Dilema ortodoxních
Moderátor: Moderátoři
Dilema ortodoxních
Panstvo tak je to tady-nemůžu se "svéprávně rozhodnout" co s mojí 2104,je potřeba do mě kopnout .
Včera jsem to ukazoval karosářovi,výměnu předních blatníků a prahů odhadnul na osm tisíc.Já přidávám nutnost nové převodky řízení,minimálně zadní brzdy celé,možná tlumiče všechny.Kardan občas na volnoběh meltí,silentbloky motoru neplní už svou funkci.Auto má mizernou setrvačnost.Cenu oprav odhaduji na 12-15 tisíc s tím,že kapota a zadní blatníky si budou hnít dál.STK je do podzimu.
Když si pořídím za ty peníze (i s přepisem)jiný přijatelný kus,nebudu na tom o něco líp?
Někteří tvrdí že klidně opravit.Argumentem pro opravu je dobrý spodek,motor 05 se kterým se dobře jezdí,je to první auto,osobně bych si ho samozřejmě nejraději nechal.
Argumentů proti a koupit nějaké provedení 1600-1700 je o něco více,osobně se k nim začínám přiklánět:Chci větší výkon a nejspíše karoserii 2106.Pár let by to mohlo vydržet a pak třeba opravit pořádně,případně se toho můžu za pár tisíc zbavit(bavíme se o 2106 nebo 21073i) nebo zbavit kdykoliv v budoucnu.Plán je si to nechat garážovat jako trochuveterána,ať se nemusím starat o echtovní leštěnku.V zimě by nejezdil .Současný kombajn je naproti tomu totál neprodejný,leda tak po masivních opravách.
Jistě variantou by bylo i udržovat oboje,nicméně má oprava kombajnu cenu?Používal bych ho v zimě,hádám že by rychle stejně uhnil.
Jsou tu jisté tlaky pořídít něco normálního.Kašlu na ně,prozatím chci ještě projednou krabici Na denní ježdění chci cca do roka pořídit krumpáčovou řadu Bávo e46 je stále drahý,dvacetileté alfy v bazáčích bez spojky a s vysypanýma granulema v kufru(?) jsou potencionální náběh na provident a to rozhodně nechci.
Včera jsem to ukazoval karosářovi,výměnu předních blatníků a prahů odhadnul na osm tisíc.Já přidávám nutnost nové převodky řízení,minimálně zadní brzdy celé,možná tlumiče všechny.Kardan občas na volnoběh meltí,silentbloky motoru neplní už svou funkci.Auto má mizernou setrvačnost.Cenu oprav odhaduji na 12-15 tisíc s tím,že kapota a zadní blatníky si budou hnít dál.STK je do podzimu.
Když si pořídím za ty peníze (i s přepisem)jiný přijatelný kus,nebudu na tom o něco líp?
Někteří tvrdí že klidně opravit.Argumentem pro opravu je dobrý spodek,motor 05 se kterým se dobře jezdí,je to první auto,osobně bych si ho samozřejmě nejraději nechal.
Argumentů proti a koupit nějaké provedení 1600-1700 je o něco více,osobně se k nim začínám přiklánět:Chci větší výkon a nejspíše karoserii 2106.Pár let by to mohlo vydržet a pak třeba opravit pořádně,případně se toho můžu za pár tisíc zbavit(bavíme se o 2106 nebo 21073i) nebo zbavit kdykoliv v budoucnu.Plán je si to nechat garážovat jako trochuveterána,ať se nemusím starat o echtovní leštěnku.V zimě by nejezdil .Současný kombajn je naproti tomu totál neprodejný,leda tak po masivních opravách.
Jistě variantou by bylo i udržovat oboje,nicméně má oprava kombajnu cenu?Používal bych ho v zimě,hádám že by rychle stejně uhnil.
Jsou tu jisté tlaky pořídít něco normálního.Kašlu na ně,prozatím chci ještě projednou krabici Na denní ježdění chci cca do roka pořídit krumpáčovou řadu Bávo e46 je stále drahý,dvacetileté alfy v bazáčích bez spojky a s vysypanýma granulema v kufru(?) jsou potencionální náběh na provident a to rozhodně nechci.
Re: Dilema ortodoxních
Pokud bys koupil auto od nekoho duveryhodneho, pak by stalo za to, koupit treba jine auto. Jinak je to vzdy dost sazka do loterie. Vetsinou je to tak, ze kdyz koupis jine auto, tak je to tak cca 10 000 za uvedeni do chodu. Pokud to koupis od nekoho ciziho, tak musis udelat rozvody, vymenit olej, u tak stareho auta jeste brzdovku, napln spojky, chladici kapalinu. Pokud auto dlouo nejezdilo, tak pri pravidelnejsim jezdeni se projevi veci jako gumove hadice, tlumice, silenbloky napravy...
Ad 2104 - motor ti sel myslim pekne. Zadni brzdy by sly udelat v lete samopomoci, klempirinu ti nekdo udela, silenbloky motoru mas fakt spatne? Zadni tlumice myslim neni tezke vymenit, predni by se mozna taky nejak zvladly.
Pokud bys odchytil nejakyho hezkyho zigula tu z fora, tak by to mohlo byt resenim.
Ad 2104 - motor ti sel myslim pekne. Zadni brzdy by sly udelat v lete samopomoci, klempirinu ti nekdo udela, silenbloky motoru mas fakt spatne? Zadni tlumice myslim neni tezke vymenit, predni by se mozna taky nejak zvladly.
Pokud bys odchytil nejakyho hezkyho zigula tu z fora, tak by to mohlo byt resenim.
VAZ 2104 1.3 1989
Re: Dilema ortodoxních
Felicie. Jezdí to, jezdit to bude a neshnilý se daj taky pořídit. Jinak co je s 04 víš, víš co potřebuje a co je v pořádku, nasypeš do toho 15 a máš klid, přepis řešit nemusíš. Kdežto když koupíš jiný, tak to bude zajíc v pytli, protože tomu bude přes 20 let, možná i přes 30 a nebudeš vědět, co klekne za tejden, kde všude a jak rozsáhlá je koroze, kterou bys musel stejně řešit. A nebo budeš mít kliku a koupíš dobrej kus, kterej nebude nic nějakej čas vyžadovat.
edit: tlumiče vyměnit je jednoduchý, jak přední, tak zadní, včetně silentbloků motoru, k tomu stačí hever, prkýnko a gola. Za odpoledne není co dělat.
edit: tlumiče vyměnit je jednoduchý, jak přední, tak zadní, včetně silentbloků motoru, k tomu stačí hever, prkýnko a gola. Za odpoledne není co dělat.
- Tommel
- Příspěvky: 3266
- Registrován: pon pro 20, 2004 10:44
- Bydliště: Brno - HK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema ortodoxních
a připadně svařečka když ti ulitnou štefty na ramenu co drží tlumiče
Chatka 12 forever . Buková drift challenge team. Aerodynamika je pro ty, co neumí ladit motor.
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Nové vozy Lada, UAZ, GAZ, Kamaz z Ruska
Re: Dilema ortodoxních
Je pro tvou informaci,já koupil 1500S za 11000 bez eko daně.Je pravda,že bez větší investice ujela 15000 km,teď je na dílně u šroťáka s tím že se vyvaří,z počátku to ani nevypadalo nějak hrozně,odhad tak 15 tis.kč a teď jsme u 30tis kč a ještě nejsme na konci......Vím že ti to v rozhodování nepomůže ale každej hřebík do rakve dobrej ne?
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Re: Dilema ortodoxních
No vono se to fakt nezda ta moje vypadala taky krasne a svarovani na ni je taky... a kdyz si nechas udelat klempirinu od idiota tak akroat zaplaces nad vydelkem..
Re: Dilema ortodoxních
To myslíte vážně ty částky ? Lada podle mě není auto, které by se vyplatilo nechávat servisovat ... ladu si musíš servisovat sám. Pokud bych měl jen za výměnu blantíků dát 8 tis., tak raději koupím za 10 celé auto.
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
Re: Dilema ortodoxních
kupis za 10 auto na ktorom nemusis menit blatniky? Tak OK
Inak ja riesim podobnu dilemu takze to chapem. Tiez nechcem byt otrokom auta, ale proste si neviem predstavit dat moju 04 do srotu. A to musim spravit kompletnu GO karoserie. Znovu.
Inak ja riesim podobnu dilemu takze to chapem. Tiez nechcem byt otrokom auta, ale proste si neviem predstavit dat moju 04 do srotu. A to musim spravit kompletnu GO karoserie. Znovu.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Dilema ortodoxních
No jedno auto za 10, na kterém se nemusela dělat kastle vůbec nikde už sem měl ... Pak později teda tam toho na výměnu bylo víc, ale ....
2x УАЗ 452, еx 21044 a 2105
- Laďuša
- Příspěvky: 12130
- Registrován: stř lis 09, 2005 22:06
- Bydliště: Klatovy / Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema ortodoxních
Ale 8 je furt míň než deset A citovej vztah je taky nezanedbatelnej.
Člen LKCS; Honorowy klubowicz LKP [ELITE 5000]
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Chatka 12 forever ►Stodolní II◄ Estonian-czech crazy night Uctívač Vana Tallinnu. Propāns-butāns!
Osa Klatovy-Plzeň-Brno Tři sestry <|||> Ladagang °Expedice Eesti 2010°
Dva PoJeBy ze Skašova
Haben Sie Bratwurst?
keréklampás
Re: Dilema ortodoxních
A kdyby nic, kýbl kytu taky pomůže. Než se to rozpadne...
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema ortodoxních
ja by som si ju spravil a jazdil ....
lenze.....
garantujem ti ze to neskonci len vymenou blantikov stylom, odvrtam stary navarim novym a vozim sa HA -HA z tohoto uz som vyrastol, tvoje auto som videl a keby mi pozicias srobovak tak je na tom zvarania urcite viac, ale nic co by sa nedalo vyliecit, ja sa rozhodujem hlavne srdcom, takze by som to auto spravil a vozil sa. ..
lenze.....
garantujem ti ze to neskonci len vymenou blantikov stylom, odvrtam stary navarim novym a vozim sa HA -HA z tohoto uz som vyrastol, tvoje auto som videl a keby mi pozicias srobovak tak je na tom zvarania urcite viac, ale nic co by sa nedalo vyliecit, ja sa rozhodujem hlavne srdcom, takze by som to auto spravil a vozil sa. ..
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Dilema ortodoxních
Jseš si opravdu jistý tím dobrým spodkem? Co prahy? Věže?
Výměnu silentbloků motoru bych viděl jako ten nejmenší problém. Pokud tedy v pomatení mysli nehodíš hever na férovku pod vanu a nezvedáš motor za čerpadlo jako třeba já .
Výměnu silentbloků motoru bych viděl jako ten nejmenší problém. Pokud tedy v pomatení mysli nehodíš hever na férovku pod vanu a nezvedáš motor za čerpadlo jako třeba já .
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
- ger007
- Příspěvky: 4784
- Registrován: úte kvě 06, 2008 13:38
- Bydliště: NMnV - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema ortodoxních
veci ako tlmice a pruziny a brzdy a silentbloky a capy, su spotrebna vec, to by ta cakalo na kazdom aute, pokial teda jo nebude nove.
videl by som problem napriklad nasledne v laku, a co spodky dveri, tie su OK ?? spodok A, B , C stlpika OK ??? zadne blatniky ??? jako ked uz to robit, tak poriadne
videl by som problem napriklad nasledne v laku, a co spodky dveri, tie su OK ?? spodok A, B , C stlpika OK ??? zadne blatniky ??? jako ked uz to robit, tak poriadne
Be better, not second best
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
if not better, be different
LADA !
1x2104X 16V, 1x 21044, 2 x 1111, 1xB210, 1xJawa550, 1x Toyota Avensis T25
детские игрушки
-
- Příspěvky: 2048
- Registrován: pon úno 11, 2008 16:47
- Bydliště: Nechanice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dilema ortodoxních
Moji radu určitě poznáš,oprav to !Nebo kup jinou ladu a jestli se rozhodujes pro jinej střep tak si připrav velkou kasičku jináč do toho nasypeš hodně peněz.A jestli chceš felicii? Tak v tom žádný zážitek z jízdy není ,je to jen šicí stroj.A taky ruku k srdci přejít ze zadokolky na předohrab? Já přešel a je to hrůza a vracim se k ladě!
Lada je nejlepší auto na světě a budu ji mít furt !!! LADA IS THE BEST CAR!
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)
lada 21044 1700i
_____________________________________
LADA 2101.1200 (nastupuje 1600rs)