Clovek by si myslel, ze vymenit jednu polos bude brnkacka. Hmmmmm.... to by som to nemohol tak prezivat. K vymene capov a silentblokov horneho ramena(dolne su este OK a neslo vybrat sroub co drzi rameno) pribudla vymena lozisk v nabojoch. A celeho naboja. Nie ze by som chcel.... pochopite z fotiek. A capy sa na Chevy daju zohnat iba original Lada, takze som aspon vrchne otuningoval maznickami aby som im trochu predlzil zivotnost. Spodne nie lebo sa bojim aby maznicky moc netrcali a stejne by to kvoli polose neslo premazat.
Fotky: http://majo04.rajce.idnes.cz/Chevy_predna_naprava
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Majo píše:dolne su este OK a neslo vybrat sroub co drzi rameno
Sakra to je zarezlé a ten špatnej přístup, no tohle je vlastně ještě OK, kašlu na to, jdu se projet na motorce
Záškodník od škodovek
Škoda Octavia 1961 & Škoda 1000mb 1967 & Škoda 110LS 1975 & Škoda 100L 1975& Škoda 120L 1977 & Škoda 125L(136L) 1989 & Mercedes-Benz 200D 1976 & Mercedes Sprinter 212D 1998 & Opel Corsa B & Fiat 127 1976 & Fiat 126p 1986 & Fiat 126p 1987 & 20x motocykl
To vypadá, že i přes podezřele imperialistické slovo Chevy v názvu se Rusům podařilo zachovat onu pověstnou kvalitu materiálu. Ale možná s tím jen někdo jezdil trial a je to normální, co já vím
problém je jeden hlavní v tom, že na Nivku se neměj dávat větší než origo kola
Tohle se Radůzovi nikdy nestane.
Pokud podvozek Nivy zachováš v serii, maximálně si pohraješ s křížením a uzávěrky, taky tohle nebudeš řešit.
Jak to začneš zvedat, rozšiřovat, zatěžovat, zvyšovat výkon.......
LR Def 110 300Tdi
Rumunskej trip 2016
Rumunskej trip 2015
Montenegro 2014
Romania Nivama 2009
Vik to vystihol presne. A aj DVK, aj ked nie zrovna trial, ale Rumunsko nie raz a hromadu miestnych akcii. V podstate to nie je nic co by som uz neabsolvoval aj na Modrej a to ma Modra nabehanych o 20tkm menej...
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
vik2 píše:problém je jeden hlavní v tom, že na Nivku se neměj dávat větší než origo kola
Tohle se Radůzovi nikdy nestane.
Pokud podvozek Nivy zachováš v serii, maximálně si pohraješ s křížením a uzávěrky, taky tohle nebudeš řešit.
Jak to začneš zvedat, rozšiřovat, zatěžovat, zvyšovat výkon.......
Tak to jsem hned o něco klidnější
Zvedlou Nivu mám akorát na jaře a na podzim při výměně kol standardních rozměrů
ja sa vzdy smejem, ked davam zimaky na bmw. 205/60 R16. Vacsie nez seriove kola na Nive Samozrejme u mojho modelu BMW su povolene presne o palec mensie. A ssamozrejme ho mam zdvihnute, sice len o 2.5cm ale predsa. Vsetci o mne tvrdia, ze som extremista, pre mna je to normalne
Inak akurat som zistil, ze Chevy ma oproti Nive prehodene predne brzdice. Namiesto zniceneho naboja z pravej strany Chevy som si bol vybrat pravy naboj z Modrej. Dam ich vedla seba a kukam, ze opacny. Znovu kvoli tomu tych vyse 10km nepojdem, tak to preskladavam
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
Donutil si ma k poctom
Myslel som vacsie nez 205/70 R15 co je asi najrozsirenejsi rozmer neemteckovych kolies. Ale stejne maju 668mm a moje na BMW len 652. Som sklamany, na buduci rok musim ist do vacsich
Inak teda jedna strana je hotova - vymenena kompletna polos, loziska + cely naboj, tam experimentujem s novou vazelinou, ktora je takmer zhodna s tou co sa kedysi davala do prednych nabojoch Zigula. Takisto vymenene zvisle capy + prachovky na capoch riadenia+nova vazelina. Do druhej strany sa mi momentalne nechce, dosli zasoby, nemam na to vsetky aby som to zase spravil tak poctivo.
A dnes som prelozil plynovu nadrz pod auto, sadla uplne perfektne(po tom co som pol dna nadaval kvoli zavadzajucemu brzdovemu obmedzovacu) samozrejme dokoncil som to po tme, takze foto bude az zajtra....
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4
dufam, ze na dalsich 50
Krute je, ze sa zhorsili jazdne vlastnosti, zrejme bola geometria nastavena v dobe, ked to malo vylagrovane silentbloky horneho ramena, takze vymena za nove rozhodila odklon i zbiehavost. Mam pocit ako v modrej, chodi si to kam chce
21043(reinkarnacia), 2105 1.3k(svagrov), 2110 1.5 16V, Niva(rozobrata), Chevy Niva 1.7i, Priora1,8+, BMW e36 328iA, Fiat Tempra 2.0i.e, 4x4