Vlaky

Free pokec (aj keď Ondra 07 by to celé zmazal)

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Křečík Barbuška
Příspěvky: 11040
Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
Bydliště: Brno

Re: Vlaky

Příspěvek od Křečík Barbuška »

Posledni poradna salina byla a je T3 :-P .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Vlaky

Příspěvek od Raduz »

No ja mam rad i T6, co se mechanickych zavad tyce tak je na tom nastejno mozna lepe.

Zatim to vypada ze po naplneni vozovny Vokovice 15Teckama se budou davat k nam, to znamena ze T3 co mame na dojeti pujdou do srotu nebo na prodej na vychod.
Pak by nam zbyli jeste T6 ale tech se chce Praha taky zbavit zedne vetsi opravy se neplanuji.
Dokonce jsem slisel nazor - prani ze by Praha chtela ty 15T i ve verzy 4.clanek a jedna baba povidala i dvouclanek.
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
mceza
Příspěvky: 2076
Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od mceza »

Já jsem slyšel, že by vzali jak dvoučlánky, tak čtyřčlánky. Ono je to logické.

V Brně drží T6 většinou první příčku spolehlivosti. Druhou občas kačeny, občas se ale zadaří a KT8 se propadnou dolů. Pak Varia a potom to jsou různý T3 různých výzbrojí. Zajímavé je, že když už jezdí nějaká RT6, tak většinou spolehlivě. Dokud se zas nerozbije nějaká banalita a měsíc a víc si nepostojí, než se díl sežene...

13T jsou jedny z nejméně spolehlivých tramvají. Neustále se tam něco rozbíjí (nejvíc odchází SKIIPy). Odcházejí brzdy, praskají pružiny. Další věcí je nadměrné opotřebování dílů (například sjíždění okolků). Brněnské 13T ještě nemají najeto tolik, co 14T v Prahe, takže se jen z hrůzou čeká, co budou dělat převodovky... Dodací lhůty Škodovky jsou také úchvatné a z finančních a politických důvodů není možné mít příliš skladových dílů...

Co se musí ale Poršatům nechat, že téměř vždy dojedou na havarijní pojezd po svých domů. Některé tramvaje prostě zdechnou a konec. Tyhle klumpry to často zvládnou po svých. (koneckonců v Praze to zvládají i bez řidičů :D )

T3 jsou skvělé vozy, ale roky jejich slávy už jsou pryč. Ač mám v Brně třeba verze s výzbrojí Progres rád, radši mám, když mi přijede Vario.

Jak si vedou Raduzi ve spolehlivosti 15T?
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...

Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Vlaky

Příspěvek od Raduz »

Spolehlivost u 15T nemohu posuzovat neb je nemám na očích.
Nejhorší na spolehlivost je T3, v našem případě už jen T3SU CS, v Praze mimo muzea klasickou T3 nenajdeš,
měli jsme zapůjčeny i T3RP (rekoškovaný T3) o těch jsme ve vozovně nevěděli (elektricky), mechanicky stejné jako T3SU CS.
No jinak jak jsem již psal ve spolehlivosti u nás vede T6.

U 14T jsou časovanou pumou převodovky, údajně měli garantován daleko větší proběh než li ujeli, tuším loni okolo prázdnin začli houfně odcházet, jak jsem pochopil šlo o to že se vymlátí uložení ložisek ve skříni, vypadá to na sračkovitejmatroš.
mceza píše:.... (nejvíc odchází SKIIPy)....
Co to je? Čemu tak říkáte?
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od Laďuša »

To budou ígébétéčka, ne? Výkonový tranzistory (spíš celý moduly) ve střídačích.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
mceza
Příspěvky: 2076
Registrován: pon srp 13, 2012 20:41
Bydliště: Mladá Boleslav/Kutná Hora/Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od mceza »

Je to nějaký kontejner s výzbrojí. Pro každý podvozek/motor(?) jeden. Stojí to 70 tis., je to neopravitelný (výměna celého kontejneru kus za kus) a s*re se to furt.
Zahraniční vůz po dědovi ВАЗ-2101 (1981)
Zimní pomsta ВАЗ-2101 (1974) - uz neni muj...
Auto na zimu Бумер E90 (2006) - uz neni muj...

Po BMW dalsi vozidlo z mocnosti Osy: Mazda 3 (2019)
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Vlaky

Příspěvek od Raduz »

Se mi rodinka vrátila s prodlouženého víkendu, přivezli fotky a mně tak napadlo, nejsou to Žigulácký světla?

Obrázek
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od Crocodile »

Asi jo, vlaky obvykle nepotřebují blinkry :D
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od Luděk Musil »

Mmch. ty světlomety jsou Made in Czechoslovakia :idea: . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od Laďuša »

To na místech blinkrů tam používají jako konce, jestli je to fakt přesně to, co na Žigulíkach, to nevim, asi jsem to nikdy nezkoumal a fotku v ňákým pořádným rozlišení nejspíš nemam. Nedokážu to posoudit, ale koukaje do chytrý knížky, mam o tom určitý pochybnosti. Příde mi to jako samostatná parabola a koncový světlo pod jiným, odklápěcím sklem, který mi příde i jakoby trochu vypouklý. Hlavně obrázky prototypu krátce po vyrobení mě v tom utvrzujou, protože koncový světla jsou tam čirý. No a pak taky pořádný obrázky v knížce, který asi budou pořízený kvalitnějším strojem než je ten muj a červená konců je tam fakt červená a ne do oranžova. Spíš to na mě tolik žigulácky nepůsobí, protože mi to neudeřilo do očí ani když jsem tim jezdil několikrát denně, což třeba o trolejbusu Škoda 21Tr říct nemůžu. ;)
Takže včíl mudruj, ale do Tater se asi jen tak nedostanu, i když mam sto chutí se na to podívat hodně zblízka :lol: A Czechoslovakia by to taky stejně nejspíš nebyla, leda by na to cpali ňáký starý skladový zásoby. :mrgreen:
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Michal Pokorný
Příspěvky: 3826
Registrován: ned led 28, 2007 20:53

Re: Vlaky

Příspěvek od Michal Pokorný »

Také mi nepřipadá že by to byly oni. Jsou jim tuze podobné,ale ta parabola je nějaká jiná, zabírá uvnitř nějak moc místa.
To na zmiňovaných 21Tr jsou opravdu stejné, zrovna tak na vozech Ikarus ř.400 z počátků výroby.
VAZ 2101, VAZ 2104, Škoda Fabia 1,4 16V
ex. 2xVAZ 2101, 2xVAZ 2105, 2xVAZ 21044i, Škoda Favorit 135 GLXi, VAZ 2111, Lada 4x4, Peugeot 206 1,4 HDi, VAZ 2104
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Vlaky

Příspěvek od Raduz »

...oni jsou to tuším Švícarské jednotky, ale mám pocit, že se nějaké Československé firmy podíleli na vybavení ...
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Laďuša
Příspěvky: 12128
Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
Bydliště: Klatovy / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: Vlaky

Příspěvek od Laďuša »

Výrobcem jednotek je konsorcium EMU-GTW Vysoké Tatry, kterej sestával z kooperace podniků ŽOS Vrútky, tehdejšího Adtranzu (dneska pod Bombardierem) a Stadleru, takže se jedná o slovensko-švýcarskej výrobek. Ve Švýcarsku se dělaly podvozky a hnací moduly (Stadler) a trakční výzbroj (Adtranz/Bombardier), ve Vrútkach se vyráběly čelní vozy a probíhala konečná montáž a oživování.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]

Chatka 12 forever :toothy10: ►Stodolní II◄ :) Estonian-czech crazy night :partyman: Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno ;) Tři sestry <|||> Ladagang 8) °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova

Haben Sie Bratwurst?

:!: keréklampás :!:
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Vlaky

Příspěvek od Raduz »

Tak je to jasný je to ze Žigula a do blinkrů dali červené žárovky...
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: Vlaky

Příspěvek od Raduz »

Muzejní KT8D5:

https://plus.google.com/100512486680041 ... xuY13URQqo

Hned co lakýra nastříkal přes šablonu čísla vydala se můzejní Káťa na svou první zkušebku. Po cestě se setkala s jedním potenciálním adeptem na vzetí do nebe (já jsem proti) a pak na Kublově selhal podvozek. Místo do Modřan si to namířila přes Braník domů na základnu. Ještě by se mohl ten jeden čumák vylepšit do stavu po dodání a béčkový by byl 2000 a víc.
®; Člen LKCS
Odpovědět

Zpět na „Poklábosme“