Marku, prvně jsem převodovku oškrabal od velkého sajrajtu, ocelovým kartáčem odrbal zbylé větší nánosy. Potom převodovku rozložil, jednotlivé díly vždy hodil na plechovou vaničku s benzínem (máme nějaké ty litry stoletého, nespalitelného ve spalovacím motoru) a řádně štětcem omyl. Až zmizely všechny ty zaolejované a bahnité sajrajty, dal jsem díly do našeho mycího stolu, ve kterém koluje Arva. Vymyl jsem tam i veškerá kola, ložiska ... Takto vzniknou čisté, ale nevzhledné díly. Hliníkové tělo převodovky je pak zešedlé a škaredé díky mikrotrhlinkám. Dál jsem se s tím už nemazal, už mě to nebavilo. Tělo převodovky jsem odmastil Acetonem a stříknul sprejem na hliníkové disky. Proto převodovka vypadá tak pěkně, není v tom nic extraMarek Doležal píše: Vašku máš krásně vyčištěný hlinikový díly, prozradíš nám jakou cestou jsi k tom u dospěl?
Železné díly jsem pak lakoval do dvousložkového epoxidu.