První Granty v ČR
Moderátor: Moderátoři
Re: První Granty v ČR
Nenalakované nárazníky mají výhodu vtom že při odření se nemusí řešit oprava laku,což považuji za plus a když je auto tmavé tak to ani moc netluče do očí.
Re: První Granty v ČR
Nie je to síce ČR ale DE a čítal som to v novoročnom AutoNews
Flotte Russe mit Ecken und Kanten im Test
http://www.auto-news.de/test/einzeltest ... picindex=0
Flotte Russe mit Ecken und Kanten im Test
http://www.auto-news.de/test/einzeltest ... picindex=0
Chevrolet Niva
Re: První Granty v ČR
Ona se nemusí řešit ani u nalakovaných. Plast nerezne a na lak auto nejezdí.KULICAK píše:Nenalakované nárazníky mají výhodu vtom že při odření se nemusí řešit oprava laku,což považuji za plus a když je auto tmavé tak to ani moc netluče do očí.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: První Granty v ČR
A kor u granty se to řešit nemusí, leda by to odřela uklízečka kýblem na salonu při šůrování podlahy
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: První Granty v ČR
zelvotron: ironicky psanej příspěvek, který má pravdu je vždycky nejvíc nejlepší.
- radek mb
- Příspěvky: 5189
- Registrován: sob zář 18, 2004 01:38
- Bydliště: okr.MB
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Miluji sarkastický humor.
EAST RUNNER БРИГАДА.
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
ŠKODA Octavia II 1,9 TDi
Bratrstvo Vana Tallinn
/ KAWASAKI KLE 500 ČZ 175/477 ČZ 250/485 ČZ 175/487
Re: První Granty v ČR
neviem, ci sledujete taku vec, ako su kurzy, ale rubel vposlednych dnoch prudko oslabil a je najlacnejsi za poslednych min. 5 rokov /aspon voci euru/. - putin zuri,kedze tym padom dostane menej euracov za plyn - ak prepocitam kompletaciu 1,6 л 8-кл., МКПП, 87 л.с., Норма, 21901-41-011 za 332800 руб. /koncova cena/ na euro, co by mala byt kompletacia, ktora sa vozi k nam - aspon priblizne - tak mi vyjde cena cca 7050 euro + 10% dovozne clo do EU = 7755 euro = nejakych 213.000 CZK, kedze sa granta do sk nedovaza, v CR stoji prvy dovoz 244.900 CZK, je velky predpoklad na omnoho lacnejsi druhy dovoz, to plati aj aj pre prioru a kalinu - ak sa niekedy dozijeme, ze dojde k nam , druha vec co som postrehol je, ze v autovaze zacinaju sa robit cistky na prezamestnanost a ma odist 7500 ludi, co je asi 1/10 zamestnancov
Re: První Granty v ČR
Levnější rubl by to ovlivnit mohl, ale nejdřív musí prodat ty tři kousky co jim tu ještě zůstaly plonkový. Jinak počty hezký ale EU modifikace je stejně jiná - ABS+ESP to asi prodraží.
Stejně by mě zajímalo, za kolik mají auta v nákupu, jako jestli Sadská nabízí "předváděčku" za 214, ale de fakto nový auto se 150 km na tachometru (tj. Mělník - Sadská 80 km, zbytek okolo komína s pár nadšenci) a ještě by pořád na tom byli v plusu, což asi ano, jinak by tak ochotně nezlevňovali, tak - mají na autě minimálně 30 tisíc (reálně bych odhadl tak 50) čistá ruka a to v dnešní době tedy rozhodně moc obvyklý není, takže to jsou borci
Stejně by mě zajímalo, za kolik mají auta v nákupu, jako jestli Sadská nabízí "předváděčku" za 214, ale de fakto nový auto se 150 km na tachometru (tj. Mělník - Sadská 80 km, zbytek okolo komína s pár nadšenci) a ještě by pořád na tom byli v plusu, což asi ano, jinak by tak ochotně nezlevňovali, tak - mají na autě minimálně 30 tisíc (reálně bych odhadl tak 50) čistá ruka a to v dnešní době tedy rozhodně moc obvyklý není, takže to jsou borci
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.
Re: První Granty v ČR
no co ja som cital, tak autovaz ma priemerny zarobok na aute okolo 1000 euro, co sa europskym automobilkam moze snivat - samozrejme, pri predaji na ruskom trhu, ktory je deformovany vysokymi clami na dovoz, cize nakupna cena predajcu moze byt velmi zaujimava
Re: První Granty v ČR
Ja napriklad viem nakupnu cenu mojej Priory, nasiel som ju v kastliku
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1511
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: První Granty v ČR
Mam to v aute, takze az v pondelok
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: První Granty v ČR
Levnější rubl ceny vozů Lada na českém trhu neovlivní, neboť ceny pro Evropu jsou vázány na Euro. Proto se zdražila Niva i Priora, neboť koruna devalvovala. Před 4 lety jsem Nivu kupoval za 235900 Kč, nyní stojí 255900 Kč. Teoreticky by se nemuselo zdražovat na Slovensku, kde mají výhodu silné a stabilní měny.
Lada Niva 1,7MPi+LPG r.v. 2009 (01/2010 - 3/2014);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Lada 2105 r.v. 1985 (06/1994 - 11/1996);
Re: První Granty v ČR
som pozeral na cnb.cz, tak ten kurzovy pokles je aj voci czk a vyrovnal to oslabenie ceskej koruny, cize ceny by mali ist u vas minimalne spat
Re: První Granty v ČR
To je od dovozce docela faux paux, ale poděl seCory píše:Ja napriklad viem nakupnu cenu mojej Priory, nasiel som ju v kastliku
21113 >>> 21113 >>> 21113
Komu není rady, tomu není pomoci.
Komu není rady, tomu není pomoci.