Opravy karoserie Nivy
Moderátor: Moderátoři
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Co spravime z auta, ked nam zhnije? Budeme ho dalej pouzivat ako traktor To sa mi páči
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Tady je jedna kastle - http://auto.bazos.cz/inzerat/23971591/L ... skelet.php
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10572
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
A máš to skoro "přes kopec".martas píše:Tady je jedna kastle - http://auto.bazos.cz/inzerat/23971591/L ... skelet.php
Stačí přivézt a přeházet . L.
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Je to neskutečné ale ale je to tady,koupil jsem tu kastlu která byla na bazoši.
Je krásně vyvařevá,podlaha natřená něčím černým zevnitř i ze spodu,nové přední spodní a horní misky pružin+dorazy,brzdový,spojkový+pomocný válec,trubky,hadice,pakny,destičky,ložiska v předních kolech+gufera(ale někdo to nedolisoval),všechny čepy,tyč řízení 2x,spojovací tyč,svíčky,olejový filtr.
Kotouče a bubny osoustružené.
K tomu jsou dveře,skla,čalounění,motor(asi zarazlé písty),převodovky,nápravy a drobnosti...
Celá kastle je obroušená,přetmelené jen odmastit a stříkat.Jsou i zrcátka a rádio
Někdo musel mět vážný důvod to prodát tak krásně nachystané.
Trošku práce na tom bude ...
Ale stříkat budu až na jaro,teď dávám dohromady nápravy.
A zrovna bych měl nějaké dotazy:
1. p.Tůma popisuje podložky pod horníma ramenama,které se montují pro dosažení odklonu kola,žádné nemám.
Návrh:složím auto a na geometrii v servisu odklon doladím?
2. Ta podlaha a spodek auta který už je něčím černým natřený mám ještě stříknout BODY-čkem?
Děkuju za rady.
Je krásně vyvařevá,podlaha natřená něčím černým zevnitř i ze spodu,nové přední spodní a horní misky pružin+dorazy,brzdový,spojkový+pomocný válec,trubky,hadice,pakny,destičky,ložiska v předních kolech+gufera(ale někdo to nedolisoval),všechny čepy,tyč řízení 2x,spojovací tyč,svíčky,olejový filtr.
Kotouče a bubny osoustružené.
K tomu jsou dveře,skla,čalounění,motor(asi zarazlé písty),převodovky,nápravy a drobnosti...
Celá kastle je obroušená,přetmelené jen odmastit a stříkat.Jsou i zrcátka a rádio
Někdo musel mět vážný důvod to prodát tak krásně nachystané.
Trošku práce na tom bude ...
Ale stříkat budu až na jaro,teď dávám dohromady nápravy.
A zrovna bych měl nějaké dotazy:
1. p.Tůma popisuje podložky pod horníma ramenama,které se montují pro dosažení odklonu kola,žádné nemám.
Návrh:složím auto a na geometrii v servisu odklon doladím?
2. Ta podlaha a spodek auta který už je něčím černým natřený mám ještě stříknout BODY-čkem?
Děkuju za rady.
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Gratuluji, ale že to trvalo;-) už v květnu jsem dával odkaz... Geometrie a odklon kola se dorovna po složení... Na podlahu dávám z hora i zespodu rezistin, jednou jsem to striknul nějakým gumoasfaltem s plastem a už nikdy pokud to pod tím začne hnít tak to zjistiš až když je v podlaze díra, nebo to celý podrezne a dá se to loupat...
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
šak to znáš martas,některé věci musejí uzrát,já sem ju v květnu kupovat nechtěl,páč sem si říkal že raději kůpim pěknů bez koroze a bez TP,ale to se ukázalo jako nemožné.
Pak že to přece jen VYVAŘÍM,kontrolně pod to vlezu,přečtu si zase můj přízpěvek a vaše odpovědi,propočítám náklady a ejhle vokno jako prase,tejden sem o sobě nevěděl,jsem se ztřískal radostí že jsem to neudělal...
A zvolna jsem začak goooooglit a ze všech nabídek(1) mě padla do oka tato,tak je doma.
....a už se vtom hrabu......
Jaký tmel ně poradíte na spáry a zbodované plechy usebe,přestříkatalný.
Jinak díky martas.
Pak že to přece jen VYVAŘÍM,kontrolně pod to vlezu,přečtu si zase můj přízpěvek a vaše odpovědi,propočítám náklady a ejhle vokno jako prase,tejden sem o sobě nevěděl,jsem se ztřískal radostí že jsem to neudělal...
A zvolna jsem začak goooooglit a ze všech nabídek(1) mě padla do oka tato,tak je doma.
....a už se vtom hrabu......
Jaký tmel ně poradíte na spáry a zbodované plechy usebe,přestříkatalný.
Jinak díky martas.
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Tak hlavně že jsi spokojenej s koupí, jen se divím, že to nikdo nekoupil dřív. Bejt to blíž, tak už tam nebyla v květnu
Já používám tmel se skelnym vláknem ten dokáže zatáhnout i menší dirku a pak používám Tmel s příměsí hliníku...
Tejden v lihu, vokno jak výloha Valašsko je svérázný region
Já používám tmel se skelnym vláknem ten dokáže zatáhnout i menší dirku a pak používám Tmel s příměsí hliníku...
Tejden v lihu, vokno jak výloha Valašsko je svérázný region
Lada Niva 21217, Lada Niva 2121
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Spokejený byt musím,protože každá jiná je lepší než ta moje,víc zrezlou nivu jsem neviděl.......
Prosím tě napiš mě názvy těch tmelů.díky
Já tomu pití moc nedám,ale stačí jít odvést auto do garáže kolem páté hodiny odpolední a v jedenáct klepeš na okýnko"budko, budko,kdo v tobě přebývá?" ,prej poď na "důšek"na cévky..
Musím ještě kůpit silentbloky př.nápravy,doluju je ven a jdou strašně blbě.
Prosím tě napiš mě názvy těch tmelů.díky
Já tomu pití moc nedám,ale stačí jít odvést auto do garáže kolem páté hodiny odpolední a v jedenáct klepeš na okýnko"budko, budko,kdo v tobě přebývá?" ,prej poď na "důšek"na cévky..
Musím ještě kůpit silentbloky př.nápravy,doluju je ven a jdou strašně blbě.
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Na spoje bych pouzil spis neco pruznyho ne? Karosarskej tmel.. ja pouzil Polyuretan snad bude cajk a BODY pisou davat jen na cistej plech prej... no striknul sem to na syntetiku a zvedlo se to popraskalo a dalo se to loupat tak davej pozor... v tomhle mi prijde mnohem lepsi Rezistin CAR akorat je to tenka vrstva musel jsem jich davat vic pres sebe... stetcem teda..
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Právě ten Rezistin car jsem dal na přední nápravu favorita na podzim a na jaro tam nebyl,tak stím mám špatnů zkušenost.
Ale možná byla špatná technologie,když vám to drží amě ne....
Tím gumoasvaltem(BODY)je natřená moje niva za spodu i zevnitř,a mezi nima je vagon rzi,pohromadě to drží jenom tan gumoasvalt
Bodíkem nic natírat nebudu,přirovnal bych to k tomu gumošu.
Co dáváte na podlahu?
Já tam asi žádný "koberec"lepit nebudu,drží se v tom voda a rezne to jak blázen.
Ale možná byla špatná technologie,když vám to drží amě ne....
Tím gumoasvaltem(BODY)je natřená moje niva za spodu i zevnitř,a mezi nima je vagon rzi,pohromadě to drží jenom tan gumoasvalt
Bodíkem nic natírat nebudu,přirovnal bych to k tomu gumošu.
Co dáváte na podlahu?
Já tam asi žádný "koberec"lepit nebudu,drží se v tom voda a rezne to jak blázen.
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Vyvařit nivu,ano nebo ne?
Rezistin Car je fajn na vetsi mene clenite plochy a hlavne vyzaduje dobry podklad. Na napravy, ramena, pruziny ... kydam co dva roky rezistin ML.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Výměna blatníků na Nivě
Čus chlapi. Potřeboval bych od někoho kdo měnil blatníky na Nivce par informací nebo fotek jakej je postup při výměně, k čemu a jak se chytaj nový apod. Chtěl bych je zkusit vyrobit z laminátu ale jde mi o jejich montáž pak. Klidně mi pošlete i sms na 736641187 a já zavolám, nebo foto na ,,hanzseko@seznam.cz,, . Díky.
Re: Výměna blatníků na Nivě
predne ci zadne?
Oboje su zvarane a nie sroubovane a u Nivy su dost podstatnou sucastou samonosnosti karoserie.
Cele predne podcelo drzi na krajoch iba na blatnikoch, zadnou castou su privarene o podbeh a "A" stlpik a vrchnou o vnutorny blatnik.
Zadne zase siahaju az po strechu, zvarane su pod oknom, "B" stlpik, podbeh, vnutorny blatnik(v leme) a zadne celo.
Neviem na aky ucel ma byt ta niva s lamino blatnikmi ale nepride mi to tak vyrazne odlahcenie aby to stalo za to.
Oboje su zvarane a nie sroubovane a u Nivy su dost podstatnou sucastou samonosnosti karoserie.
Cele predne podcelo drzi na krajoch iba na blatnikoch, zadnou castou su privarene o podbeh a "A" stlpik a vrchnou o vnutorny blatnik.
Zadne zase siahaju az po strechu, zvarane su pod oknom, "B" stlpik, podbeh, vnutorny blatnik(v leme) a zadne celo.
Neviem na aky ucel ma byt ta niva s lamino blatnikmi ale nepride mi to tak vyrazne odlahcenie aby to stalo za to.
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Re: Výměna blatníků na Nivě
Jedná se o přední. Já to chtěl zkusit z laminátu proto, že bych si je hned vytvaroval s velkým lemem. A taky by nerezli.
Re: Výměna blatníků na Nivě
myslim, ze lepsie by bolo vyrezanie lemov, prinitovanie laminatovych lemov pozadovaneho tvaru a pregitovanie prechodov...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4