Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Moderátor: Moderátoři
Re: Pneumatiky, disky, duše
tak ked chceme byt presny, tak su to SILNICNI ZIMNI GUMY. Ak chces byt ok na ceste, hlavne v zime, tak inu moznost ani nemas....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Pneumatiky, disky, duše
Asi půdu do těch zimních kol,jezdilo se od začátku na sjetých AT pneu a projelo se s tím taky všechno myslím že horší než AT pneu být nemůžou.
Re: Pneumatiky, disky, duše
Tady má zajímavé pneumatiky...http://auto.bazos.cz/inzerat/31107498/2 ... rierom.php
Re: Pneumatiky, disky, duše
Našel jsem to až teď,mají je jako novinku,přesný rozměr na Nivu... Nemáte s tím někdo zkušenost?Nebo i jen erudovaný názor ?
Lassy se celkem těžko shání,(myšleno za rozumnou cenu) a tohle nevypadá úplně marně...
http://www.pneuvranik.cz/x3855-w__1/pro ... k-%28ms%29
Lassy se celkem těžko shání,(myšleno za rozumnou cenu) a tohle nevypadá úplně marně...
http://www.pneuvranik.cz/x3855-w__1/pro ... k-%28ms%29
Lada Niva 1.7i 96 - karbec
Subaru Legacy 2.5
Subaru Legacy 2.5
Re: Pneumatiky, disky, duše
Nevím jestli je to novinka, ale měl jsem je na Nivě již tak před 10 lety a právě od Vraníka. Tenkrát staly 2400,- ks. Do terénu výborná guma - aspoň mě se osvědčila. Tenkrát měl v nabídce pouze toto (extra truck) a M+S truck a oboje dvoje pral na kostry z dodávek protože tyto rozměry gum moc nejsou.
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: Pneumatiky, disky, duše
http://auto.bazos.cz/inzerat/32107374/A ... -turbo.php
má někdo zkušenost jestli to pujde narvat na žigo?
má někdo zkušenost jestli to pujde narvat na žigo?
BA3 2101- r.v. 1976
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985
Re: Pneumatiky, disky, duše
Lada niva má 5 dír, na rozměr jsem se nedíval - nespletl sis sekci?
Lada Niva 1.7 SPI LPG 1998 Praktik
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Lada 4x4 1.7 MPI 2017 Clasicc
Re: Pneumatiky, disky, duše
jo pardon viděl jsem název a nevšiml si, že je to téma niva. Samozřejmě na 01
BA3 2101- r.v. 1976
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985
BA3 2101- r.v. 1977
Škoda 105L ---> 130L r.v.1985
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Zdarec chlapi, tak jsem konečně trochu nazbrojil a sehnal Lassy, tak jsem zvědav. Už se těším, až nazuju.
Proletěl jsem v rychlosti celé vlákno a vypozoroval, že se daj hustit i na nějakých 0,4 - 0,5 ... to fakt bez ujmy na zdraví? no a na silnici kolik, okolo 2atm? nebudu jezdit nějaké dálky po cestě, ale kompresor nemám, tak nějaký kompromis na cestu i terén cca 1,2 - 1,5? pokud bych byl na větší akci, tak by kompresor byl k dispozici, takže bych to klidně mohl na nulapět dát a nebát se že vyzuju jo? beadlocky nemám díkes ...
EDIT
Tak jsem našel ještě nějaké info ve Viktorově vlákně .... no řekl bych, že s těma 1,2 by se po silnici dalo normálně jezdit a v terénu to bude taky obstojné a když bude možnost, tak bych si třeba na 0,7 fouknul co .....
Proletěl jsem v rychlosti celé vlákno a vypozoroval, že se daj hustit i na nějakých 0,4 - 0,5 ... to fakt bez ujmy na zdraví? no a na silnici kolik, okolo 2atm? nebudu jezdit nějaké dálky po cestě, ale kompresor nemám, tak nějaký kompromis na cestu i terén cca 1,2 - 1,5? pokud bych byl na větší akci, tak by kompresor byl k dispozici, takže bych to klidně mohl na nulapět dát a nebát se že vyzuju jo? beadlocky nemám díkes ...
EDIT
Tak jsem našel ještě nějaké info ve Viktorově vlákně .... no řekl bych, že s těma 1,2 by se po silnici dalo normálně jezdit a v terénu to bude taky obstojné a když bude možnost, tak bych si třeba na 0,7 fouknul co .....
Jedna trialová Vitara na baterky a jedna děravá Nivka na benzín s fáčkovým karbecem!
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
podfuknut na 0.4 sa oplati fakt len vo velmi blatistom terene. Inak do terenu staci 1.2-0.8, v podstate cim pevnejsi podklad, tym viac mozes mat v gume. Do skal nie je velke podfuknutie vhodne, taktisto na velmi podfuknutych netreba jazdit rychlo s nahlymi zmenami smeru, tam uz hrozi to vyzutie, pripadne aj pri vacsich bocnych naklonoch. Treba si to vyskusat....
Na cestu extremisti fukaju hodnoty bliziace sa 3atm len aby usetrili na znizenej spotrebe. 2-2.2 uplne staci. Kompresor sa oplati zakupit vlastny.
Na cestu extremisti fukaju hodnoty bliziace sa 3atm len aby usetrili na znizenej spotrebe. 2-2.2 uplne staci. Kompresor sa oplati zakupit vlastny.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Malá technická ke kompresoru,snad ne moc OT ani moc reklama... Já si koupil z Lidlu páč na lepší nebylo s tím,že až pojde tak si objednám pořádnej.No a ne a ne kleknout Já si ten emerickej snad nekoupím A za 400,no nekup to
Sice výkon neohromí ale na dofukování to jde.
Sice výkon neohromí ale na dofukování to jde.
Lada Niva 1.7i 96 - karbec
Subaru Legacy 2.5
Subaru Legacy 2.5
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Ked budes casto striedat teren/cestu a budes to furt sfukovat pod 1atm a naspat fukat na 2.2atm, tak Ta tie srandy rychlo omrzia
Ja mam taky tesco v bmw ako nudzovku miesto rezervy a tiez uz som ho Xkrat vyuzil a nie a nie sa pokazit. Ale keby som s tym mal fukat Nivu hore/dole, tak by ma asi porazilo. Jeden nemenovany majitel Nivy zo Zvolena ma tiez taky a ked som to par krat videl, ako to fuka kolesa a poskakuje okolo nich po zemi, tak som mal dost. Ja mam pomerne velky kovovy jednovalec namontovany za tapecom a furt nadavam, ake to je pomale a ze preco som si nekupil dvojvalec.
PS:Aj kej, ono je zas pravda ze nafukat 175/80 16 je nieco ine ako fukat tie moje sirkovo aj priemerovo o dost vacsie kolesa navyse obute na mensich(15") diskoch...
Ja mam taky tesco v bmw ako nudzovku miesto rezervy a tiez uz som ho Xkrat vyuzil a nie a nie sa pokazit. Ale keby som s tym mal fukat Nivu hore/dole, tak by ma asi porazilo. Jeden nemenovany majitel Nivy zo Zvolena ma tiez taky a ked som to par krat videl, ako to fuka kolesa a poskakuje okolo nich po zemi, tak som mal dost. Ja mam pomerne velky kovovy jednovalec namontovany za tapecom a furt nadavam, ake to je pomale a ze preco som si nekupil dvojvalec.
PS:Aj kej, ono je zas pravda ze nafukat 175/80 16 je nieco ine ako fukat tie moje sirkovo aj priemerovo o dost vacsie kolesa navyse obute na mensich(15") diskoch...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
Přesně tak.Majo píše: PS:Aj kej, ono je zas pravda ze nafukat 175/80 16 je nieco ine ako fukat tie moje sirkovo aj priemerovo o dost vacsie kolesa navyse obute na mensich(15") diskoch...
A u mě je to vcelku vyjímka...
Ale tady bych si určitě vybral,a zrovna rozděleno dle rozměrů pneu
http://www.viaircorp.com/portables.html
Lada Niva 1.7i 96 - karbec
Subaru Legacy 2.5
Subaru Legacy 2.5
Re: Pneumatiky, disky, duše (NIVA)
nj, ja mam uplne vernu cinsku kopiu toho co tvrdia ze je do 35"(400vka), myslim ze vykonovo to bude to iste(akurat ten moj cinsky mozno zerie viac prudu a urcite nevydrzi tolke roky) a to je prave ten pomaly, na ktory nadavam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4