Nová LADA NIVA

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mysok
Příspěvky: 104
Registrován: ned říj 23, 2011 07:04
Bydliště: Dobrá u Frýdku-Místku

Re: nova lada niva

Příspěvek od Mysok »

vik2 píše:Zatím jen od přítele Goooooogla :lol:

Damper 21214-1001185-00
* Položka snižuje celkovou úroveň vibrací auto
* Udržuje funkci po celý život
Norma se vztahuje na VAZ Lada 4x4
Tlumič guma jeweb, který je určen k tlumení vibrací pohonné jednotky na rezonanční frekvenci , a hraje důležitou roli při zvyšování vibroakustických vozidla komfort .
U vozů NIVA 4x4 rodina bylavýraznému nárůstu vnitřního hluku a vibrací prvky místnost s vysokorychlostním režimu pro více než 90 km / h, vzhledem k rezonančním jevům vyplývajících vytáčení pohonnou jednotku .
Hlavní charakteristikou tlumiče je jeho přirozená frekvence . Klapka je upevněna na podporu přenosu a v pohybu v určitých otáčkách motoru začne kmitat v protifázi hnacího ústrojí , a tak nedovolit mu , aby zvýšené vysídlení , snížení kontroly vibrace a vnitřní hlučnost na přijatelné hodnoty pohodlné .

Виброгаситель крепится на опору коробки передач и в процессе движения при достижении определенных оборотов двигателя начинает колебаться в противофазе силовому агрегату, тем самым не позволяя ему совершать повышенные перемещения, снижая вибрацию органов управления и уровень внутреннего шума к приемлемым комфортным значениям.

Můj volný, netechnický, překlad:
Tlumič vibrací se upevňuje na převodovku (na cosi na převodovce) a v procesu pohybu (vozidla), při dosažení určitých otáček motoru, se začíná pohybovat v protifázi (vibrací) čehosi-alternátoru ( aspoň myslím, že силовой агрегат by mohl být altík), čímž omezuje jeho pohyb, snižuje vibrace prvků řízení a úroveň vnitřního hluku k přijatelným hodnotám..
Naposledy upravil(a) Mysok dne sob led 18, 2014 00:32, celkem upraveno 1 x.
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od Crocodile »

Kouknul jsem na net a silovoj agregat je označení trojice motor-spojka-převodovka. Elektrické, vzduchové a další spojení/soustavy se nazývají силовые установки
2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
Mysok
Příspěvky: 104
Registrován: ned říj 23, 2011 07:04
Bydliště: Dobrá u Frýdku-Místku

Re: nova lada niva

Příspěvek od Mysok »

Crocodile píše:Kouknul jsem na net a silovoj agregat je označení trojice motor-spojka-převodovka. Elektrické, vzduchové a další spojení/soustavy se nazývají силовые установки
no jasně,teď to dává smysl. (čímž neříkám že "ta věc" funguje)

Takže třeba takhle:

Tlumič vibrací se upevňuje na převodovku (na cosi na převodovce) a v procesu pohybu (vozidla), při dosažení určitých otáček motoru, se začíná pohybovat v protifázi (vibrací) pohybového ústrojí, čímž omezuje jeho vibrace , snižuje vibrace prvků řízení a snižuje úroveň vnitřního hluku k přijatelným hodnotám.
Лада Нива + прицеп Скиф = полный комплект
Uživatelský avatar
Crocodile
Příspěvky: 3536
Registrován: pon úno 07, 2011 16:49
Bydliště: Choceň
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od Crocodile »

2101 (1976)
21044 (1999)
2101 (1975)
21044 (1996)
vozík domácí výroby (1984)
MAZ-8114 přívěs (1986)
ЗиЛ-131 (1977)
УАЗ-3151 (1986)

Bylo: 2203 Latvija, 21044, 2107, 2102 , 21044, Skif M1, 21093
Historie: Avtoexport
Vozy: Lada a UAZ
Uživatelský avatar
nuladvojka
Příspěvky: 367
Registrován: úte kvě 10, 2011 13:56
Bydliště: Teplice

Re: nova lada niva

Příspěvek od nuladvojka »

Pěkné a pravdivé počteníčko :D :!:
LADA-1200 combi-1978-po renovaci
LADA-1200 combi-1979-před renovací
LADA-NIVA 21214-2001-leštěnka
LADA-NIVA 21214-2004-v provozu
LADA-NIVA 2329 -2018-leštěnka
LADA KALINA 1119-2008
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od Luděk Musil »

citace píše:Podobně prudké stoupání jsme si dali několikrát, protože jsme se suverénního projevu Lady nemohli nabažit. A taky proto, že nás vždy bavilo, když z ostřikovačů začala decentně kapat voda na čelní sklo.
:D :D :D
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Uživatelský avatar
Raduz
Příspěvky: 4069
Registrován: úte pro 04, 2007 09:22
Bydliště: Brandýs nad Labem

Re: nova lada niva

Příspěvek od Raduz »

NO NO NO, nikdo nejsme dokonalý, zas tak k popukání to snad není, asi odstředivá síla no ....

...to se u Nivy stává :-D
®; Člen LKCS
Uživatelský avatar
vik2
Příspěvky: 1904
Registrován: stř črc 20, 2005 14:39
Bydliště: ChomutOFF
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od vik2 »

Už vím, proč tak dobře jela. Má na výfuku chromovanou koncovku. :lol:
LR Def 110 300Tdi

Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Uživatelský avatar
radek mb
Příspěvky: 5189
Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
Bydliště: okr.MB
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od radek mb »

Mě na té nové Nivě fascinují kliky dveří, které se používají již od dob dostavby fabriky v Toljatti. Jinak krásná, svůj sen koupit si motorku jsem již ukojil, nyní je na řadě Niva.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Uživatelský avatar
miro263
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od miro263 »

Mam taky dojem, ze ked chce niekto kupit novu Nivu, tak ma na to este pol roka.

od 1.9.2014 zacina platit EURO6 ( NOx 75mg/km vs EU5 200mg/km )
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Uživatelský avatar
Luděk Musil
Příspěvky: 10570
Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
Bydliště: Vyškov/Rašov
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od Luděk Musil »

miro263 píše:... EURO6 ( NOx 75mg/km vs EU5 200mg/km )
To by mě tedy zajímalo, jakým způsobem se snižují emise o dvě třetiny nebo (chcete-li) trojnásobně.
Mám pocit, že i spalováním čistého vzduchu se emisí vyrobí více (já vím - to je absurdita spálit čistý vzduch). L.
PS: počty z hlavy
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Majo
Příspěvky: 6455
Registrován: úte čer 01, 2004 19:32
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od Majo »

Verte tomu, ze oni to zas nejak zvladnu aby ten 40 rocny motor presiel cez nove normy :-D
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Cory
Příspěvky: 11605
Registrován: stř čer 14, 2006 17:14
Bydliště: Snina/Košice

Re: nova lada niva

Příspěvek od Cory »

Budu to predavat ako športovy automobil, tam su tusim ine limity :lol:
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Uživatelský avatar
Luděk Ondrůch
Příspěvky: 1511
Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od Luděk Ondrůch »

miro263 píše:Mam taky dojem, ze ked chce niekto kupit novu Nivu, tak ma na to este pol roka.

od 1.9.2014 zacina platit EURO6 ( NOx 75mg/km vs EU5 200mg/km )
Zajímalo by mně kdes to vyčetl.

Limity škodlivin v gramech na ujetý kilometr:
oxid uhelnatý (CO): Euro I: 3,16, Euro II: 2,20 pro benzinové motory, 1,00 pro naftové, Euro III: 2,30 pro benzinové motory, 0,64 pro naftové, Euro IV až Euro VI: 1,00 pro benzinové motory, 0,50 pro naftové

uhlovodíky a oxidy dusíku (HC + NOx): Euro I: 1,13, Euro II: 0,50 pro benzinové motory, 0,70 pro naftové motory, 0,90 pro naftové motory s přímým vstřikováním paliva, v následujících normách stanoveno pouze pro naftové motory: Euro III: 0,56, Euro IV: 0,30, Euro V: 0,23, Euro VI: 0,17
uhlovodíky (HC): samostatně stanoveno od Euro III a pouze pro benzinové motory: Euro III: 0,20, Euro IV až Euro VI: 0,10

oxidy dusíku (NOx): Euro III: 0,15 pro benzinové motory, 0,50 pro naftové motory, Euro IV: 0,08 pro benzinové motory, 0,25 pro naftové motory, Euro V: 0,06 pro benzinové motory, 0,18 pro naftové motory, Euro VI: 0,06 pro benzinové motory, 0,08 pro naftové motory

pevné částice (PM), pro naftové motory: Euro I: 0,18, Euro II: 0,08, pro motory s přímým vstřikováním 0,10, Euro III: 0,05, Euro IV: 0,025, Euro V a Euro VI: 0,005.

Zdroj: wikipedie
VAZ 1117
Uživatelský avatar
miro263
Příspěvky: 421
Registrován: úte čer 16, 2009 11:55
Bydliště: Horehronie
Kontaktovat uživatele:

Re: nova lada niva

Příspěvek od miro263 »

tu: http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/ ... dex_en.htm

ale ako pozeram, tak som pozeral male nakladaky :)
BA3 2121
-EX z produkcie ВАЗ 2103 a 2105-
Odpovědět

Zpět na „Diskuse k modelové řadě“