NIVA1.6 - špatně startuje netáhne
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: úte bře 04, 2008 21:53
- Bydliště: Hostětice
NIVA1.6 - špatně startuje netáhne
Mám Ladu Nivu 1,6. když je kolem 0 nebo pod,tak ji nemohu nastartovat i když našlapu jenom slibuje, až po delši době chytne. Výkon taky nic moc, nechce se vytáčet. A z toho se někdy stane, že jede pěkně.
Naposledy upravil(a) Milan Šána dne úte říj 13, 2009 08:38, celkem upraveno 1 x.
Startuj ohřátou s PLNÝM plynem . Je to bolest většiny motorů s "bohatěji" seřízenými karburátory .babun píše:Mě Nivka zase špatně chytá když je ohřátá
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 198
- Registrován: stř pro 23, 2009 14:58
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom
- Kontaktovat uživatele:
Klasicky pripad zle nastaveneho motora. Chudobna/bohata zmes v kombinacii s nespravnym predstihom robi svoje. Ked som kupil svoju Nivku,tiez katstrofa,ale stacilo zobrat do ruky srobovak a 13mm kluc,trocha sa s tym pohrat a je z toho ine auto. Mal som volakedy davno Ladu 1500s a tam som to mal tak zostelovane,ze pri -10 som vytiahol sytic,2x tukol do plynu a natocil nadherne po prvom otoci klukou.
Ked nestartuje za tepla(a popritom smrdi z vyfuku benzin),je zmes velmi bohata. Vtedy sa aj rychlejsie zohrieva a zere jak tank. V tej situacii treba startovat s plnym plynom,aby sa tam dostalo co najviac vzduchu.
Ked nestartuje za tepla(a popritom smrdi z vyfuku benzin),je zmes velmi bohata. Vtedy sa aj rychlejsie zohrieva a zere jak tank. V tej situacii treba startovat s plnym plynom,aby sa tam dostalo co najviac vzduchu.
Citroen Evasion 2.1TD
problem s motorom...
dobry den...som tu novy takze dufam ze sa tu budem v tom vyznam...mam tri nivy su to 1.6ky vsetky a s jednou jedinou mam problem....nema ziaden tah motor skace ide nepravidelne...uz som skusil asi vsetko co som vedel ale nic nepomaha...mam novy rozdelovac karborator druhy tesnenia pomenene sviecky kable filtre a stale to robi....skuste mi nejako poradit...a aj v tom kde potom tu odpoved najdem....dakujem
Re: problem s motorom...
odkial si? mozno by to niekto poznal z odposluchu nazivo
mohli by to byt netesniace ventily.... meral si tlaky? preskoceny rozvod..... a mnoho dalsieho
mohli by to byt netesniace ventily.... meral si tlaky? preskoceny rozvod..... a mnoho dalsieho
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: problem s motorom...
som z namestova...da sa podla zvuku spoznat ci netesnia ventily??nemeral som tlaky. mohol by byt problem aj v tom hej?
Re: problem s motorom...
po tom, co si napisal, ze uz si pomenil mi to prislo ako dalsia mozna logicka pricina. Odmeranie tlakov by to vylucilo alebo potvrdilo.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: problem s motorom...
fuu som tu z toho zmeteny kam ti mam odpisovat...sem alebo do nejakeho ineho okna
ok..kolko by mali byttie tlaky...tak nejake rozmedzie aby som vedel ci je to v norme....skusim to niekede zohnat a zmerat to
ok..kolko by mali byttie tlaky...tak nejake rozmedzie aby som vedel ci je to v norme....skusim to niekede zohnat a zmerat to
Re: problem s motorom...
odpisujes dobre, len ak nieco odosles a este si na nieco spomenies predtym nez niekto odpise tak mas pod svojim prispevkom tlacitko "upravit" tak to dopis tam..... a hlavne do spravnej sekcie a nie do bazara
rozmedzie.... neni az tak dolezite ake velke tlaky to ma, dolezite je aby neboli velke rozdiely medzi jednotlivymi valcami. Idealne tlaky su nad 11barov a rozdiely nie vacsie ako 0.5bar - vtedy ten motor ide ako ma... Meria sa to s vykrutenymi vsetkymi svieckami a plynom stlacenym az na podlahu
rozmedzie.... neni az tak dolezite ake velke tlaky to ma, dolezite je aby neboli velke rozdiely medzi jednotlivymi valcami. Idealne tlaky su nad 11barov a rozdiely nie vacsie ako 0.5bar - vtedy ten motor ide ako ma... Meria sa to s vykrutenymi vsetkymi svieckami a plynom stlacenym az na podlahu
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: problem s motorom...
merat by som vedel ako sa to meria horsie to bude s tym meracom...ok skusim este toto nejako vybavit...rozvod nie je preskoceny pozeral som ho najmenej tri krat...nemam sice tie nivy na cesty ale aj tak ma to stve ze mi tato jedna nejde...a este mam jeden problem mam jednu prerobenu na bandasku pretoze som na nej prederavil nadrz a nechcelo sa mi to prehadzovat ale ked idem do riadne strmeho kopca zacne mi vynechavat..tym ze nenataha benzin to nie je urcite lebo som to skusal uplne pri plnej bandaske...
Re: problem s motorom...
otazne je ako vysoko mas tu bandasku umiestnenu, ci to nemusi tahat dohora. To by mohol byt problem. Ovsem nemusel.... Moze to byt napriklad nizka hladina plavakovej komory v karburatore alebo zle nastavene palivove cerpadlo, moze mat slaby vytlak a proste ked motor zerie viac, tak nestiha...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: problem s motorom...
mam ju ulozenu pri brzdovom valci asi niekde v urovni karbosa a vzdy ked kupim nejaku takuto staru hrcu automaticky pomenim tesnenia vymenim olej urobim brzdy vymenim sviecky cerpadlo kable atd atd takze je to tam vsetko nove...a nedavam stare pouzite veci kupujem vzdy nove kedze ich poziciavam nechcem aby mi volali ze ich to niekde nechalo