Já na klubové testaci číslo mám a na zadní straně 10 políček na retestace. Jest-li byla někam poslaána sice nevím, ale proč riskovat....Vašátor píše:A opravdu to tam všechny kluby posílají? Já třeba na jedné testaci nemám žádné pořadové či jaké číslo. Nicméně můj problém to není, já mám vše v pořádku
Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Moderátor: Moderátoři
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Žigulíci: VAZ 2101 r.1971, VAZ 2103 r.1974, VAZ 2170 r.2012
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Tak ještě jedna otázka. V případě prodeje se děje co ? Sepíšu s novým majitelem kupní smlouvu a spolu se všema papírama dojdu na úřad vrátit zelené značky ?
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Vašku, absencí čísla testace bych se tedy rozhodně nechlubil. Jen to přímo dokazuje jistý nepořádek.
dvk: Přesně tak. Jen je dobré kupci dát kopii průkazu HV. Značky a papíry se vrací. Véčka jsou nepřevoditelná mezi majiteli a to i v případě, že vozidlo zůstává ve stejném městě. Kupující vždy musí absolvovat celé kolečko úkonů, souvisejících s přihlášením HV.
dvk: Přesně tak. Jen je dobré kupci dát kopii průkazu HV. Značky a papíry se vrací. Véčka jsou nepřevoditelná mezi majiteli a to i v případě, že vozidlo zůstává ve stejném městě. Kupující vždy musí absolvovat celé kolečko úkonů, souvisejících s přihlášením HV.
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Alberte, to ovšem není můj problém, já mám vše v pořádku... Nicméně jedná se ještě o starý typ protokolu, na Pepíka už ho mám samozřejmě i s číslem.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Můžu otázku. Jestli tedy původní majitel vše vrací, SPZ a papíry. Jak dostanu auto domů? Na káře? A jak má auto jednou V SPZ už je to nevratné?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...

Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Ano, jakmile je auto na Veckach, tak na nich jiz musi byt stale. Driv slo za urcitych presne vymezenych podminek auto vratit na cerna cisla, ale tato moznost byla loni novelou platnou od 1.10. zrusena.
Prevoz na odtahovce, podvalu, nebo po ose, pokud se s prodejcem domluvis na tom, ze mu po prevozu SPZ a papiry posles zpet.
Prevoz na odtahovce, podvalu, nebo po ose, pokud se s prodejcem domluvis na tom, ze mu po prevozu SPZ a papiry posles zpet.
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
mozna je to jiz nekde napsane, vse jsem necetl. da se dat V znacka do depozitu?
zatim mne porad vychazi ze nejlepsi je tu eko dan zaplatit, je s tim pak vice klidu - snazsi prodej auta, technicka jednou za dva roky, zadna testace, da se vyuzit deposit atd.. navic i to Vecko neco stoji, takze clovek ve finale usetri treba 5 tisic, ale s Veckem je pak vse trochu slozitejsi. vlastne s Veckem by clovek oficialne ani nemel jet do prace nebo na nakup, auto je dle zakonu jen na cruising (na vylety). ja vim, dat 10k na drevo za eko vypalne, to zaboli.
zatim mne porad vychazi ze nejlepsi je tu eko dan zaplatit, je s tim pak vice klidu - snazsi prodej auta, technicka jednou za dva roky, zadna testace, da se vyuzit deposit atd.. navic i to Vecko neco stoji, takze clovek ve finale usetri treba 5 tisic, ale s Veckem je pak vse trochu slozitejsi. vlastne s Veckem by clovek oficialne ani nemel jet do prace nebo na nakup, auto je dle zakonu jen na cruising (na vylety). ja vim, dat 10k na drevo za eko vypalne, to zaboli.
3xVAZ 2103
s Ladou na vecne casy!
s Ladou na vecne casy!
- Panthymaeus (Honza)
- Příspěvky: 1393
- Registrován: čtv lis 25, 2010 07:47
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Bacha už zase se tu pletou dohromady dva pojmy:
1) veteránské značky
2) odpuštění EKO
Pro odpuštění EKO nejsou podmínkou značky, jen jedna jediná, nikdy se neopakující testace za 3000Kč
Aspoň tak jsem to pochopil...
1) veteránské značky
2) odpuštění EKO
Pro odpuštění EKO nejsou podmínkou značky, jen jedna jediná, nikdy se neopakující testace za 3000Kč
Aspoň tak jsem to pochopil...
otec: Vaz 2102 (1978, 1.2, 4q), Vaz 2104 (1988, 1.3, 4q), Škoda Octavia 1U (2004, 1.9 PD, 6q)
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
ja: Vaz 21044i (1996, 1.7i, 5q), Vaz 21044i (1997, 1.7i, 5q), Vaz 2104 (1986, 1.3, 4q) bez SPZ, Vaz 2102 (1980, 1.2, 4q) bez SPZ, Škoda Forman (1993, 1.3) bez STK, Škoda Felicia Mystery (2000, 1.3 LPG)
panthymaeus@gmail.com
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
uha: Ne, deposit pro véčka nefunguje. Samozřejmě že jsou černá čísla lepší a pokud to aspoň trochu jde, je výhodnější je zachovat. Ne vždy tady ta možnost ale je, takže potom jiná volba než zelená čísla není.
panthy: Ano, pochopil's to naprosto správně.
panthy: Ano, pochopil's to naprosto správně.
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Takže "zelené" značky je dobré použít pouze tehdy, když auto nedostanu na normální...
Potom nechápu proč je spousta "třicetiletých" aut na "zelených". Myslel sem, že je třeba nějaká úleva na STK a tak. Přece jenom udržet staré auto ve 100% stavu není legrace. Ale ono ve výsledku je to vlastně zpřísnění a zkomplikování života.
Mám nabídku auta na "V" číslech, ale jak to studuju, přestávám mít chuť...
Potom nechápu proč je spousta "třicetiletých" aut na "zelených". Myslel sem, že je třeba nějaká úleva na STK a tak. Přece jenom udržet staré auto ve 100% stavu není legrace. Ale ono ve výsledku je to vlastně zpřísnění a zkomplikování života.
Mám nabídku auta na "V" číslech, ale jak to studuju, přestávám mít chuť...
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...

Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Auta na "V" značkách bych se vůbec nebál. Tedy pokud s ním opravdu počítáš jako s veteránem. Tzn.: pravidelná údržba úplně všeho, ježdění pro zábavu, žádný tahání do soli ... pokud chceš auto na běžný provoz, počítej s tím, že také jednou každoroční retestací nemusí projít.
Podle mne je nejlepší kombinací:
- auto na bílých značkách
- zbavení se EKO poplatku jednorázovou testací historického vozidla v ceně 3000kč
- absolvování klubové testace (první cca 1500kč, každá další jednou za rok cca 200-500kč)
- pak povinné ručení 1/12 z ceny a rozumné pojistné plnění v případě, že vás někdo nabourá
- jednou za dva roky STK cca 1000kč
Ale je to každého věc. Pokud je někomu milejší místo lítání po "EKO testaci" vysolit 10 000kč, proč ne
. Rovněž pak místo každoročního lítání po klubových testací platit drahé povinné ručení a k tomu riskovat naprosto minimální pojistné plnění v případě, že vás někdo zboří ....
Podle mne je nejlepší kombinací:
- auto na bílých značkách
- zbavení se EKO poplatku jednorázovou testací historického vozidla v ceně 3000kč
- absolvování klubové testace (první cca 1500kč, každá další jednou za rok cca 200-500kč)
- pak povinné ručení 1/12 z ceny a rozumné pojistné plnění v případě, že vás někdo nabourá
- jednou za dva roky STK cca 1000kč
Ale je to každého věc. Pokud je někomu milejší místo lítání po "EKO testaci" vysolit 10 000kč, proč ne
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Přesně tak!
V zásadě potvrzuješ to, co jsem napsal v minulém příspěvku. Jenom jsem to nerozvedl tak pěkně, jak ty.
V zásadě potvrzuješ to, co jsem napsal v minulém příspěvku. Jenom jsem to nerozvedl tak pěkně, jak ty.
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Mně přijde, že se tu už všechno psalo tolikrát ... opakování je matka moudrosti? 
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Také bych měl strach z toho, že nějakou změnou zákona zakáží veteránům "běžné" ježdění.
Když se dělá ta každoroční retestace a mám zelené značky, absolvuje se tedy běžná STK + nějaké vopičky kolem původnosti?
Když se dělá ta každoroční retestace a mám zelené značky, absolvuje se tedy běžná STK + nějaké vopičky kolem původnosti?
ex. Vaz 2108 Lada Samara r.v.92 dovoz SRN
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...

Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
ex. Vaz 2170 Lada Priora r.v.09
ex. Vaz 2107 Lada 1500 r.v. 92 семёрочка
Sehnat zachovalou slečnu je brnkačka, proti sehnání zachovalého Žigulíka...
Dějiny dělají lidové masy, avšak nedělají je takové, jaké by chtěly...
Re: Veteránské papíry, testace na LADY a vše kolem
Klub historických vozidel si pronajme stanici technické kontroly, včetně technika STK a vozidla projíždí stanicí pod dohledem technika a komisařů.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
