Coryho 2171 - Jean Prior SE a Jean Baklažán
Moderátor: Moderátoři
- Crocodile
- Příspěvky: 3536
- Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
- Bydliště: Choceň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
A je vůz řádně označen, že je v záběhu?
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)
Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
A jóóó 0-500/500-3000. Já kvůli tomu vyndal manuál - hold jsem to už zapoměl
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
a ja som mu to uz aj "prehnal" po dialnici. Esteze snehoprsalo
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
- Tommel
- Příspěvky: 3265
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Stárneš, byla doba kdy tohle nevadilo ale já jsem na tom stejněMajo píše:Esteze snehoprsalo
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Dnes pribudol pamatovy cyklovac a zakupil som nieco podobne ako vibroplast na zatlmenie. S cyklovacom som zatial spokojny (ale este neprsalo ) dokonca sa mi paci zmena poctu zotreti po ostreknuti celneho skla...predtym to bolo 5 zotreti, co bolo dost vela, teraz sú 3.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Heh, ten cyklovač je pořád stejnej, těch 5 je vážně moc, taky mě to dycky štvalo, že to dře suchý okno. Ten paměťový má náhodou dokonce i ten počet setření variabilní podle dýlky ostřiku, mimochodem.
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
To som si zatial nevsimol. Pasoval bez uuprav a namontoval sa sam, ked som platil pri pokladi na stavebninach
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Hej, asi za 15sekund, vidno, ze v tom mam prax
Tento rusky vyzera inak ako skodovacky, je mensi.a lahsi, divne
A Cory sa nepochvalil, ze uz zakupil 16ky repraky a chysta sa rezat vacsie diery
Tento rusky vyzera inak ako skodovacky, je mensi.a lahsi, divne
A Cory sa nepochvalil, ze uz zakupil 16ky repraky a chysta sa rezat vacsie diery
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Já ci taky takový cyklovač
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Místo vibroplastu používám Mirelon tlustý 1cm. Je to velmi dobrá tepelná i zvuková izolace. Lepí se specielním chemoprenem, který se dá koupit u výrobce. Běžný chemopren na Mirelonu totiž nedrží. Odolnost tohoto chemoprenu je do 120 st. Celsia, což asi nevydrží ta samolepka dodávaná na vibroplastu zcela určitě (třeba auto na sluníčku). Nevím co je lepší, ale Mirelon je výrazně levnější. Vyrábí se bílá i tmavě šedá barva. http://www.mirelon.com/ Mirelon umějí i se samolepkou, ale taky bych jí v autě tak moc nevěřil.
Mirelonem jsem polepil celou kapotu zevnitř u 2104 pod tou PVC dekou a vyházel jsem smradlavou hadroizolaci pod kobercema a pod zadním sedadlem.
Cyklovač by mě zajímal. To je tovární cyklovač Lada, nebo jiný ?
Mirelonem jsem polepil celou kapotu zevnitř u 2104 pod tou PVC dekou a vyházel jsem smradlavou hadroizolaci pod kobercema a pod zadním sedadlem.
Cyklovač by mě zajímal. To je tovární cyklovač Lada, nebo jiný ?
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
STP iSILVER má teplotní rozpětí -45 do +130 krátkodobě 190 celsíků. Ta samolepka je vyrobená k použití v autě. A pohlcuje rezonance.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Rád bych tomu věřil, papír ale snese všechno. Zkoušel jsi to horkovzdušnou pistolí ? Nevěřím, že nad 100 st. vydrží jakákoliv samolepka. Ještě jsem nepotkal ani takovou, co by vydržela mnohem méně. Nedávno tady někde někdo psal, samolepka upadla po týdnu, očistil jsem a přilepil lepidlem. Bylo to právě u něčeho určeného do auta.112zigul píše:STP iSILVER má teplotní rozpětí -45 do +130 krátkodobě 190 celsíků. Ta samolepka je vyrobená k použití v autě. A pohlcuje rezonance.
Mirelon má tu výhodu, že je lehký a měkký celý, tedy i na povrchu. Z té fotky to nevidím tak dobře, ale povrch vibroplastu je plast, nebo hliníková folie ? Obojí bude perfektně na povrchu odrážet veškeré rezonance, třeba i od reproduktoru. To že vnitřek je měkký, není tolik rozhodující. Řekl bych, že největší vliv bude mít právě povrch. Asi proto se mohutná masa dřevotřískového reproduktoru polepuje neodrazivým - pohltivým materiálem. Často se i vyplňuje měkkým lehkým materiálem typu - molitan a podobně.
Ta samotná černá pěna může být velmi dobrá, možná i lepší než mirelon. Ale pouze v případě, že se to nepokazí hladkým a tvrdým povrchem. Proto má v autě asfalt plácnutej na plech a polepenej kartonem malý tlumící účinek i když je to lepší než bez ničeho.
Jestli nechceš shánět a investovat do 1cm mirelonu, který jsem kupoval před cca 3 lety za 100 Kč / m2, porovnej modrej mirelon co je v marketu co se dává pod plovoučky. Mám to vyzkoušený na 2 autech. Dal jsem 5 vrstev pod koberec na celý podlaze místo smradlavýho hadrizolace (v Ladě jsem už dával převážně ten 1cm) a vše se velmi ztiší. Něco se musí dát i pod palubku a pod čalounění ve dveřích. Auto pak v zimě tolik nestudí než začne topit topení a na sluníčku v zimě se příjemně ohřeje a ve vedru se naopak neohřívá tolik (funguje dobře i skleníkový efekt kromě zvukové izolace).
Pod reprák těch 5 vrstev lepit nejde, tam se musí dát ten 1cm, kromě provizorního vyzkoušení. Já několika násobně dražší materiál zkoušet nebudu, mě mirelon naprosto vyhovuje. (Hlavně s tím správným chemoprenem na mirelon jak jsem psal.)
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Zabudol si na cenu toho chemoprenu a vobec, davat do auta mirelon, to uz je velke zufalstvo. A to pise niekto, kto ma v aute nobasil
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
já jej mám z feldy, vizvalda1971 píše:Já ci taky takový cyklovač
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php?f=71&t=6825
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: Coryho 2171 - Jean Prior SE
Tož Pánové dejte si do povozů co chcete,já su STPéčkem spokojený. Je nesmysl psát,že k vůli Al folii to rezonuje do repráků,tož to fakt Né,naopak je to bomba,zvuk jak lusk. Jen se musí dát komponentní repráky,koaxe sú v předních dveřách bída. I já tak žil než sem po spoustě let poznal pravdu.
Pokud bude člověk chtít zvuk maximálně mňam mňam,nalepí na STPéčko třeba Gladen aero foam.
Malý dotaz jak ten mirelon v těch dveřách bude vypadat třeba po čtyřech rokách?
Pokud bude člověk chtít zvuk maximálně mňam mňam,nalepí na STPéčko třeba Gladen aero foam.
Malý dotaz jak ten mirelon v těch dveřách bude vypadat třeba po čtyřech rokách?