si za to vezme 20 000kč (s přípravou) s tím, že si to dobrousím a doleštím doma, pošlu ho někam. Rozbroušení a rozleštění pomerančového laku zabere minimálně 3 kompletní dny. Lepší je dát 25 000kč rovnou a je klid. (ceny prosím brát orientačně, ale to je snad jasný).
Ale asi bysme se měli vrátit k tématu a okolo leštění debatovat v tématu http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... 56#p414156
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 1110
- Registrován: úte úno 03, 2009 10:26
- Bydliště: Krkonoše
Re: Modrý Valentýn
Ano Vašku, plný souhlas s tím co píšeš jak co se týká služby nalakování vozu, typů leštidla, tak leštiček - s tím na vrtačce se musí pracovat fakt opatrně, ale jde to, proto jsem si pořídil tuto "profi" s otáčkami od tuším 500-2500 viditelnými na displeji, pak k tomu je samozřejmě ještě "kotouček" o různých tuhostech -tato leštička stála před dvěma lety ca 1400,- a ty další cajky k tomu asi 600,- . Toto samozřejmě platí pro nový typ laků. Ten starý se leštičkou perfektně vyleští, nezůstane to ale dlouho, na rozdíl od akrylátu (např. Fiata jsem leštil jen jednou před 6-ti lety, když jsem ho stříkal a lidi mi na veteránských to furt oblejzaj a říkaj jak je krásnej. A to to zmoklo kolikrát, a na slunci to je samozřejmě často.
Pro "Tomasse" - upřímě: mám obavu, že na starý lak na autě, které je silně vystaveno povětrnostním vlivům nepomůže nic jiného, než neustálá konzervace po každém omytí a několikrát za rok leštění. Já jsem toto např. u své lady před pár lety vzdal, ten lak už stejně měl pár oprav a loni jsem to po opravě komplet nastříkal. NESNÁŠÍM LEŠTIT AUTA a postupně jsem všechny "zaručené" leštěnky vyházel. Pokud chci být frajer a už přemůžu odpor po vyleštění nově nastříkaných částí s tím ještě něco dělat, navoskuji to. Až budu doma (jsem na pár dní pracovně v Brně), mrknu se, co mám za vosk.
Pro "Tomasse" - upřímě: mám obavu, že na starý lak na autě, které je silně vystaveno povětrnostním vlivům nepomůže nic jiného, než neustálá konzervace po každém omytí a několikrát za rok leštění. Já jsem toto např. u své lady před pár lety vzdal, ten lak už stejně měl pár oprav a loni jsem to po opravě komplet nastříkal. NESNÁŠÍM LEŠTIT AUTA a postupně jsem všechny "zaručené" leštěnky vyházel. Pokud chci být frajer a už přemůžu odpor po vyleštění nově nastříkaných částí s tím ještě něco dělat, navoskuji to. Až budu doma (jsem na pár dní pracovně v Brně), mrknu se, co mám za vosk.