Brzdové válečky
Moderátor: Moderátoři
leštil jsem to 240kou šmirglem, prvně lehce nahrubo a koncově ještě pod vodou. Lesklo se to jako psí kule
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
-
- Příspěvky: 107
- Registrován: čtv úno 09, 2006 13:55
- Bydliště: Mirošov
- Kontaktovat uživatele:
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Jelikož vylezlo sluníčko a začalo to vypadat jako by pomalu přišlo jaro . Tak jsem se rozhodl udělat si romantické odpoledne se svou Ladou. Provedl jsem pečlivou kontrolu brzd, kde mám ve předu asi rok nově osazeny vnitřní válečky, jeden FENOX a druhý asi originál ruský neb má na sobě písmenka taková jako jeho kamarádi co byli vyrobeni ještě když na Kremlu vlál Chettakův prapor. Oba naprosto v pohodě, bez jakéhokoli přibržďování, jen jsem je symbolicky rozhejbal a pod prachovku stříkl cosi jako WDčko. Na zadní nápravě mám od podzimu také osazené nové válečky a to jeden FENOX a druhý asi taky ruský, vše bylo shlédáno také v pořádku, takže v mém případě FENOXy fungují. A hlavně mile mě překvapilo, že jsem bubny sundal bez nutnosti vyvinout nadlidskou sílu v podstatě by to zvládlo i poučené mimino, to vše pravděpodobně díky tomu, že jsem na podzim napatlal všechny styčné plochy grafitovou vazelinou.
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned bře 19, 2006 19:04, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
No a ještě jedna věc ty brzdy jsem dělal protože obludně pískaly, hrany destiček jsem trochu srazil pilníkem tak jako obvykle a navíc jsem přidal nalepení dvou vrstev izolačky mezi destičku a pístky, četl jsem totiž něco o plastových podložkách mezi deskou a pístkem v sekci o nových řadách za účelem eliminace pískotu, zatím to nepíská, ale čas ukáže, otázkou je jak dlouho tam ta izolačka vydrží.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Jeden cas jsem se taky potykal s piskanim brzd. Nakonec jsem problem vyresil nastrikanim medeneho spreje na zadni stranu brzdovych desticek. Jedna se pripravek od Motipu. Prodava se ve 400 ml modrosedem spreji. Je zaruodolny. Od te doby az do nedavne vymeny desticek (cca 15 tis. km) po piskani ani pamatky. Nove desticky jsem opet nastrikal a opet nepiska.Koko Loko píše:No a ještě jedna věc ty brzdy jsem dělal protože obludně pískaly, hrany destiček jsem trochu srazil pilníkem tak jako obvykle a navíc jsem přidal nalepení dvou vrstev izolačky mezi destičku a pístky, četl jsem totiž něco o plastových podložkách mezi deskou a pístkem v sekci o nových řadách za účelem eliminace pískotu, zatím to nepíská, ale čas ukáže, otázkou je jak dlouho tam ta izolačka vydrží.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Hm a to ta vrstva toho měděného nesmyslu se neprodře? Ony totiž ty destičky od Citrónu taky nepískaly dokud se jim neprodřela ta povrchová úprava co na nich je, mmj. hodně asi taky napáchá oreznutí hran pístků, taky jsem je já debil mohl máznout grafitkou, možná příště, možná už na jiném, uvidíme.Brandy píše:Jeden cas jsem se taky potykal s piskanim brzd. Nakonec jsem problem vyresil nastrikanim medeneho spreje na zadni stranu brzdovych desticek. Jedna se pripravek od Motipu. Prodava se ve 400 ml modrosedem spreji. Je zaruodolny. Od te doby az do nedavne vymeny desticek (cca 15 tis. km) po piskani ani pamatky. Nove desticky jsem opet nastrikal a opet nepiska.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
No kdyz jsem ty desticky menil, tak po ty medi nebylo skoro ani pamatky, nicmene to nepiskalo. Asi tam zustane nejaka mala vrstvicka, ktera tomu piskani zabranuje. Jak rikam, vydrzelo to nepiskat po celou dobu zivotnosti desticek. Predtim jsem to mazal vsim moznym, ale nic nepomahalo. Az ta med vyresila muj problem.Koko Loko píše:Hm a to ta vrstva toho měděného nesmyslu se neprodře? Ony totiž ty destičky od Citrónu taky nepískaly dokud se jim neprodřela ta povrchová úprava co na nich je, mmj. hodně asi taky napáchá oreznutí hran pístků, taky jsem je já debil mohl máznout grafitkou, možná příště, možná už na jiném, uvidíme.
Lada 1600 - bouračka | Lada 1500s - prodáno | Peugeot 406
- Teepee
- Příspěvky: 4307
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Při montáži nového pracovního válečku brzd (zadního prasátka). Má se odhrnout prachovka a máznout pod ní něco, nebo neřešit.
Speciální ATE vazelínu na brzdy nemám a za cenu téměř jednoho brzdového válečku se mi do ní moc nechce. Je to tak nepostradatelný zázrak, nebo bude stačit Silkal 93? Nebo máte tip na něco jiného?
ATE: (Hurikánovo)
Silkal 93:
Ideální mazivo na ložiska, čepy, el. a startovací zařízení, zámky, jízdní kola, lyžařská vázaní. Vodoodpudivý. Odstraňuje vrzání. Ošetřuje gumové lišty, těsnění dveří, hadice chladícího systému, plasty nárazníků. Dokonalý separátor při lisování a odlévaní plastických hmot, pryskyřic a pryžových výrobků. Oproti minerálním olejům neztrácí užitné vlastnosti ani při teplotách pod 0°C a nad 150°C a odolává oxidaci i při vyšších teplotách. Chrání před vlhkosti kožené, chromované, poniklované a další materiály
Speciální ATE vazelínu na brzdy nemám a za cenu téměř jednoho brzdového válečku se mi do ní moc nechce. Je to tak nepostradatelný zázrak, nebo bude stačit Silkal 93? Nebo máte tip na něco jiného?
ATE: (Hurikánovo)
Silkal 93:
Ideální mazivo na ložiska, čepy, el. a startovací zařízení, zámky, jízdní kola, lyžařská vázaní. Vodoodpudivý. Odstraňuje vrzání. Ošetřuje gumové lišty, těsnění dveří, hadice chladícího systému, plasty nárazníků. Dokonalý separátor při lisování a odlévaní plastických hmot, pryskyřic a pryžových výrobků. Oproti minerálním olejům neztrácí užitné vlastnosti ani při teplotách pod 0°C a nad 150°C a odolává oxidaci i při vyšších teplotách. Chrání před vlhkosti kožené, chromované, poniklované a další materiály
Bílý LADA a okřídlená spol.
Rozhodně bych pod prachovky máznul nějakou vazelínu k tomu určenou. Vazelína zadrží vodu a prasátko pak nemá odkud korodovat. Měla by to být ovšem vazelínka nerozpouštějící gumu.
Ten Silkal 93 je na způsob vazelíny nebo sprej? Pokud na způsob vazelíny, rozhodně bych se ho dle paramemetrů nebál použít. Mně dával na toto spešl vazelínu Pátrač, ovšem název z hlavy nedostanu
Ten Silkal 93 je na způsob vazelíny nebo sprej? Pokud na způsob vazelíny, rozhodně bych se ho dle paramemetrů nebál použít. Mně dával na toto spešl vazelínu Pátrač, ovšem název z hlavy nedostanu
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/